MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default Sportscholen bij vechters verdwenen

    Vroeger als er gala’a waren of er flyers / posters gedrukt werden, was er altijd ruimte voor de naam van de sportschool.

    Als vechters opgeroepen werden of op posters kwamen, zag je er ook altijd de naam van de sportschool bij.

    Waarom wordt dat nu niet meer gedaan?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    vroeger vocht je(ook) voor je gym, nu vooral voor jezelf

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Andere tijden bij de A klasse, zie het nog wel eens bij de N, C en B partijen op de posters als ik de posters voorbij zie komen.
    Zoals Guytje het zegt tegenwoordig heb je A klasse vechters die voor zichzelf vechten en een eigen team vormen en niet voor een gym uitkomen zoals bijv Luis Tavares. Toen hij voor Enfusion vocht zag je achter zijn naam tussen haakjes Team Tavares terwijl Jan Pasztjerik zijn kickboks trainer is/was.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Zoals Alistair ook een keer in een interview zei: IK vecht. Ik betaal de coach om mij les te geven. Zullen er wel meer denken. (Interview vechtersbazen)

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het is geen Thailand waar je hele salaris en identiteit naar de regime..ik bedoel gym gaat.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het is geen Thailand waar je hele salaris en identiteit naar de regime..ik bedoel gym gaat.
    Voor mij zou het meer met respect te maken hebben. Credits naar de sportschool die iemand zo getraind / gemaakt heeft.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Voor mij zou het meer met respect te maken hebben. Credits naar de sportschool die iemand zo getraind / gemaakt heeft.
    Dat is hoe ze het verkopen ja. Maar achter de schermen verblijven zulke jongens in 3de wereld condities terwijl ze soms prizemoney van boven de 100.000 binnenhalen, dan vraag je je af wat er daar niet klopt. Ofnie Buakaw?

    Maar goed in Nederland is het niet zo extreem maar het blijft vechtsport, en dat betekent dat je als vechter wordt uitgebuit tenzij je slim bent en weet wat je doet. Ofnie Alistair?

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Sommige trainers krijgen of pakken €0, en dan zijn de atleten nog steeds niet loyaal.
    Alles is ego van de 'atleet'
    En soms ook het tekort komen van bepaalde trainers.
    Al zal je dat niet tegen komen bij Carbin, Passenier of Hemmers waar alle faciliteiten aanwezig zijn

  9. #9
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Vroeger zag je de naam van de sportschool erbij staan, nu zie je een vlag van de geboorte land erbij...

  10. #10
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Als ze er al geboren zijn😄

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •