MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Daniel Cormier wil Rubber Match met Stipe Miocic op UFC 245

    Daniel Cormier wil Rubber Match met Stipe Miocic op UFC 245

    Sep 24, 2019 Voormalig UFC-kampioen Daniel Cormier wil UFC Heavyweight kampioen Stipe Miocic treffen voor zijn laatste MMA-gevecht. #UFC245 #RubberMatch

    Voormalig UFC Light Heavy - en Heavyweight kampioen Daniel Cormier heeft nog één gevecht in zich. DC wil deze gebruiken voor een Rubber Match met UFC Heavyweight kampioen Stipe Miocic. De twee vochten op UFC 241 voor het laatst. Miocic wist zijn titel terug te winnen via een vierde ronde TKO.

    Laatste gevecht
    In gesprek met Ariel Helwani in de Ariel Helwani MMA Show laat DC weten dat hij nog één gevecht in zich heeft en dat hij die wil gebruiken om UFC Heavyweight kampioen Miocic te treffen.

    ''Winst of verlies, hierna zal ik niet meer vechten,'' aldus Cormier. ''Dit zal de laatste keer worden dat ik in de UFC-Octagon zal stappen. De volgende wordt de laatste, maar het moet tegen Stipe zijn, de rest spelen geen rol. De UFC wil dat ik weer tegen Stipe vecht, het was een fantastisch gevecht.''

    UFC 245
    Het laatste PPV-evenement van het jaar beschikt met UFC Women's Bantam - en Featherweight kampioene Amanda Nunes vs. Germaine de Randamie en UFC Featherweight kampioen Max Holloway vs. Alexander Volkanovski al over twee titelpartijen. Echter, komt daar wellicht nog de UFC Heavyweight titelstrijd bij.

    ''Als 14 december vrijkomt dan komt mij dat goed uit. Ik zal blij zijn om me daarvoor voor te bereiden. Ik houd van het competitieve en ik wil niet zo eindigen. Als hij nog steeds goed genoeg is om mij dan te verslaan, dan heb ik daar vrede mee.''



    http://mixfight.com/2019/09/Daniel-C...cic-op-UFC-245
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Dat zal niet gebeuren. Stipe ligt er voor langere tijd uit.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •