MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Enfusion Eindhoven 29-02-2020 (Levi Rigters vs Murat Aygun HW titel)

    Levi Rigters vs Murat Aygun Enfusion zwaargewicht titel in 29-2-2020

    Beide vechten eind 2019 nog eerst een zwaargewicht toernooi, Aygun voor het Mixfight gala in Frankfurt en Rigters voor Enfusion in Abu Dhabi en daarna pas nemen ze het tegen elkaar op.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Samen met RingFight Promotions organiseert Enfusion op 29 februari 2020 in Eindhoven een groots opgezet evenement.
    Enfusion staat garant voor interessante matches tussen talenten en gevestigde vechters. Vandaag kondigde de organisatie samen met RingFight Promotions aan dat zij in 2020 wederom Eindhoven aan doen met een super kickboks event.
    Op tijd kaarten kopen

    Er zullen grote namen acte de présence geven zoals onbetwiste en ongeslagen wereldkampioen Tayfun Ozcan, ook staat er een echte kraker op het programma tussen zwaargewichten Levi Rigters versus Murat Aygun die om de wereldtitel zullen gaan strijden. Beiden zijn ongeslagen wereldkampioenen van respectievelijk Enfusion en WFL wat deze een extra tintje geeft.
    De tegenstander van Tayfun zal op een later tijdstip aangekondigd worden. Vanaf 1 december start de online voorverkoop. Voor de vechtsport fans die erbij willen zijn geldt, bestel op tijd kaarten. Alle voorgaande edities waren tot dusver allen voortijdig uitverkocht.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...event-in-2020/

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Laatste partij van Tayfun binnen Enfusion?
    https://www.facebook.com/10001131163...00011311636929

  4. #4
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Rigters op KO

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk ook dat Rigters gaat winnen. Completere kickbokser dan Aygun. Voordeel van Aygun is dat hij wel klappen kan incasseren.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Levi Rigters zegt af tegen Murat Aygun.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...n-murat-aygun/

    Aparte reden om het af te zeggen..

  7. #7
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Is volgens mij niet de eerste keer dat Rigters om onduidelijke redenen afzegt, ik vind dit zeer onprofessioneel van zijn kan. (Mits het verhaal van de promotor klopt natuurlijk)

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Is volgens mij niet de eerste keer dat Rigters om onduidelijke redenen afzegt, ik vind dit zeer onprofessioneel van zijn kan. (Mits het verhaal van de promotor klopt natuurlijk)
    Onprofessioneel. Ik denk dat Rigters bang is om te verliezen tegen Aygun.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    De hoofdpartij van Tayfun Ozcan die wel doorgaat.

    In deze mini docu willen wij de kijker een beter beeld over niemand minder dan Tayfun Ozcan, in onze ogen wellicht de nieuwe Gokhan Saki. Tayfun heeft onlangs getekent bij One Championship, de grootste kickboks organisatie in Azie! Sterren zoals Nicky Holzken, Regian Eersel, Ilias Ennahachi en Tarik Khbabez zijn hem hierin voorgegaan.Hoe is het allemaal begonnen voor Tayfun? Welk pad heeft hij moeten bewandelen? Hoe ging hij om met teleurstellingen?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •