MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 67
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Tja maar sinds hij met mayweather een partijtje ging tikken, is ook zijn vechtstijl niet meer wat het was. En zijn conditie is ook altijd een beetje wankel geweest. Hij heeft zich mijns inziens vooral slim in de markt gezet.
    Mwha , daar doe je hem toch wel iets te kort mee.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Mwha , daar doe je hem toch wel iets te kort mee.
    Voor zijn bokspartij met money was hij absoluut een contender met een interessante stijl. Dat vuur en die passie van toen heb ik niet meer gezien. Daarnaast is hij buiten de ring de controle redelijk kwijt geraakt, met alle verhalen van dien. Dat hij zich slim in de markt heeft gezet vind ik geen belediging overigens, het is bewonderingswaardig te noemen zelfs.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    gok ook op conor een striker zoals cowboy ligt conor gewoon beter khabib is gewoon een slechte match up.conor is wat dat betreft een meester in het staande spelletje zoals distance and timing.ben wel benieuwd wie hij na de winst zal uitdagen.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    gok ook op conor een striker zoals cowboy ligt conor gewoon beter khabib is gewoon een slechte match up.conor is wat dat betreft een meester in het staande spelletje zoals distance and timing.ben wel benieuwd wie hij na de winst zal uitdagen.
    Ik dacht ook dat Cowboy een striker was maar ik zit net even op zijn wiki te kijken:
    50 matches 36 wins 13 losses
    By knockout 10 6
    By submission 17 1
    By decision 9 6
    In ieder geval zijn de meeste partijen voortijdig beslist. Dus vuurwerk gegarandeerd.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    gok ook op conor een striker zoals cowboy ligt conor gewoon beter khabib is gewoon een slechte match up.conor is wat dat betreft een meester in het staande spelletje zoals distance and timing.ben wel benieuwd wie hij na de winst zal uitdagen.
    Zolang er niet veel getrapt wordt is Conor prima stand. Maar Cowboy heeft een volledig arsenaal en is meer dan uitstekend op de grond.
    Helaas is hij iets over zijn top en heeft een paar flinke tikken gehad de afgelopen Jaren. Dus als die linkse van Conor erop zit is het een beetje afwachten hoe hij dat verwerkt.

    Denk (hoop....) toch dat op dit gewicht hij Conor eerst de hele ring door trapt en het via een submission afmaakt.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    MCgregor heeft er een beste bak spiermassa bij getraind om beter op gewich te zijn. Ik vraag me af of dat qua snelheid en uithoudingsvermogen handig is.

    Als Cowboy de eerste 2 rondes op de been kan blijven kan hij hem daarna wegtikken als ik McGregor zo zie.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

  8. #33
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Ik heb de indruk dat Conor weer een stuk gemotiveerder is. Hij heeft het ook over het begin van zijn seizoen. Er zouden hierna dus nog twee gevechten moeten komen. Als het aan hem ligt in april tegen Khabib, maar laten we hopen dat de geplande pot tegen Ferguson nu eindelijk eens doorgaat...
    Ik vond de voorspelling van Kavanagh interessant. Hij denkt dat de pot tegen Cowboy pas in de latere ronden wordt beslist. Dan neig ik naar Cerrone, want McGregor staat nu niet bepaald bekend om zijn geweldige conditie. En al helemaal niet op 170...

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Hij ziet er goed gemotiveerd uit als ik die YouTube link zie van Ruud.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hij is zeker gemotiveerd maar kijkt ook wel heel gemakkelijk voorbij Cerrone. Die heeft aangegeven het staande te houden om het publiek te vermaken. Zou niet slim zijn maar we gaan het zien.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Conor zal het met zijn snelheid en precisie heel moeilijk gaan maken voor Cowboy....
    Wanneer Cowboy dit weet te handelen moet ik nog wel eens gaan zien wie er met de winst er vandoor gaat
    Hoop op een mooie partij en dat de beste mag winnen !

  12. #37
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Ja, ik vind dit potje lastig te voorspellen. Als Conor echt zo gemotiveerd is en zo goed is voorbereid als hij in dat interview zegt, wordt het een zware avond voor Cowboy.
    Maar aan de andere kant is Cowboy een taaie die bovendien meerdere manieren heeft om te winnen. Hij kan stoten, trappen en heeft ook al veel submission-wins. Daarom, lastig te voorspellen maar ik hoop op een goed potje knokken van een rondje of vier.
    (partij is toch over 5 rondes afgesloten? Dacht dat alle main-events, ook non-title fights, sowieso 5 rondes zijn bij UFC maar weet niet zeker)
    Winnaar: Cowboy op tko (stoppage) nadat ie Conor geraakt met headkick.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk denk ik dat McGregor gaat winnen, wil niet zeggen gemakkelijk maar vermoed dat het wel finished in ronde 2 of 3.

    De laatste partijen van Cerrone was ik niet echt meer onder de indruk van Cowboy.

    Als McGregor de partij verliest van Cerrone kan hij zijn herkansing tegen Khabib ook voorlopig vaarwel zeggen.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  15. #40
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Even off topic, Robert whittaker zal niet vechten in maart. Hij trekt zich een tijdje terug.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik denk Connor R2 . Maar ik hoop Cowboy met head kick en dat Mc Aso als een plank neervalt.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Een partij waar ik geen van beide wil zien verliezen. Wordt volgens mij mooie pot.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    McGregor ziet er wel erg sterk uit zeg. Ik denk dat Hij ook wel vrij makkelijk gaat winnen. Hoewel ik zelf wel hoop dat Ceronne gaat winnen
    Olinyk vs greene lijkt me ook wel vermakelijk. Ik denk dat Olinyk gaat winnen met submission.
    Verder is de card volgens mij niet zo heel erg boeiend, vooral holm vs pennnington gaat denk ik weer saai worden

  19. #44
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Holy shit, dat was snel..

  20. #45
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Is er een partij die meer sense maakt dan tegen Masvidal? Ik zie dat echt niet. Zijn allebei super hot nu. Een L voor een van deze vechters vernietigd alle “hype” wat nu voor hun speelt. Dit is waar het geld zit. Ook qua stats is het gewoon een goede match up. Masvidal 1.80m 74” reach Conor 1.75m 74” reach. Ik vind Masvidal ook geen grote welterweight.
    Last edited by gieloe; 19-01-2020 at 08:21.

  21. #46
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Is er een partij die meer sense maakt dan tegen Masvidal? Ik zie dat echt niet. Zijn allebei super hot nu. Een L voor een van deze vechters vernietigd alle “hype” wat nu voor hun speelt. Dit is waar het geld zit. Ook qua stats is het gewoon een goede match up. Masvidal 1.80m 74” reach Conor 1.75m 74” reach. Ik vind Masvidal ook geen grote welterweight.
    Interessante partij ja. Maar wordt het niet Usman tegen Masvidal? Dan heeft McGregor een andere tegenstander nodig. Hij wacht eerst op Khabib en Tony, om eventueel in te vallen. Daarna zullen we zien.
    Conor tegen Till lijkt me ook een mooie match-up. Maar 2 Europeanen zal qua marketing niet groot genoeg zijn, denk ik..

  22. #47
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Na Cowboy zo weg gezet te hebben, kan je de partij tegen masvidal perfect marketen. Als er al wachten was dan was het wachten wat Conor tegen cowboy zou doen om vervolgens een partij tegen masvidal te bewerkstelligen. Ik verwacht dat deze partij aankomende week announced zal worden. Als het langer duurt dan is het omdat er meer geld bij moet komen voor masvidal. Niemand wilt die Usman, ook het publiek zit daar niet op te wachten. Zeker niet als deze partij te maken is, na geleverde performances.

  23. #48
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Na Cowboy zo weg gezet te hebben, kan je de partij tegen masvidal perfect marketen. Als er al wachten was dan was het wachten wat Conor tegen cowboy zou doen om vervolgens een partij tegen masvidal te bewerkstelligen. Ik verwacht dat deze partij aankomende week announced zal worden. Als het langer duurt dan is het omdat er meer geld bij moet komen voor masvidal. Niemand wilt die Usman, ook het publiek zit daar niet op te wachten. Zeker niet als deze partij te maken is, na geleverde performances.
    Tja, het gaat Dana natuurlijk om cijfers. Ik zie liever Masvidal - Usman, zoals de meeste echte vechtsport liefhebbers (lijkt me). Maar Usman is een monster. Ik begrijp dat de meesten hem ontwijken.

  24. #49
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Goeie morgen zeg.
    Dat was een vlotte.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Voor een keer had ik het goed
    Als het voor geld verdienen gaat dan is masvidal natuurlijk het gevecht om te maken.
    Maar als ie voor een titel wil gaan vind ik wel dat ie dan eerst nog op 155 moet gaan vechten tegen bijvoorbeeld gaatje.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •