MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Moet nog 1 ronde kijken maar na mijn mening heeft Jones alle rondes verloren tot nu toe. Enigste positieve is dat hij dominant naar voren blijft lopen,maar daar kan je volgens mij geen wedstrijd mee winnen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Wat een bullshit, hij verliest gewoon 4 rondes en de halve takedowns maakt ook geen reet uit. The black beest had 4 volle takedowns tegen.

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Spieren en botten ja maar door vlees, kip of vis te eten krijg je geen betere huid of een betere ontwikkeling voor de hersenen. In Noord Europa eet de bevolking met een hogere opleiding over algemeen meer groenten en fruit dan lager opgeleide.
    Da's het kip of ei verhaal.
    Hoger opgeleiden hebben meer geld te besteden aan groente en fruit. Lager opgeleiden eten minder, omdat ze minder geld te besteden hebben aan een extra appeltje, die kopen liever een 12-pack Snickers voor de prijs van een kilootje appelen.
    Je gaat niet meer studeren, omdat je vroeger veel appeltjes gegeten hebt. Studenten eten niets anders dan zout/vet en goedkoop.

    Verder on-topic, vervelende win voor Jones...
    It's okay to be white

  4. #29
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Dat Jones constant druk uitoefende, maakt het dat ik.nog wel met de uitslag kan leven.
    Maar Jones gaat eerdaags verliezen.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Dana White gaf hem wel heel blij de riem.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Precies zoals ik zei. Jones vind het prima om een beetje te schoppen en te knuffelen. Zero urgentie. Hij wint toch wel op punten en hij weet het. Reyes idd 3 rondes gewonnen maar hij was aan het rennen en deed verder niets in de championship rounds. Waarschijnlijk een vegan dieet tijdens ronde 4 en 5.

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Da's het kip of ei verhaal.
    Hoger opgeleiden hebben meer geld te besteden aan groente en fruit. Lager opgeleiden eten minder, omdat ze minder geld te besteden hebben aan een extra appeltje, die kopen liever een 12-pack Snickers voor de prijs van een kilootje appelen.
    Je gaat niet meer studeren, omdat je vroeger veel appeltjes gegeten hebt. Studenten eten niets anders dan zout/vet en goedkoop.

    Verder on-topic, vervelende win voor Jones...
    Het is ook nog zo. Al die emotionele linkse troela's hier waren al die tijden vegans. Dat verklaart alles.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Precies zoals ik zei. Jones vind het prima om een beetje te schoppen en te knuffelen. Zero urgentie. Hij wint toch wel op punten en hij weet het. Reyes idd 3 rondes gewonnen maar hij was aan het rennen en deed verder niets in de championship rounds. Waarschijnlijk een vegan dieet tijdens ronde 4 en 5.



    Het is ook nog zo. Al die emotionele linkse troela's hier waren al die tijden vegans. Dat verklaart alles.
    Gisteren kon Jones niet winnen omdat hij Vegan was geworden en nu is Reyes Vegan tijdens 4/5. Wat is het nou?

    Onterechte winst voor Jones idd. En die judge die 49-46 had en in die partij van Martinez 27-30 moeten ze echt levenslang verbannen...

  8. #33
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Gisteren kon Jones niet winnen omdat hij Vegan was geworden en nu is Reyes Vegan tijdens 4/5. Wat is het nou?

    Onterechte winst voor Jones idd. En die judge die 49-46 had en in die partij van Martinez 27-30 moeten ze echt levenslang verbannen...
    Was dat dezelfde ja? Damn...die's wel erg beroerd dan...
    It's okay to be white

  9. #34
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Gompie. Naar mijn idee had Reyes toch echt de eerste 3 rondes gewonnen. Maar ik vond ook wel dat hij veel te weinig deed de laatste paar rondes. Zeker in de laatste rondes moet je echt wel laten zien dat je voor de winst wil gaan vind ik.

    Ik zie hier trouwens dat er flink wat voedselguru's aanwezig zijn op deze forum.
    Ik heb wel veel vernomen dat mensen die aan een vegan dieet doen behoorlijk veel afvallen.
    Stel dat ik met lunch 4 broodjes met knakworstjes en een kippenpoot eet. en 2 karbonaadjes bij het diner, wat moet je dan allemaal
    aan groentespul eten wil je de zelfde shizzle er uit halen?

  10. #35
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik eet geen vlees wel vis en zuivel. Beter voor mijn karma en het milieu. Maar zonder zuivel en ei zou ik echt niet kunnen. Het menselijk lichaam heeft dierlijke voeding nodig. Bovendien vind ik de veganistische maaltijden die ik toch nu toe gehad heb niet lekker.
    Ik sport overigens zo goed als dagelijks soms meerdere uren achter elkaar nergens last van.

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Als ik wil afvallen ga ik vasten/ time restricted eten. Het grote voordeel daaraan is dat je op gezette tijden niet meer eet en daar valt een vreetzak als ik goed van af. En voel me superfit op die manier, ga binnenkort starten met opleidingen om me meer te bekwamen in o.a. vasten.
    Ik eet af en toe wat vlees, gemm misschien 1x per week.
    Wel elke ochtend een lepeltje levertraan (duurzaam voor wat het waard is).

  12. #37
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Ben nu game changers aan het kijken op netflix. Heel interessant, ga het 2 maanden proberen.

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik eet geen vlees wel vis en zuivel. Beter voor mijn karma en het milieu. Maar zonder zuivel en ei zou ik echt niet kunnen. Het menselijk lichaam heeft dierlijke voeding nodig. Bovendien vind ik de veganistische maaltijden die ik toch nu toe gehad heb niet lekker.
    Ik sport overigens zo goed als dagelijks soms meerdere uren achter elkaar nergens last van.
    Idd. Ik eet wel vlees maar een stuk minder dan 10 jaar geleden minder darm problemen s'nachts. Kan ook niet goed tegen soja producten.

  14. #39
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Ben nu game changers aan het kijken op netflix. Heel interessant, ga het 2 maanden proberen.
    We gaan off topic, maar ik zou je willen adviseren bepaalde supplementen te gaan doseren. Ook al is er (zoals in bijna alles met voeding) geen absolute consensus, zou ik je willen adviseren B12 bij te slikken.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Ben nu game changers aan het kijken op netflix. Heel interessant, ga het 2 maanden proberen.
    Helaas ben je ook ten prooi gevallen aan deze propoganda. Laat me je al die ellende besparen en kijk dit met wetenschap bewezen videotje maar even. De maker van de video is Layne Norton. Voor als je dat niks zegt. Hij is een scientist die natural bodybuilding doet met een PhD op zak o.a.

    https://youtu.be/R6Ju_HdWB0Y

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Propaganda gemaakt door linkse tuig? Goh dat is een nieuwe.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik vond game changers wel stof tot nadenken. Maar toch denk ik dat puur veganistisch eten niet gezond is. Je ziet ook veel veganisten afhaken. Beter is een mildere variant waarbij je bewust met je voeding omgaat. Hoe je het voor jezelf indeelt vanuit moreel oogpunt, daar kun je het over hebben.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Ik eet zelf best veel vlees. Ik ben van nature vrij light en doe juist wat aan sport en veel eten om toch een beetje op een fatsoenlijk gewicht te komen. Maar ik ben juist bang dat wanneer ik veganischtisch enzo ga eten, dat ik weer erg ga afvallen.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Helaas ben je ook ten prooi gevallen aan deze propoganda. Laat me je al die ellende besparen en kijk dit met wetenschap bewezen videotje maar even. De maker van de video is Layne Norton. Voor als je dat niks zegt. Hij is een scientist die natural bodybuilding doet met een PhD op zak o.a.https://youtu.be/R6Ju_HdWB0Y
    Zo hey die Layne Norton is veranderd zeg qua uiterlijk, zag vroeger wel eens topics van hem bij Getbig.com. Slimme gast.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Zou de tegenvallende partijen niks te maken hebben met het feit dat hij gepakt was voor verboden middelen en daarna clean moet zijn?

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Zou de tegenvallende partijen niks te maken hebben met het feit dat hij gepakt was voor verboden middelen en daarna clean moet zijn?
    Het is niet geheel toevallig dat de picogrammen de laatste partijen zich aardig gedeisd houden. terwijl die volgens de experts van de UFC er nog gewoon zijn.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •