MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    een van de beste ufc events ooit
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    De Randemie had niets in te brengen (op triangle choke na) , hoewel Nunes zich in ronde 1 compleet had leeg geslagen.
    Dat ze niets had in te brengen ben ik het niet mee eens. Staande was ze beter en ze won een ronde. Jammer dat ze geen goeie TDD had, anders had ik het nog wel willen zien

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Jammer,zoals wat ik verwachte was Germain staand veel beter. Het grondgevecht is ze niet in gevaar geweest maar ze heeft ook niet de skills om te ontsnappen. Gewoon verloren op de vele takedowns.
    dit.

    Takedowndefence ondermaats. Grondwerk ondermaats. Staande prima.

    Kortom, tekort om UFC-champ te worden. Zonde.

    Wel trots hoor, ze stond er wel!

    Overigens top-event.
    It's okay to be white

  4. #29
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Boven verwachting gevochten door GDR. Jammer dat ze zo weinig kon doen om te gaan staan. Het was op die triangle poging alleen maar aan het verdedigen. Ze was staand echt super sterk.

    De co-main en main waren echt van een uitzonderlijk hoog niveau. Niet normaal wat een tempo.

    Die Rus die tegen Faber is ook niet normaal belachelijk goed.

    Aldo ook een goede partij op dit gewicht. Bleef maar druk houden op Moraes. Alleen jammer dat die zo weinig trapte.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon 1 van de dikste vrouwen partijen die ik ooit gezien heb.
    Jammer dat ze verloren heb,maar die Amanda is ook niet makkelijk pfff

  6. #31
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ze had trouwens niet het nieuwe opkomstnummer.

  7. #32
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Gewoon 1 van de dikste vrouwen partijen die ik ooit gezien heb.
    Jammer dat ze verloren heb,maar die Amanda is ook niet makkelijk pfff
    Vechten...takedown....huggen...einde ronde

    repeat x4

    Yeah...was dik...
    It's okay to be white

  8. #33
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Objectief gezien was het natuurlijk een klotepartij. Na ronde 3 dacht ik dat GDR een kans begon te maken, maar 4 en 5 waren helaas overduidelijk. Het was uiteindelijk te weinig.
    Ik snapte overigens weinig van het verlies van Aldo.

  9. #34
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Scheidsrechter kon wel een paar keer ingrijpen op de grond. Zeker toen Nunes aangeslagen en moe was.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het niet zo met Germaine de Randamie. Velen weten dat ik haar weleens Germaine de Randdebiel heb genoemd. Maar ze is staand ijzersterk en gevaarlijk voor een wijf. Ze had Nunes keer op keer te pakken en had het gewoon gewonnen als ze het staand kon houden. Ze heeft zelfs een rechter geïncasseerd van de ruwe lesbienne zonder problemen, waarschijnlijk de enige die dat kan zeggen over Nunes.

  11. #36
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik heb het niet zo met Germaine de Randamie. Velen weten dat ik haar weleens Germaine de Randdebiel heb genoemd. Maar ze is staand ijzersterk en gevaarlijk voor een wijf. Ze had Nunes keer op keer te pakken en had het gewoon gewonnen als ze het staand kon houden. Ze heeft zelfs een rechter geïncasseerd van de ruwe lesbienne zonder problemen, waarschijnlijk de enige die dat kan zeggen over Nunes.
    Wat ben jij toch een zielig, respectloos figuur. Je zal wel kicken op het feit dat je überhaupt reactie krijgt, maar dat je het even weet.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Ja, met die T15 is het ergens in zijn leven vreselijk mis gegaan. Met zulke reacties kan ik me niet voorstellen dat iemand gelukkig in het leven staat.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Geef ik haar een keer respect, is het nog niet goed. Ga beter je tampon vervangen(dat zeg ik niet omdat dit een WMMA thread is).

  14. #39
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    een van de beste ufc events ooit
    Ja, was zeker een geweldig event met hele mooie partijen. Idd een van de beste.
    Ik was best onder de indruk van Yan. Beetje jammer dat Cejudo nu Aldo uitdaagt ipv Yan. Yan is toch titel-kandidaat of vergis ik me nu?
    En Volkanovski vond ik ook erg sterk, had ik niet verwacht dat ie het zó goed zou doen. Jammer dat McG niet meer op 145 lbs vecht. Zou hem daar graag zien tegen Volkanovski en ook nog een keer tegen Holloway trouwens.
    Nunes slim gevochten en op ronde 2 na was ze heer en meester. Jammer, had Germaine toch graag zien winnen. Nunes momenteel te goed.
    En dan die main event. Wat een partij! Twee absolute superatleten, spannend tot het einde en mooie finish van Usman. What's next voor hem? Denk niet dat Masvidal hem echt in de problemen zal kunnen brengen. Misschien rematch tegen Woodley en Masvidal ondertussen grudgematch tegen Colby. Is voor UFC misschien wel de meest interessante optie.
    We gaan het zien.
    Last edited by ruud; 17-12-2019 at 15:00.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •