MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default UFC 243 Whittaker vs Adesanya

    Dit weekend ufc 243.
    Ik heb dit keer werkelijk geen idee wie er zou kunnen winnen. Whittaker of adesanya
    Wat denken jullie?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Whittaker wint, echt een klasse apart, zo compleet.
    Adesanya is de toekomst, maar is denk ik nog niet klaar voor Whittaker.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ben echt serieus fan van die Whittaker, wordt ook steeds beter en is een uitermate fijn persoon. Voor mij het ultieme boegbeeld in martial arts: humble, respectvol maar een killer in de kooi en kan een goede klap hebben.
    Hij had het wel erg zwaar in zijn laatste gevecht en is er nu even uit geweest met die hernia. Dus je moet het toch maar weer even zien hoe alles loopt.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Ik hoop wel dat Whittaker gaat winnen. Ik heb namelijk het gevoel dat wanneer adesanuya wint, hij ook zo een vervelend mannetje wordt, daar zijn er al genoeg van

  5. #5
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Volledig eens met LightHeavyWeight. In die Embedded video's zie je zijn focus, de man is een echte killer. Kijk dan ook enorm uit naar de partij.
    Hoop ook op Whittaker

  6. #6
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Verder kijk ik ook wel naar Iaquinta vs hooker. Ik denk dat iaquinta gaat winnen.
    En tuivasa vs spiviac en tafa vs de castro kijk ik ook wel naar uit. De heavyweights is toch altijd wel mijn favorite divisie
    Ik denk dat tuivasa en tafa gaan winnen

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

  8. #8
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Echt een geweldig publiek in Melbourne. Wie er ook won het publiek gaf de winnaar alle eer die het verdiende.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Gompie, ik ben duidelijk geen helderziende...
    Wel een mooi evenement het was!

  10. #10
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Adesanya is wel echt goed he...

  11. #11
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Adesanya is wel echt goed he...
    Supergoed. Costa kan niet zo naar voren stormen zoals hij altijd doet

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jammer voor Whittaker maar je voelde het al snel aankomen. Had verwacht dat hij na die knock down in ronde 2 iets meer achteruit ging vechten maar hij bleef combinaties opzetten voor zijn overhand. Uiteindelijk voor zo'n slimme vechter als Adesanya dus een mogelijkheid om de hoek rop te plaatsen.
    Die geweldige Tuivasa werd hier weer overklast door techniek en tactiek. Met dik zijn en zwaaien ga je ook in de HW niet doorbreken.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Het is een geweldig goede vechter die Adesanya, maar ik vind het een kwal van een gozer.

    Al Iaquinta kan beter naar FW gaan denk ik.

  14. #14
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jammer voor Whittaker maar je voelde het al snel aankomen. Had verwacht dat hij na die knock down in ronde 2 iets meer achteruit ging vechten maar hij bleef combinaties opzetten voor zijn overhand. Uiteindelijk voor zo'n slimme vechter als Adesanya dus een mogelijkheid om de hoek rop te plaatsen.
    Die geweldige Tuivasa werd hier weer overklast door techniek en tactiek. Met dik zijn en zwaaien ga je ook in de HW niet doorbreken.
    Die Spiviac is inderdaad een HW die wat dat anders kan dan alleen maar hard maaien. Is een leuke toevoeging voor de HW roster.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Wat me opviel was dat zowel tuivasa en tafa allebei samen met mark hunt trainen, en alle drie hebben ze een beetje een "bepaald soort" postuur. Heeft dat eigenlijk te maken met een dieet dat ze volgen(of het gebrek eraan) of is dat eigenlijk iets genetisch?

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Is nooit genetisch. De stofwisseling kan anders zijn maar zo'n vetgemeste pens moet je echt hard voor vreten.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Beiden. Genetisch en omgeving. Ik vind het altijd ongelovelijk hoe je topsporter kan zijn en toch zo een postuur kan hebben. Dan moet je wel echt je best doen, ook al is je stofwisseling zo traag als dikke stront de berg op.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Wat ik vooral ook apart vind is dat ze niet eens zozeer een onwijs uitstekende buik hebben zoals roy nelson, maar dat ze juist een gigantische speklaag lijken te hebben over de gehele lijf.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •