MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 54 of 54
  1. #51
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Los van de hele Badr vraagstelling, welke we op dit moment toch niet te weten gaan komen vond ik het wel een bijzonder gesprek. Wat mij meer opmerkte was met name de verzuring bij Fikri Tijarti. De algemene consensus is dat niets deugd en dat iedereen kut is. Mousid is meer recht voor zijn raap, maar is ook niet helemaal duidelijk. Wat is er nu het belangrijkste in vechtsportland om te creëren? Eén bond, betere opleidingen of keurmerken t.a.v. de scholen? Bij Said El Badaoui waren ze (te imo) lang aan het doorzagen over het wel en wee tussen zijn keuzes, en het verleden waarin hij een school runde met Nordin el Otmani, het bekende El Otmani Gym. Vond zelf dat Said zat daar ook niet echt ontspannen bij zat en dan was er nog Hassan Ait Bassou die soms meer als een gespreksleider optrad dan Soumia.

    Dit waren de zaken die mij opvielen, hoe hebben jullie dat beleefd?
    Ik vond het wel meevallen Fikri had wel gelijk een punten telling werkt beter en is eerlijker. Wat Hassan zegt dat organsaties beter met elkaar moeten werken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Mike bood “tijdens prime Badr” aan iedereen in de dojo aan tijdens het sparren “Wie Badr neerslaat krijgt €1000 euro”

    Zal het nu anders zijn?
    Wanneer was dat, in 2009?

  3. #53
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Los van de hele Badr vraagstelling, welke we op dit moment toch niet te weten gaan komen vond ik het wel een bijzonder gesprek. Wat mij meer opmerkte was met name de verzuring bij Fikri Tijarti. De algemene consensus is dat niets deugd en dat iedereen kut is. Mousid is meer recht voor zijn raap, maar is ook niet helemaal duidelijk. Wat is er nu het belangrijkste in vechtsportland om te creëren? Eén bond, betere opleidingen of keurmerken t.a.v. de scholen? Bij Said El Badaoui waren ze (te imo) lang aan het doorzagen over het wel en wee tussen zijn keuzes, en het verleden waarin hij een school runde met Nordin el Otmani, het bekende El Otmani Gym. Vond zelf dat Said zat daar ook niet echt ontspannen bij zat en dan was er nog Hassan Ait Bassou die soms meer als een gespreksleider optrad dan Soumia.

    Dit waren de zaken die mij opvielen, hoe hebben jullie dat beleefd?
    -fikri loopt al tijdje mee dus bepaalde dingen ziet hij graag veranderden wat ook niet gek is
    - mousid indd recht voor zijn raap, geen politiek correcte antwoorden
    - said lijkt me een goede gast en goede trainer, heeft 12 jaar bij el otmani gewerkt en bijna alle toppers van el otmani zitten nu bij said .
    Dat vond ik een interessant stukje waar mousid ook wat input had . Over hoe loyaal vechters zijn etc.

    Kortom vond het wel interessant , het ging echt over inside info en over alle levels ipv van altijd maar alleen over de top.zou wel een keer mousid en carbin daar aan tafel willen zien

  4. #54
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Wanneer was dat, in 2009?
    1983-1985 denk ik

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •