MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Scheidsrechter geeft kickbokser een bitch slap.

    Dan zijn er nog op Facebook mensen die het voor deze scheidsrechter opnemen als of het een grote leugen is tegen die arme scheids.
    Handen thuis scheidsrechter! Onprofessioneel agressief gedrag van die scheidsrechter.

    Gelukkig zijn er beelden.
    https://www.dumpert.nl/item/7808251_d7c5ccb1

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...eelt-duikt-op/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Het gaat in deze zaak iig om een zeer ervaren scheidsrechter. Mis zelf eigenlijk een beetje de context. Snap je punt heeft goed Eindbaas, maar kan niet geloven dat er "zomaar" een tip word uitgedeeld. De gehele ring staat al vol met mensen en plotseling haalt de scheidsrechter uit? Misschien dat er hier mensen zijn die wat meer duiding kunnen geven?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Deze afbeelding word veel gedeeld op Fb;


  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Wat meer context, vanaf Fb;

    Quote Originally Posted by Sandra Aldus
    Afgelopen zondag weer ons jeugd gala thuis gehad . Heel veel tijd en liefde in gestoken om alles in kannen en kruiken te leiden. Mooie partijen zijn er weer neer gezet . Een grote pluim naar Renske Hijnen die de matchmaking had gedaan👊🏻❤️. En dan na eengezellige lange dag was de hoofd partij aan gebroken Luuk Verduijn van ons tegen Norris Ngouwa van Diablo gym .Met Een aanklacht aan Fog Mizzo ze broek als gevolg van het jureren van deze wedstrijd en dan zo veel negativiteit de wereld in helpen terwijl je zelf buiten je boekje gaat als vechter. Je bijt eerst iemand in ze kaak tanden afdruk als bewijs. jury en de dokter hebben het geconstateerd en als dat nog niet genoeg is ga je de scheidsrechter nog bedreigen met de ergste ziektes en de dood en dan beledig je iemand ze moeder. Ik weet dat het niet mag wat nordin deed maar wij staan 100% achter de actie van de scheidsrechter , dat een platte hand op je wang zo’n bult op je achterhoofd
    kan veroorzaken vind ik knap. Waarvoor trekt men het oordeel van de dokter in twijfel. Wij vinden het echt jammer dat Diablo gym dit rare bericht de wereld in helpt terwijl hun vechter de schuldige is van het incident. Alle negativiteit voor niks jullie helpen de sport zo echt niet.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind die bitch slap minder verontrustend dan het feit dat er gewoon helemaal niemand meer een normale Nederlandse zin kan schrijven.

    Maar dat terzijde; Als je gewoon je bek houd tegen de scheids kom je ook niet in de problemen. Ik snap dat in de voetballerij ook niet echt. Degene die slaat is altijd de pineut. De gast die hem al de hele tijd loopt te treiteren krijgt niks. Gewoon allebei rood.

    Ik ben wel benieuwd hoe dit af loopt.

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    x2, wat een tekst zeg. Ik begrijp dat dit van Facebook komt en dat elke mongool daar wat kan tikken, maar dit is wel echt hondsberoerd geschreven...en maakt tevens niets duidelijk over het voorval.
    It's okay to be white

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dit staat op de facebook pagina van Aad Aldus van Eagle gym.

    Maakt iets meer duidelijk.

    8 december hadden wij ons jeugd gala dit is een gezellig gala waar het altijd draait om de kinderen.
    Wij hadden als hoofdpartij staan Luuk Verduijn vs Norris Ngouwa een C partij deze partij liep volledig uit de hand toen Norris zijn tegen stander beet.
    De dokter constateerde dat zijn tanden in de kaak van Luuk stonden en Norris werd gediskwalificeerd.
    Als of dit nog niet genoeg was begon Norris de jury te bedreigen en de scheidsrechter. In het stukje van vechtsportinfo staat niet wat hij allemaal gezegd heeft maar mocht het tot een rechtszaak komen staan wij als eagle gym volledig achter Fog Mizzo en zullen we ook kenbaar maken wat Norris heeft gezegd dit is te erg om op sociaal media te zetten dan word ons stukje zeker verwijderd.
    Emotie hoort bij de sport en als coach moet je je pupil daar in remmen dat heb ik helaas niet kunnen zien in tegen deel het werd gewoon aangemoedigd het gedrag. Fog Mizzo is een top scheidsrechter en een grote kindervriend die zal nooit zomaar iets doen maar als je zelf fisiek bedreigd word terwijl je je functie uitoefent ja ??
    Stellen jullie jezelf allemaal die vraag maar eens wat zou je doen....
    Mocht het tot een rechtszaak komen dan zal het recht ook zegen vieren we hebben alle bewijzen en er zijn zat getuigen. Wij laten de wmta en de scheidsrechter niet in de kou staan wij zullen er ook voor hun zijn.

    Hopelijk willen zoveel mogelijk mensen dit delen want het kan toch niet dat deze vechter nog ergens vecht dit is een schande voor de sport.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Paar dingen die ik er uit kan opmaken.
    1) De gemoederen zijn hoog opgelopen.
    2) Onsportief gedrag aan beide kanten is de oorzaak
    3) Spellingscontrole is niet overal gemeengoed.
    4) Scheidsrechter had zich in moeten houden, maar had een slechte dag.

    Resultaat: leermomentje. En een blauwe plek meer of minder na een kickbokspartij: who cares.

    Oplossing: volgende keer beter.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    x2, wat een tekst zeg. Ik begrijp dat dit van Facebook komt en dat elke mongool daar wat kan tikken, maar dit is wel echt hondsberoerd geschreven...en maakt tevens niets duidelijk over het voorval.
    Haha, welkom op Facebook! Punten, komma's en andere leestekens blijven een dingetje. Had even snel een quote nodig De bond leest hier overigens mee en zijn verrassend stil. Had eigenlijk wel een statement verwacht.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Paar dingen die ik er uit kan opmaken.
    1) De gemoederen zijn hoog opgelopen.
    2) Onsportief gedrag aan beide kanten is de oorzaak
    3) Spellingscontrole is niet overal gemeengoed.
    4) Scheidsrechter had zich in moeten houden, maar had een slechte dag.

    Resultaat: leermomentje. En een blauwe plek meer of minder na een kickbokspartij: who cares.

    Oplossing: volgende keer beter.
    Oplossing tegen het enorme aantal kickboks bonden: Taaltest, anders mag je geen bond beginnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •