Welke top partijen zouden jullie willen zien in Glory.

Dit is mijn lijst:

95 kg plus:
Rico Verhoeven vs Jamal Ben Saddik voor de HW titel.
Grote kans dat er een titel partij gaat komen tussen beide heren. Wie weet zal Hemmers Gym eindelijk weer een HW kampioen hebben.
Ben Saddik heeft binnen 1 minuut talent D'Angelo Marshall T.K.O verslagen en daarna overtuigend het 8 mans toernooi gewonnen tegen de favoriet Benjamin Adegbuyi met een gebroken hand binnen 1 ronde. Tijd voor een titel partij. Collision 3 mag wat mij betreft voorlopig helemaal niet komen, laat Badr eerst maar wat wedstrijden winnen voordat hij voor een titel mag knokken.
https://www.nu.nl/sport-overig/60196...-met-hari.html

Benjamin Adegbuyi vs Antonio Plazibat
Eeuwige hekkensluiter van Rico vs opkomende vechter die de K1 GP in 2017 heeft gewonnen, door zijn win partijen o.a tegen Jafharr Wilnis zou ik hem willen zien tegen Adegbuyi, ik denk dat Plazibat een kans maakt. Adegbuyi is te verslaan, hebben we in het verleden al gezien.
Ik zou wel graag wat meer combinaties willen zien met de harde lowkicks van Plazibat, bij zijn laatste partij tegen de gatekeeper Wilnis zag ik het wat minder.

Roel Manaart vs D'Angelo Marshall
Huidige K1 HW kampioen vs top 5 van Glory. Goede test voor Manaart en voor Marshall kan het ook een mooie win zijn voor zijn record.

Als Glory nog wat meer Heavyweights binnen haalt zoals Roman Kryklia, Tsotne Rogava en wat bekende namen zoals Zabit Samedov, Ismael Londt en Daniel Ghita zou het goede competitie zijn in de HW divisie.

-95 kg
Arthem Vakhitov vs Alex Pereira
Champ vs Interim Champ

Luis Tavares vs Donegi Abena
1-0 voor Donegi.

-85 kg
Alex Pereira domineert deze divisie behoorlijk en misschien nog een titel partij tegen het talent Donovan Wisse die maar blijft winnen en daarna volledig focussen op LHW divisie voor Pereira.
Een 4 of 8 mans toernooi zou wel goed zijn als de titel vacant staat.

77 kg;
Cedric Doumbe vs Murthel Groenhart.
Champ vs Interim Champ

Hamicha vs Dmitri Menshikov
Knal partij gaat er komen op Glory 75 Utrecht.

70 kg
Marat Grigorian vs Josh Jauncey
Jauncey verdient wederom een titel partij, die twee hebben nog niet tegen elkaar gevochten.

Mohamed Jaraya vs Elvis Gashi
Verschillende stijlen kan een mooie partij worden.

65 kg
Zakaria Zougary vs Kevin VanNostrand
De Amerikaan Kevin VanNostrand is een van de weinige Amerikanen die tegen de top heeft gevochten en goed is getest en ook wat goede partijen heeft kunnen winnen binnen Glory. Zougary met zijn snelle combinotaties, kan een leuke pot worden tussen deze twee aangezien beide snel en bewegelijk zijn. Winnaar voor de titel tegen Petch.