MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 80 of 80
  1. #76
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Tegen wie zou jij Smolik willen zien vechten binnen Glory?
    Even een off topic vraag, weet jij wanneer Ibrahim El Bouni weer gaat knokken? Tijd niks van hem gehoord.



    Zag dit voorbij komen op YT, Big Mike op de pads met Antonio Plazibat en Yousri Belgaroui voor Glory 69
    Nu begrijp ik waarom meeste van die gasten in glory altijd zo gassed zijn na 1 of 2 rondes 🙈
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Tegen wie zou jij Smolik willen zien vechten binnen Glory?
    Even een off topic vraag, weet jij wanneer Ibrahim El Bouni weer gaat knokken? Tijd niks van hem gehoord.



    Zag dit voorbij komen op YT, Big Mike op de pads met Antonio Plazibat en Yousri Belgaroui voor Glory 69
    Ik zou Smolik wel willen zien tegen Duut. Smolik is niet zo heel groot voor een Zwaargewicht en Duut is ook geen kleintje in de LHW divisie. lijkt mij een leuke matchup.

    Wat Ibrahim betreft, hij was er even uit door een blessure aan zijn hoornvlies, opgelopen door die vinger in zijn oog van Stoica.Dat is nu weer helemaal genezen,en we hebben goede hoop dat hij dit jaar nog in actie komt. ik hou je op de hoogte.

  3. #78
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Duut is wel klaar imo, die zware sloop partijen die hij achter de rug heeft hebben zijn ziel eruit gehaald.

  4. #79
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ja Duut heeft het net niet gewoon.

  5. #80
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    @Onne1983
    Misschien zullen ze elkaar in de toekomst tegenkomen. Zie die Smolik nog wel naar de LHW gaan. Duut zie ik niet naar de HW toe gaan.
    Ik zou Smolik wel eerst tegen Tomas Mozny of Junior Tafa willen zien in de HW.

    Dank voor de info over El Bouni. Zou hem weer graag willen zien knokken en natuurlijk ook weer zien winnen. Het liefst zonder die MMA handschoenen in KB, volgens mij is dat niet zo zijn ding. Ibrahim hoort wel bij de nieuwe getalenteerde heavyweight generatie o.a Plazibat en Manaart.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •