MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59

Thread: De Limburger

  1. #26
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Hij heeft wel een punt. Ik erger me ook aan het boegeroep bij de opkomst van Rico en het hersenloos verheerlijken van Badr die meerdere smetten op zijn palmares heeft. Ik hou wel van de vechtsport en geloof ook in een gedragscode die erbij hoort. In een sport waar veel geweld zit, is respect des te belangrijker. Rico en Badr lieten dit in de ring wel zien.
    De column was mijns inziens te zwart wit, maar de schrijver geeft toe dit met opzet gedaan te hebben. Ik zou zelf voor een andere vorm gekozen hebben, maar goed we zijn een land waarin iedereen zich vrij mag uiten. En het goede is dat we er door deze column ook weer over praten.
    Maar een topsporter tuig van de richel noemen is in mijn inzien ook overdreven. Net of we met een actieve crimineel te maken hebben of een opperwezen van de onderwereld wtf. Boe geroep hoort sowieso niet in de vechtsport. De echte fans zullen dat dan ook nooit doen.

    Athleten in de ring hebben het sportieve voorbeeld laten zien.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    De Mixfight redactie wordt te kakken gezet door de columnist van de Limburger, maar heeft het nog niet helemaal door.
    Leg uit?

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    De Mixfight redactie wordt te kakken gezet door de columnist van de Limburger, maar heeft het nog niet helemaal door.
    Hoezo vind je dat?

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Maar een topsporter tuig van de richel noemen is in mijn inzien ook overdreven. Net of we met een actieve crimineel te maken hebben of een opperwezen van de onderwereld wtf. .
    Die wee dingen sluiten elkaar niet uit. En het is duidelijk dat je de achtergrond van Badr niet goed kent.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hoezo vind je dat?
    Je weet niet wat de taak van een columnist inhoudt, die is duidelijk anders dan die van een journalist.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Je weet niet wat de taak van een columnist inhoudt, die is duidelijk anders dan die van een journalist.
    Meneer is beide, schrijft stukjes voor een lokale krant. Het is allemaal geen hogere wiskunde. Los van hetgeen hij ergens wel een punt heeft (zie eerdere reacties in dit topic), hoeven we als vechtsportfans niet zomaar alles over onze kant te laten gaan.

  7. #32
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Jamal, Rémy en Badr zouden eens langs zijn kantoor moeten gaan voor een kop koffie. Denk dat hij spontaan de schijterij krijgt. Flink wat spierenballen taal in zijn stuk maar ik durf te wedden dat meneer niet eens 60 kg weegt hahah.

  8. #33
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Jamal, Rémy en Badr zouden eens langs zijn kantoor moeten gaan voor een kop koffie. Denk dat hij spontaan de schijterij krijgt. Flink wat spierenballen taal in zijn stuk maar ik durf te wedden dat meneer niet eens 60 kg weegt hahah.

    haha ja! Misschien gaan ze dan wel een kopje koffie drinken en gezellig ouwehoeren! hahaha! Lachen man, met z'n 60 kilo. zo!
    It's okay to be white

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Jamal, Rémy en Badr zouden eens langs zijn kantoor moeten gaan voor een kop koffie. Denk dat hij spontaan de schijterij krijgt. Flink wat spierenballen taal in zijn stuk maar ik durf te wedden dat meneer niet eens 60 kg weegt hahah.
    Meneer zet wel gewoon zijn naam onder het stuk.

  10. #35
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    haha ja! Misschien gaan ze dan wel een kopje koffie drinken en gezellig ouwehoeren! hahaha! Lachen man, met z'n 60 kilo. zo!
    HAHAHAHA!

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Meneer zet wel gewoon zijn naam onder het stuk.
    Plus foto.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Jamal, Rémy en Badr zouden eens langs zijn kantoor moeten gaan voor een kop koffie. Denk dat hij spontaan de schijterij krijgt. Flink wat spierenballen taal in zijn stuk maar ik durf te wedden dat meneer niet eens 60 kg weegt hahah.
    T zou komischer zijn als Wendy van Dijk, Ruud de Wild, Roelvink, Gerard Joling en de andere BNers bij hem langs zouden gaan om te vragen wat ie nou met 'asociaal' Nederland bedoelt.

  12. #37
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    T zou komischer zijn als Wendy van Dijk, Ruud de Wild, Roelvink, Gerard Joling en de andere BNers bij hem langs zouden gaan om te vragen wat ie nou met 'asociaal' Nederland bedoelt.
    De vrouw van een coke snuiver, dj die met teveel alcohol op is aangehouden, een vader van 2 mongolen en een homoseksuele GHB gebruiker.

  13. #38
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    De vrouw van een coke snuiver, dj die met teveel alcohol op is aangehouden, een vader van 2 mongolen en een homoseksuele GHB gebruiker.
    Lees jij veel de Privé ofzo??
    It's okay to be white

  14. #39
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Lees jij veel de Privé ofzo??
    Nee de story

  15. #40
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Jamal, Rémy en Badr zouden eens langs zijn kantoor moeten gaan voor een kop koffie. Denk dat hij spontaan de schijterij krijgt. Flink wat spierenballen taal in zijn stuk maar ik durf te wedden dat meneer niet eens 60 kg weegt hahah.
    Je mag alleen spierballentaal gebruiken als je 130kg droog weegt. (of in een 'dikke' Bentley rijdt)

    Zoals ik al eerder schreef, veel reacties alhier bevestigen de strekking van zijn column.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Je mag alleen spierballentaal gebruiken als je 130kg droog weegt. (of in een 'dikke' Bentley rijdt)

    Zoals ik al eerder schreef, veel reacties alhier bevestigen de strekking van zijn column.
    Precies.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Jamal, Rémy en Badr zouden eens langs zijn kantoor moeten gaan voor een kop koffie. Denk dat hij spontaan de schijterij krijgt. Flink wat spierenballen taal in zijn stuk maar ik durf te wedden dat meneer niet eens 60 kg weegt hahah.
    Dat is nou precies het punt! Waar Badr dingen buiten de ring met zijn vuisten oplost, doet deze meneer dat met zijn woorden. Als je verbaal sterk bent, kan je zelfs 50 kilo (of minder) wegen.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Je mag alleen spierballentaal gebruiken als je 130kg droog weegt. (of in een 'dikke' Bentley rijdt)

    Zoals ik al eerder schreef, veel reacties alhier bevestigen de strekking van zijn column.
    Meerdere MF leden hebben een reactie gestuurd naar de columnist is kwestie. Op één van onze Oldskool leden kwam een reactie terug;

    Beste meneer, Dank voor uw reactie.
    Het gaat hier om een satirische column waarin inderdaad flink gechargeerd wordt. Dat betekent dat u niet alles te letterlijk moet nemen. Ik kan niettemin begrijpen dat sommige mensen deze over het randje vonden gaan. Daar heb ik ook geen moeite mee: ieder zijn mening.
    Ik vind wel dat u de drek aan reacties die ik heb binnengekregen uit de Badr Hari/kickbokshoek nogal bagatelliseert. We hebben het hier over honderden scheldpartijen en tientallen bedreigingen in mijn diverse inboxen. Nu kan ik daar best tegen - wie uitdeelt, moet ook kunnen incasseren – maar in enkele gevallen is ook mijn familie lastig gevallen. Dat vind ik héél ver over de grens gaan. Dat u deze praktijken afdoet als ‘reacties van jeugdigen die hun gekrenktheid nog niet kunnen kanaliseren’ vind ik dan ook erg makkelijk. Voor mij zijn dit soort reacties het aantoonbare bewijs dat de strekking van mijn column juist was.

    Ik wens u een fijne jaarwisseling en een gezond 2020 toe.
    Vriendelijke groet,
    Marco van Kampen
    De Limburger


  19. #44
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    ‘reacties van jeugdigen die hun gekrenktheid nog niet kunnen kanaliseren’

    Hallo zeg...dat zou een lekker makkelijk excuus zijn...het zijn geen Tourette-patiënten.

    '
    in enkele gevallen is ook mijn familie lastig gevallen.'

    Klootzakken.
    It's okay to be white

  20. #45
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wel geinig hoe snel iets als satire bedoelt was als het in hun gezicht ontploft. Net als die publieke Duitse zender die van de week een kinderkoor een smaadlied over oma's in naam vh klimaat lieten zingen. Reacties waren niet zoals gewenst en POEF! satire!

  21. #46
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Meerdere MF leden hebben een reactie gestuurd naar de columnist is kwestie. Op één van onze Oldskool leden kwam een reactie terug;

    [/FONT]
    [/FONT][/COLOR]
    En hij heeft gelijk. Dit bevestigd alleen mijn zijn column.

  22. #47
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    ‘reacties van jeugdigen die hun gekrenktheid nog niet kunnen kanaliseren’

    Hallo zeg...dat zou een lekker makkelijk excuus zijn...het zijn geen Tourette-patiënten.

    '
    in enkele gevallen is ook mijn familie lastig gevallen.'

    Klootzakken.


    Dus hij trof flink gechargeerde columns in zijn mailbox aan van kickboxfans en gaat nu zelf huilie huilie doen...

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Dus hij trof flink gechargeerde columns in zijn mailbox aan van kickboxfans en gaat nu zelf huilie huilie doen...
    Snap ook niet zo goed wat hij zelf verwachte? Begrip van het Badr Army?

  24. #49
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Snap ook niet zo goed wat hij zelf verwachte? Begrip van het Badr Army?
    Gewoon ordinair provoceren. Dat het 'satire' moest zijn vertelt ie ja ook alleen in een prive bericht aan dat oldskool MF lid.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Gewoon ordinair provoceren. Dat het 'satire' moest zijn vertelt ie ja ook alleen in een prive bericht aan dat oldskool MF lid.
    Disclaimertje dan maar in het vervolg?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •