MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 36 of 36
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Die opmerkingen vind ik wel matig dat Holzken het niet meer heeft, hij vecht tegen de beste vechter in deze gewichtklasse. Als Eersel tegen Groenhart vecht zal Eersel ook winnen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Van de laatste zeven partijen heeft Holzken er vijf verloren. En niet op een mooie manier overigens.

    Dan mag je gerust concluderen dat ie het erg lastig heeft op dat niveau.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Die opmerkingen vind ik wel matig dat Holzken het niet meer heeft, hij vecht tegen de beste vechter in deze gewichtklasse. Als Eersel tegen Groenhart vecht zal Eersel ook winnen.
    Dat is wel een partij die de fans willen zien, alleen gaat dit er nooit van komen zolang ze beide bij andere organisaties vechten.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als Holzken evenveel tijd besteed aan trainen als aan de kapper en de zonnebank dan kan hij iedereen aan.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Hij dacht er even weer te zijn na de winst tegen die Braziliaan (die zonder voorbereiding was ingevlogen) in ONE. Maar hij is op zijn retour. Dat is niet erg want Holzken blijft een geweldenaar en een van de allerbesten.

    Bij Glory was het natuurlijk al duidelijk dat hij niet meer mee kon met de absolute top in zijn divisie. Beetje sneu dat hij dat afschoof op politieke spelletjes bij Glory en de organisatie maar niet in de spiegel keek.

    Ook de winst van Eersel na de eerste partij werd in twijfel getrokken en hij zou het wel even laten zien in de rematch. Niet dus. Hij omringt zich teveel met ja-knikkers volgens mij.

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hij keek regelmatig in de spiegel denk ik zo.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default

    Valt mij ook op dat Nieky totaal niet tegen een beetje kritiek kan.
    Ben je kritisch over zijn prestaties in de ring of je denkt dat hij toch niet gaan winnen, dan ben je een "hater" volgens Nieky.
    Maar inderdaad Lichtheavyweight, bij Glory zagen we het al dat het al minder ging. Doumbe 2 x en Nabiyev hadden zijn spelletje goed door in Glory.
    Al zijn verlies partijen terecht verloren ook de eerste tegen Eersel.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default

    En zijn win partij tegen Groenhart in Amsterdam 2015 had hij gewoon verloren. Groenhart deed veel meer. Iedereen zag het ook de hardcore kickboks fans.

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Sorry, bedoelde het een beetje flauw vanwege zijn haar dat altijd goed ziet.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Vergeet niet de partij tegen Groenhart waar hij zwaar onterecht van had gewonnen! Over politieke spelletjes gesproken bij Glory...

  11. #36
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Sorry, bedoelde het een beetje flauw vanwege zijn haar dat altijd goed ziet.
    Hij was naar de kapper geweest. Zag er gemotiveerd kort uit. 😋

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •