MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Mike Passenier: 'Ik hoop op Patrice Quarteron in Parijs'



    Hari vs Quarteron in Parijs wat vinden jullie van deze partij?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zou ik ook hopen als ik Pasenier was, die Quarteron kan er niet zoveel van.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Het is wel een super grote wedstrijd in Frankrijk dat leeft daar wel enorm Hari vs Quarteron. Ik denk dat je daar een enorme stadion voor kunt vullen dus wel kassa als deze er komt. Een Badr die fit is die wint dit wel makkelijk maar de show erom heen is wel spectaculair. En ze hebben beide echt een tyfes hekel aan elkaar.

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Een 40-jarige die nog nooit tegen een echt goede tegenstander heeft gestaan en verloren heeft van Daniel Sam.

    Joe.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat een Guto, Tafa , Abdallah en Marshall allemaal net zo slecht zijn miss nog slechter zelfs.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @Free Murray
    Die vechters zijn echt wel beter dan die clown Patrice, hij heeft verloren van middenmoot Daniel Sam en die Sam heeft weer van vlogger Smolik van verloren.


    Ze willen gewoonweg een makkelijke win partij, zonder te veel oplopende schade.

    Patrice heeft nu wel andere dingen aan zijn hoofd.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ron-beschoten/

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Eindbaas zegt allemaal niks hij won ook van van Andrei Gerasumchuk die weer van Rico Verhoeven won. Nog beter hij won ook van Bob Sapp die 2x won van Ernesto Hoost. Hij won van Porturak. Hij won van Guidon die ook wist te winnen van Rico en Hesdy dus reken maar uit. Hij heeft 49 wedstrijden gedraaid 42 keer winst 6 verloren 34 op KO niet verkeerd toch die wint echt wel van die pannenkoeken bij Glory.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Is dat die gozer waar Badr een keer tegen moest vechten en op het allerlaatste moment in zijn broek scheet en had afgezegd?

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Klopt dat is hem die won van al die gasten waarvan Rico had verloren.

  10. #10
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Dat Mike überhaupt deze Patrice noemt is lachwekkend.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Dat Mike überhaupt deze Patrice noemt is lachwekkend.
    Voor opwarm gevecht is wel lekker voor een k.o.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Is dat die gozer waar Badr een keer tegen moest vechten en op het allerlaatste moment in zijn broek scheet en had afgezegd?
    Nee, dat zit anders. Passenier had Quarteron opgebeld en gevraagd af te zien om tegen Hari te vechten. Passenier wilde hier zelfs een vergoeding voor betalen. Quarteron heeft opnames van dit telefoongesprek gemaakt en online gezet. Hier is de video ervan:

    https://youtu.be/Vs7kiTbaF1k

  13. #13
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Dat zat dus niet anders, alleen voeg je er nog wat aan toe

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Dat zat dus niet anders, alleen voeg je er nog wat aan toe
    Ah ik dacht dat je beweerde dat Quarteron de partij had afgezegd.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Eindbaas zegt allemaal niks hij won ook van van Andrei Gerasumchuk die weer van Rico Verhoeven won. Nog beter hij won ook van Bob Sapp die 2x won van Ernesto Hoost. Hij won van Porturak. Hij won van Guidon die ook wist te winnen van Rico en Hesdy dus reken maar uit. Hij heeft 49 wedstrijden gedraaid 42 keer winst 6 verloren 34 op KO niet verkeerd toch die wint echt wel van die pannenkoeken bij Glory.
    Het zegt niks nee een zwaargewicht wedstrijd kan er van alles gebeuren maar ik wil hier toch wel paar dingen over zeggen.

    Andrei Gerasumchuk dat was de Andrei die in de begin periode meer prof verlies partijen via punten draaide dan win partijen, de betere versie die Glory champ Rico versloeg via 2 knockdowns in 2015 kwam later pas opgang. Zijn transitie van MT wedstrijden naar prof KB (zonder te veel geclinch) had hij moeite mee begin van zijn KB carrière.
    Bob Sapp was in 2009 een schim van zichzelf kwam na 2005 eigenlijk altijd om te verliezen. check zn record https://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Sapp
    Dus een win partij tegen Bob Sapp na 2005 stelde niks voor dat weet iedereen hier. Ernesto Hoost is gewoon genaaid door de K1 om tegen die anabolen monster van 170 kg te vechten (lees zijn boek de kickbokser aanrader), de regels werden ook niet netjes gehanteerd door K1 voor die partijen en de fout van Ernesto is dat hij mee wou beuken, volgens mij was dat de eerste partij tussen hun twee en Sapp had in die tijd de drive om te winnen.
    Dzevad Porturak is een licht zwaargewicht journeyman meer niet: https://en.wikipedia.org/wiki/D%C5%BEevad_Poturak
    Ik kan mij nog herinneren dat Ibrahim El Bouni paar jaar geleden van Porturak won, dat een was soort W vinkje voor El Bouni's record om daarna tegen de betere ervaren vechters te mogen staan.
    Brice Guidon begon zijn KB carriere goed en daarna werd het steeds slechter, maar toch een win is win voor Patrice.

    Patrice Quarteron is geen subtopper zoals een Guto Inocente of D'Angelo Marshall maar een leuke middenmoot (verloren van Daniel Sam, verloren van Gregory Tony die nr 1 gatekeeper is in de internationale kickboks wereld en een draw tegen anabolen Belg Frank Sinistra) Patrice is zoals die Duitser Michael Smolik die zichzelf goed kan promoten en ook kan vechten maar gewoon weg geen topper of subtopper is.
    Ik begrijp dat team Badr (vooral Mike Passenier YT filmpje van Patrice) graag nog appeltje te schillen willen hebben met Quarteron maar als ze al te graag terug willen in de absolute wereld top van het Kickboksen dan kunnen ze beter een partij zetten tegen bijv een Guto Inocente of Jafharr Wilnis.

    Stel ze willen een moneyfight misschien weer een rematch tegen Zabit Samedov die zijn tegenstanders voor het uitkiezen heeft in Gronzy (leuk voor zijn win record https://en.wikipedia.org/wiki/Zabit_Samedov) en die laatste partij in Rusland tegen Badr via TKO heeft gewonnen dat noem ik unfinished business voor team Badr.
    Free Murray jij wilt toch ook dat Hari aan het einde van zijn KB loopbaan weer goed terug komt en weer win partijen gaat pakken tegen de betere kickbokers op dit moment?
    Last edited by Eindbaas; 14-01-2020 at 17:59.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk maar ik zie liever een Badr vs Quarteron met alle show er om heen in dik uitverkocht stadion dan een wedstrijd tegen Marshall of Guto of nog erger een Tafa want eerlijk is eerlijk dat zijn wel amateurs zoals Badr zelf zegt :-) Ik ben er ook van overtuigd dat een Quarteron dik wint van bovengenoemde 3 vechters. Zelfs een wedstrijd tegen Zabit zou niks voorstellen tegen een getrainde Badr. Je moet gewoon concluderen dat zoals jij zegt een middenmoot van 40 jaar die buiten Glory vecht het makkelijk zou kunnen winnen van de Subtop van Glory.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Tuurlijk maar ik zie liever een Badr vs Quarteron met alle show er om heen in dik uitverkocht stadion dan een wedstrijd tegen Marshall of Guto of nog erger een Tafa want eerlijk is eerlijk dat zijn wel amateurs zoals Badr zelf zegt :-) Ik ben er ook van overtuigd dat een Quarteron dik wint van bovengenoemde 3 vechters. Zelfs een wedstrijd tegen Zabit zou niks voorstellen tegen een getrainde Badr. Je moet gewoon concluderen dat zoals jij zegt een middenmoot van 40 jaar die buiten Glory vecht het makkelijk zou kunnen winnen van de Subtop van Glory.
    Ik begrijp je. Je kan als Glory er dik geld mee verdienen vooral als je het goed promoot, uiteindelijk draait het voor een organisatie daar toch om.
    Patrice Quartron is populair in Frankrijk.
    Ik zie toch Patrice Qaurteron niet winnen van Glory suptoppers Guto en Marshall, maar zie ik hem wel weer winnen van Junior Tafa (top 10 Glory nog wel) die als de nieuwe Mark Hunt werd binnen gehaald door Glory, wat een mislukte hype was dat.

    De Franse taal begrijp ik niet maar ik denk dat Patrice, Badr uitlacht om zijn tweede verlies partij tegen Rico. Wie weet hebben ze al een partij in elkaar gezet bij Glory.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wat het is het maakt niet uit tegen wie Badr vecht want Badr maakt van Tafa zelf een top affiche of een Quarteron. Ik kijk liever naar een Badr tegen wie dan ook dan een Rico tegen de top. Eerlijk wie zit er nou te wachten op een Rico vs Hesdy bijv of een Rico tegen Agdenbuyi. Het heeft gewoon met persoonlijkheid en vecht style te maken. Zelfs Rico de onverslagen kampioen wilt alleen tegen Badr. Linksom rechtsom het draait om Badr en het maakt niet uit wie de tegenstander is.
    Last edited by FREE MURRAY; 14-01-2020 at 21:39.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Ik ging vertalen voor jullie maaaare, beetje te grof vind ik.

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Wat een armoedige stumper versie van de WWF zou dit zijn zeg...

  21. #21
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quateron zet aanval in op GLORY Kickboxing eigenaar

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...xing-eigenaar/


    IG van Quateron
    https://www.instagram.com/therealqua...8-13B1F8429B23

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ach hoe kers wat Quateron zegt. Ik vind het volgende artikel op die site interessanter dan het gebler van Kwartje.
    Versta dr toch niks van.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/boks-nieuws/bokskampioen-tyson-fury-ik-masturbeer-zeven-keer-per-dag/

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Lol! 7 x per dag.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Die met Ronaldo vind ik best wel geniaal eigenlijk.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Deze zijn ok wel geinig 😂
    https://www.instagram.com/p/B6X94k3ioj4/

    https://www.instagram.com/p/B6WoGVliXsL/

    Die Fransen hebben wel humor, die Doumbe probeert ook al een tijd Groenhart gek te maken via IG 😂 dezelfde Adidas broek sinds 2012.
    https://www.instagram.com/p/B7UJy_1IwVc/

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •