MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46
  1. #1
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default UFC 247 Jones vs Reyes

    Komend weekend is het Jones vs Reyes.
    Zitten ook wel een aantal leuke partijen tussen.
    Ik denk wel dat Jones redelijk eenvoudig gaat winnen. Ik heb bij Reyes nog niet echt iets gezien waarvan ik denk
    dat ie het Jones moeilijk kan gaan maken. Maarja, we zullen zien.. ik heb het vaker mis gehad
    Schevenko vs chookagian, Schevenko gaat ook wel weer winnen , maar hopelijk wel op een ko dit keer
    Juan adams had ik hoge verwachtingen van maar die heeft ie niet echt waar kunnen maken. Maar toch denk ik dat ie deze gaat winnen tegen tafa
    En lewis vs latifi wordt denk ik ook wel weer fraai Denk lewis wel winnen gaat, hij is volgens mij toch wel een behoorlijk stuk groter
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Geen kaart waar je de wekker voor gaat zetten.

    Ik voorspel 3 eyepokes voor Jones en dus een overwinning omdat Reyes een waarschuwing krijgt omdat hij steeds met zijn oog tegen de vinger van Jones aan loopt. Vervolgens pist Jones 3 x hot maar de uitslag blijft staan. Business as usual.

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    vergeet de oblique kicks niet
    It's okay to be white

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    denk toch echt serieus dat dominick reyes wel voor de 1e upset kan gaan zorgen dit jaar.heb hem echt hoog zitten en als jones niet zijn nivo haalt kan reyes wel eens voor een verassing gaan zorgen.hij heb de lengte in ieder geval mee.ook erg belangrijk tegen jones

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Voorspelling: Als Jones dreigt te verliezen op punten gaat hij voor een DQ.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb Jones niet meer zo hoog zitten. Hij is lang niet meer zo intens en sterk als voorheen, heeft deels te maken met motivatie/burnout en niet meer fatsoenlijk kunnen kuren. Zou me niet verbazen dat zo'n hekkenklimmer als Reyes zomaar wint op punten, het kan weer zo'n nacht zijn waarin Jones alleen een beetje schopt op de benen van zijn tegenstander en verder geen zin heeft om strategisch anders te vechten.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees net dat Jon Jones een vegan is geworden. Hij gaat kankerhard neer, swa. Reyes op KO.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik lees net dat Jon Jones een vegan is geworden. Hij gaat kankerhard neer, swa. Reyes op KO.
    En dat zou dan zijn omdat ie vegan is geworden?...

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    En dat zou dan zijn omdat ie vegan is geworden?...
    Wat denk je zelf? Vegans zijn boomknuffelende zielepoten. Als Jones echt zo dom om dat te doen(aangezien hij nu een stuk lichter is geworden lijkt het waar te zijn) kan hij afscheid nemen van zijn winning streak.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wat denk je zelf? Vegans zijn boomknuffelende zielepoten. Als Jones echt zo dom om dat te doen(aangezien hij nu een stuk lichter is geworden lijkt het waar te zijn) kan hij afscheid nemen van zijn winning streak.
    Als ik jou was zou ik me eerst een beetje verdiepen in dit onderwerp.
    Vlees eten heeft helemaal niks met het wel of niet hebben van kracht te maken. Vlees is een luxe product en alle proteïne in vlees komt uit planten.


    Zou niet weten waarom "vega" JJ nu ineens niet meer kan winnen...

  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    T15 heb je die docu op Netflix over vegan wel gezien?

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Nu begin ik te begrijpen waarom jullie hier zo emotioneel en zwak zijn. Stelletje bomenknuffelaars.

    Doe me een lol geef me eens een paar voorbeelden van vechters die na het veganisme beter deden als je denkt dat dit geen effect heeft op Jones. Ik weet nog dat Rashad Evans zo'n 5 KO-losses in een rij te verduren kreeg toen hij dat flikte.
    Last edited by T15Boxing; 07-02-2020 at 19:40.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Nu begin ik te begrijpen waarom jullie hier zo emotioneel en zwak zijn. Stelletje bomenknuffelaars.

    Doe me een lol geef me eens een paar voorbeelden van vechters die na het veganisme beter deden als je denkt dat dit geen effect heeft op Jones. Ik weet nog dat Rashad Evans zo'n 5 KO-losses in een rij te verduren kreeg toen hij dat flikte.


    Don't feed the troll...

    Heb je de docu gezien?
    Zo niet....kijk er eerst naar, kan je nog wat van leren: https://www.youtube.com/watch?v=nGF8CZoSlAk en hou dan vol dat wat voor prestatie dan ook te maken heeft met het missen van vlees en/of dierlijke produkten.

    Of zoals boutsen poste, is ook op netflix te zien.

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Er zijn legio aan debunks gemaakt op de game changers. 1 docu is niet direct de absolute waarheid. Als er iets zeker is in de wereld van voeding is dat er veel onzeker is. Elke echte voedingsexpert zal dat beamen.
    Jullie vriend Joe Rogan heeft er een aantal podcasts aan gewijd.
    Ik zeg hier niet dat vegen zijn niet kan, maar game changers is enorm manipulatief en blijkbaar met succes.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Ik wil niet teveel off topic gaan, maar ik doelde niet op game changers maar deze docu:https://www.whatthehealthfilm.com/

    Persoonlijk vind ik dit een top docu.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Er zijn legio aan debunks gemaakt op de game changers. 1 docu is niet direct de absolute waarheid. Als er iets zeker is in de wereld van voeding is dat er veel onzeker is. Elke echte voedingsexpert zal dat beamen.
    Jullie vriend Joe Rogan heeft er een aantal podcasts aan gewijd.
    Ik zeg hier niet dat vegen zijn niet kan, maar game changers is enorm manipulatief en blijkbaar met succes.
    Maar in die podcast waarbij zowel die nutritionist als James Wilks (de maker en ex UFC) aan het woord kwamen werd die nutritionist toch behoorlijk in zijn hemd gezet). Zolang je genoeg tijd en geld hebt om je voeding goed uit te balanceren kan je het zonder vlees doen. Maar wel met suplementen en het is makkelijker om aan een aantal zaken te komen als je er een stukje organische biefstuk bij doet….

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Ik wil niet teveel off topic gaan, maar ik doelde niet op game changers maar deze docu:https://www.whatthehealthfilm.com/

    Persoonlijk vind ik dit een top docu.

    Prima docu. Ik weet nooit precies hoe wetenschappelijk correct die beweringen zijn, maar met name de invloed van de industrie op controle en advies (diabetes en kankerstichtingen die aantoonbaar slechte voeding aanbevelen…) is apart.

  18. #18
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Maar in die podcast waarbij zowel die nutritionist als James Wilks (de maker en ex UFC) aan het woord kwamen werd die nutritionist toch behoorlijk in zijn hemd gezet). Zolang je genoeg tijd en geld hebt om je voeding goed uit te balanceren kan je het zonder vlees doen. Maar wel met suplementen en het is makkelijker om aan een aantal zaken te komen als je er een stukje organische biefstuk bij doet….
    In mijn optiek was die Chris er verbaal niet tegenop gewassen.
    De consensus die ze bereikte was dat een veganistisch dieet kan, maar je erg goed moet weten wat je doet.
    Dat kan 99,9999% niet. Waren ze het ook wel over eens.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Maar in die podcast waarbij zowel die nutritionist als James Wilks (de maker en ex UFC) aan het woord kwamen werd die nutritionist toch behoorlijk in zijn hemd gezet). Zolang je genoeg tijd en geld hebt om je voeding goed uit te balanceren kan je het zonder vlees doen. Maar wel met suplementen en het is makkelijker om aan een aantal zaken te komen als je er een stukje organische biefstuk bij doet….
    In mijn optiek was die Chris verbaal niet opgewassen tegen die James.
    De consensus die ze bereikten was dat een veganistisch dieet kan, maar je dat zeer goed moet uitbalanceren.
    99,9% van de mensen kan dat niet, waren ze het ook wel over eens. Er zijn zo giga veel studies die het tegenovergestelde aantonen, dat het soms maar net is welke studie je nodig hebt om je gelijk te krijgen.
    En even voor de goede orde, ik eet amper vlees.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Dat hele veganisme is een tegenwoordig een hype. Over paar jaar zal dit ook opgegeven moment ook minder aandacht krijgen.
    De mens is altijd een vleeseter geweest, zal het ook blijven.
    Dierlijke vetten en eiwitten (vlees, kip, vis, eieren etc) zijn belangrijk voor onze spieren, huid, botten en hersenen.
    Veganisten willen alles uit alleen maar planten halen, daar is het menselijke lichaam niet voor gemaakt. Veganisten zijn ook doorgeslagen met hun ideologie, dat is mijn mening.

    Die vegan documentaire heb ik ook gezien op Netflix, heel eenzijdig. Die powerlifter/strongman met die bakkebaarden zat vroeger aan de vlees en deed aan bodybuilding wedstrijden (bij die wedstrijden zit iedereen aan de juice) en hij behoort gewoon niet bij de wereld top van zijn sport wat wel wordt geschetst in die documentaire.

    Veganisten die er mee stoppen.
    https://www.ad.nl/koken-en-eten/vega...lees~af02ad3c/

    https://www.geenstijl.nl/5143571/veg...ol-levenslust/

  21. #21
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    https://youtu.be/R6Ju_HdWB0Y

    You’re welcome

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat hele veganisme is een tegenwoordig een hype. Over paar jaar zal dit ook opgegeven moment ook minder aandacht krijgen.
    De mens is altijd een vleeseter geweest, zal het ook blijven.
    Dierlijke vetten en eiwitten (vlees, kip, vis, eieren etc) zijn belangrijk voor onze spieren, huid, botten en hersenen.
    Veganisten willen alles uit alleen maar planten halen, daar is het menselijke lichaam niet voor gemaakt. Veganisten zijn ook doorgeslagen met hun ideologie, dat is mijn mening.
    Spieren en botten ja maar door vlees, kip of vis te eten krijg je geen betere huid of een betere ontwikkeling voor de hersenen. In Noord Europa eet de bevolking met een hogere opleiding over algemeen meer groenten en fruit dan lager opgeleide.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @Anderson
    Daar verschillen de meningen/onderzoeken over.
    Kinderen groeien juist door zuivel en vlees producten.
    Nederlanders zijn niks voor niks gemiddeld de langste mensen ter wereld, komt door ons eten wat uit dierlijke producten bestaat zoals zuivel, eieren en vlees.
    Een gezonde combinatie van vlees, fruit en groenten lijkt mij het beste. Maar alleen leven op planten daar is het menselijke lichaam niet voor gemaakt. Zie je het al voor je dat mensen met zware lichamelijke beroepen alleen maar op groenten en fruit leven?

    Spoilers
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...es-op-ufc-247/

  24. #24
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb echt medelijden met mensen die in die linkse media propaganda geloven zoals oa de hetze tegen vlees.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    IK heb eens een documentaire gezien over een Afrikaanse stam die alleen maar leefde op koe melk. Alleen met een bruiloft werd e r een koe geslacht en het vlees genuttigd. Deze stam behoorde tot de langste gezondste en sterkste mensen ter wereld .

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •