MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    De breuk tussen Said en Badr blijft onduidelijk ondanks het verhoor van Fight inside 😂. Bij de persconferentie... Badr: Mickey sta effe op. Ik denk dat Badr de volledige controle wilt en wilt trainen wanneer hij wil en ook zijn sparringpartners zelf wil uitkiezen.
    Zo niet is hij weg, kijk maar naar Mousid, Thom, en nu ook Said. Volgens mij heeft Badr ook nog eventjes getraind bij Andre Manaart als ik me niet vergis voordat hij volledig naar Big Mike ging.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ok maar dat is in een verleden toch? Dat heeft toch niks te maken met nu?
    Ja goh, jij vraagt hoezo genaaid, ik leg t je uit.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    De breuk tussen Said en Badr blijft onduidelijk ondanks het verhoor van Fight inside 😂. Bij de persconferentie... Badr: Mickey sta effe op. Ik denk dat Badr de volledige controle wilt en wilt trainen wanneer hij wil en ook zijn sparringpartners zelf wil uitkiezen.
    Zo niet is hij weg, kijk maar naar Mousid, Thom, en nu ook Said. Volgens mij heeft Badr ook nog eventjes getraind bij Andre Manaart als ik me niet vergis voordat hij volledig naar Big Mike ging.
    Het zou mij niet verbazen als Said nog de pads trainingen doet.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Ja goh, jij vraagt hoezo genaaid, ik leg t je uit.
    klopt

  5. #30
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Mousid heeft geen blad voor z’n mond haha. Heerlijk.

  6. #31
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Badr is gewoon terug naar z’n oude nest omdat het vertrouwt is en omdat Mike alles voor ‘m doet denk.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Said te streng voor em was en niet de mooie accomodatie heeft die Mike wel heeft.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    We kunnen speculeren tot dat we een ons wegen, maar voorlopig gaan we de echte reden niet horen.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Denk dat je als trainer altijd de baas in je eigen gym wilt zijn. Lijkt me heel moeilijk met Badr. Die sluit niet zomaar even aan bij de groep zeg maar. Moet je maar zin in hebben. Mike weet niet beter dus die past zich aan ipv omgekeerd. Said moet er niet rouwig om zijn. Hij is een goede trainer en heeft Badr niet nodig.

  10. #35
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Denk dat je als trainer altijd de baas in je eigen gym wilt zijn. Lijkt me heel moeilijk met Badr. Die sluit niet zomaar even aan bij de groep zeg maar. Moet je maar zin in hebben. Mike weet niet beter dus die past zich aan ipv omgekeerd. Said moet er niet rouwig om zijn. Hij is een goede trainer en heeft Badr niet nodig.

    Ik ben het met je eens dat een trainer de baas moet zijn in de gym, maar doordat hij badr zoveel aandacht geeft is hij wel zo groot en rijk geworden

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Ik ben het met je eens dat een trainer de baas moet zijn in de gym, maar doordat hij badr zoveel aandacht geeft is hij wel zo groot en rijk geworden
    Maar als je kip met de gouden eieren tijdens een rondje sparren tikken krijgt en dan na de training verhaal gaat halen moet je als trainer wel de baas in eigen huis blijven.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Maar als je kip met de gouden eieren tijdens een rondje sparren tikken krijgt en dan na de training verhaal gaat halen moet je als trainer wel de baas in eigen huis blijven.
    echt?

  13. #38
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Dat heb ik ook gehoord.

    Badr kreeg tijdens het sparren klappen van Yousri Belgaroui. Is inderdaad verhaal gaan halen na de training, Badr liep Yousri tegen het lijf bij eettentje in de binnenstad. Badr woedend en schreeuwend, Yousri moest niet denken dat hij nu de man van de gym was, moest meer respect hebben voor hem. Yousri probeerde te sussen, vertelde dat hij van jongs af aan altijd al tegen hem opkeek, maar nu simpelweg zelf probeert om de beste te worden.

    Heb ik via via gehoord. Kun je dit bevestigen, Appelsap?

    Is al wel een behoorlijk tijdje terug gebeurd. Overigens zit het nu wel weer goed tussen die twee, volgens mij. Regelmatig foto’s en video’s van ze samen te zien op Badr’s instagram.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Zou best kunnen dat dit in het verleden is gebeurd. Ik weet wel dat hij deze voorbereiding eigenlijk met iedereen heeft lopen sparren. abena, Plazibat, Yousri, ook met Saki een tijdje voordat hij geopereerd is.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Plazibat lijkt mij wel goede sparringpartner voor Hari.

    Niemand weet hier eigenlijk wat de echte reden is waarom hij weg is bij SB gym?

  16. #41
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Best netjes van Yousri ook

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  18. #43
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Dat heb ik ook gehoord.

    Badr kreeg tijdens het sparren klappen van Yousri Belgaroui. Is inderdaad verhaal gaan halen na de training, Badr liep Yousri tegen het lijf bij eettentje in de binnenstad. Badr woedend en schreeuwend, Yousri moest niet denken dat hij nu de man van de gym was, moest meer respect hebben voor hem. Yousri probeerde te sussen, vertelde dat hij van jongs af aan altijd al tegen hem opkeek, maar nu simpelweg zelf probeert om de beste te worden.

    Heb ik via via gehoord. Kun je dit bevestigen, Appelsap?

    Is al wel een behoorlijk tijdje terug gebeurd. Overigens zit het nu wel weer goed tussen die twee, volgens mij. Regelmatig foto’s en video’s van ze samen te zien op Badr’s instagram.
    Klappen gegeven is echt een groot woord. Geloof je het zelf?

    Ik geloof best dat Yousri hem vaak goed heeft geraakt maar om dat klappen te noemen? Ben er zelf niet bij hoor maar denk dat menig sparringpartners van Badr zich een beetje inhouden en dat deed Yousri dan waarschijnlijk niet.

  19. #44
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij de enige die een beetje vat op had met Badr was Manhoef maar die is nu druk met zn gym bezig.

  20. #45
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Niemand weet hier eigenlijk wat de echte reden is waarom hij weg is bij SB gym?
    Tis allemaal in goed overleg en zo.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Dat heb ik ook gehoord.

    Badr kreeg tijdens het sparren klappen van Yousri Belgaroui. Is inderdaad verhaal gaan halen na de training, Badr liep Yousri tegen het lijf bij eettentje in de binnenstad. Badr woedend en schreeuwend, Yousri moest niet denken dat hij nu de man van de gym was, moest meer respect hebben voor hem. Yousri probeerde te sussen, vertelde dat hij van jongs af aan altijd al tegen hem opkeek, maar nu simpelweg zelf probeert om de beste te worden.

    Heb ik via via gehoord. Kun je dit bevestigen, Appelsap?

    Is al wel een behoorlijk tijdje terug gebeurd. Overigens zit het nu wel weer goed tussen die twee, volgens mij. Regelmatig foto’s en video’s van ze samen te zien op Badr’s instagram.

    HAHAHA! Geloof jij dat zelf?? Wat een grap zeg.
    als Yousri Badr goed zou raken dan had Yousri dit niet overleefd in de ring.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    HAHAHA! Geloof jij dat zelf?? Wat een grap zeg.
    als Yousri Badr goed zou raken dan had Yousri dit niet overleefd in de ring.
    Ja, ik geloof het wel.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    HAHAHA! Geloof jij dat zelf?? Wat een grap zeg.
    als Yousri Badr goed zou raken dan had Yousri dit niet overleefd in de ring.
    Begint je Badr-onderbroek te knellen?

  24. #49
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Mike bood “tijdens prime Badr” aan iedereen in de dojo aan tijdens het sparren “Wie Badr neerslaat krijgt €1000 euro”

    Zal het nu anders zijn?

  25. #50
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Los van de hele Badr vraagstelling, welke we op dit moment toch niet te weten gaan komen vond ik het wel een bijzonder gesprek. Wat mij meer opmerkte was met name de verzuring bij Fikri Tijarti. De algemene consensus is dat niets deugd en dat iedereen kut is. Mousid is meer recht voor zijn raap, maar is ook niet helemaal duidelijk. Wat is er nu het belangrijkste in vechtsportland om te creëren? Eén bond, betere opleidingen of keurmerken t.a.v. de scholen? Bij Said El Badaoui waren ze (te imo) lang aan het doorzagen over het wel en wee tussen zijn keuzes, en het verleden waarin hij een school runde met Nordin el Otmani, het bekende El Otmani Gym. Vond zelf dat Said zat daar ook niet echt ontspannen bij zat en dan was er nog Hassan Ait Bassou die soms meer als een gespreksleider optrad dan Soumia.

    Dit waren de zaken die mij opvielen, hoe hebben jullie dat beleefd?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •