MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default GLORY 76: Antwerpen 28-3 Doumbe vs Groenhart

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Tweevoudig GLORY Wereldkampioen weltergewicht Cédric Doumbé zet zijn titel op het spel tegen aartsrivaal Murthel Groenhart.
    Groenhart de huidige interim kampioen weltergewicht, staat in het main event van GLORY 76 ANTWERPEN op zaterdag, 28 maart in de AED Studios in Antwerpen, België tegenover Doumbé.
    Jamal Ben Saddik
    GLORY Kickboxing maakte vandaag de langverwachte wraak match bekend. Beide kickbokser voerde afgelopen tijd al flink wat oorlog op social media tegen elkaar.
    “De winnaar van de clash tussen Doumbé en Groenhart is de onbetwiste GLORY-wereldkampioen weltergewicht en mag zichzelf de beste vechter ter wereld in deze divisie noemen,” aldus Marshall Zelaznik, CEO van GLORY.
    Overige matches zullen naar verwachting snel bekend worden gemaakt, geruchten gaan dat Jamal Ben Saddik zijn opwachting zal maken aangezien Antwerpen zijn thuisbasis is.

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...n-titelstrijd/

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Dit wordt al een hele interessante pot maar ben nu ook wel erg benieuwd tegen wie ze JBS wel en tegen wie ze hem niet durven te zetten. De Tavares VS Pereira pot zou er ook nog wel bij mogen - andere geruchten of wensen?

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Zou wat zijn als Groenhart van Doumbe wint die in een goede flow zit, Doumbe die vorige jaar beide heren Harut en Nabiyev via een knock out verslagen heeft.
    Een win voor Groenhart tegen deze Doumbe die al een tijd in bloedvorm is zou een van de beste hoogtepunten zijn van Murthel's carrière en ook natuurlijk dat Cedric Doumbe hem al een tijd compleet belachelijk maakt via social media zou een mooie wraak win zijn voor Murthel.

    Geruchten, ik volg deze insta pagina
    https://www.instagram.com/p/B8LnG3xpEAw/
    Opwarm partij voor Ben Saddik tegen Plazibat zit er wel in. Zou mij niks verbazen als die partij er komt in Antwerpen. Misschien de partij Maheddiene vs Mozny die vorige jaar niet door is gegaan door een last minute blessure van Mozny.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik had deze video in een verkeerde topic gepost.
    Doumbe vs Groenhart 3

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Smolik vs Abdallah II.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @Blackadder
    😂 Wanneer gaat die Smolik weer vechten? Ik denk dat ze hem wel eerder uitnodigen dan die andere Duitse knuffelbeer.

    Woensdag maakte GLORY Kickboxing zeven nieuwe gevechten bekend voor de fight card van GLORY 76 ANTWERP welke plaatsvindt op zaterdag 28 maart in Antwerpen, België.

    Grote afwezige lijkt het Marokkaans-Belgische zwaargewicht Jamal Ben Saddik. Geruchten gingen dat de nummer 1 uitdager voor de wereldtitel zou vechten voor zijn thuis publiek. Echter blijkt dat niet het geval, of hij op een later tijdstip alsnog wordt toegevoegd is niet bekend.

    De headliner zal tussen de weltergewichtkampioen Cédric Doumbé en interim weltergewichtkampioen Murthel Groenhart plaatsvinden. Onder de overige gevechten staan een aantal interessante match-ups.Zakaria Zouggary uit Rotterdam die het opneemt tegen Anvar Boynazarov uit Oezbekistan.

    Toch een Belg op de kaart
    De Kroatische Antonio Plazibat van Mike’s Gym gaat de strijd aan met de uit Polen afkomstige Arkadiusz Wrzosek. Tomas Mozny uit Slowakije zal het opnemen tegen de Oekraïense Oleh Pryimachov. Amerikaanse weltergewicht Troy Jones gaat de strijd aan met Vlaamse Cedric De Keirsmaeker, de enige Belg op de vechtkaart.

    Ook staat er een superbantamgewichtpartij tussen Sarah Moussaddak (10-1, 3 KO’s) en Anaëlle Angerville op het programma. Beide vechters komen uit Frankrijk en zullen ongetwijfeld gaan proberen hun stempel te drukken tijdens het event. Wanner Ben Saddik wel in actie komt is niet bekend.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ory-antwerpen/

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default


    MICHAEL DUUT WEER TERUG IN DE RING TIJDENS GLORY 76


    Feb 25, 2020 Michael ‘Dreamcrusher’ Duut krijgt de kans om zijn verliesreeks te doorbreken tijdens GLORY 76 in Antwerpen.

    GLORY zijn 76e evenement gaat plaatsvinden op zaterdag 28 maart in Antwerpen, België. Op de kaart staan wederom een aantal Nederlanders. Zo vindt het langverwachte titelgevecht tussen Cédric Doumbé en Murthel Groenhart plaats, komt Zakaria Zouggary weer in actie én wordt Michael Duut toegevoegd aan het programma.
    Verliezen
    Duut heeft een pittige tijd achter de rug als we kijken naar zijn afgelopen partijen. Na 2 verliezen van Danyo Ilunga en Zinedine Hameur-Lain, won de Groninger op spectaculaire wijze van Mourad Bouzidi. Het leek alsof de oude ‘Dreamcrusher’ weer terug was. Hij wist deze winst alleen niet door te zetten naar de andere partijen.
    Michael verloor 3 keer achter elkaar van Donegi Abena, Luis Tavares en Ariel Machado. Voor de partij tegen Machado beloofde Duut ons nog dat hij weer de oude zou zijn. Deze verwachting maakte hij niet waar en verloor op punten tijdens GLORY 74: Collision 2.
    Switch
    In de tussentijd heeft de Groninger een switch gemaakt naar een andere gym, The Colosseum. Danny de Vries en Daan Kortland moeten er nu voor zorgen dat de verliesreeks wordt doorbroken. Het 1e gevecht onder de nieuwe gym is tegen Stephane Susperregui in Antwerpen.
    Ook Susperregui kan een winst goed gebruiken. Na zijn verlies van Danyo Ilunga en Donegi Abena, kon hij 1 vechter verslaan: Felipe Micheletti. Daarna wist Luis Tavares Stepahne via unaniem besluit te verslaan in Arnhem.

    http://mixfight.com/2020/02/Michael-...jdens-GLORY-76





  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Interessante gevechten
    Volgens een twitter post van Kris Dekker (Veronica Fight) zal Tafa Enfusion veteraan Martin Pacas treffen in Antwerpen. Eerder werden de volgende match-ups onofficieel bekend gemaakt:

    Jos van Belzen vs. Massaro Glunder (MMADNANL, Michael Duut vs. Stephane Susperregui (MixfightEurope) en River Daz vs. Julio Lobo (GLORY_Brasil).

    Martin Pacas goede aanwinst voor de HW divisie van Glory.

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-martin-pacas/

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    @Blackadder
    😂 Wanneer gaat die Smolik weer vechten? Ik denk dat ze hem wel eerder uitnodigen dan die andere Duitse knuffelbeer.
    Abdallah schijnt zn contract opgezegd te hebben hoorde ik. Hij wou eerst weer 3-4 x winnen om zich te bewijzen of zo. Smolik staat nog niet op t programma. Anders had ie dat al lang op zn Insta en Youtube lopen te verkondigen.

  11. #11
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Abdallah schijnt zn contract opgezegd te hebben hoorde ik.
    Lijkt me verstandig. Had er veel meer van verwacht, tijdens z'n 2 Glory gevechten zat hij de hele tijd als een soort koala aan z'n tegenstander vast geklampt

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Zougarry heeft tijdens een training een knieblessure opgelopen, waardoor hij het niet kan opnemen tegen Anvar Boynazarov. GLORY meld dat het gevecht naar later dit jaar verschoven zal worden.

    Top gevechten
    Maandag kondigde GLORY een aantal match-ups aan die zijn toegevoegd aan de vechtkaart van GLORY 76. Zo zullen Luke Whelan en Mohammed Jaraya elkaar treffen in een lichtgewichtpartij (70 kg).

    Hamicha zal. Dimitrii Menshikov tegemoet treden in een weltergewichtpartij (77 kg), Stéphane Susperregui en Michael Duut zullen de strijd aangaan in een lichtzwaargewichtpartij (95 kg).
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-76-antwerpen/

    Zou mij niks verbazen als ze Zougarry vs Boynazarov op de vechtkaart zetten van Hari vs Adegbuyi

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Jammer, ik keek echt uit naar deze pot. De blessure goden zijn Glory niet goed gezind laatste maanden.

    Verder wel een hele mooie kaart hoor, baal nu echt dat ik m'n geld heb uitgegeven aan het event in Utrechts afgelopen zaterdag.

    Die Brit waar Jaraya tegen moet moest ik er nog wel even bij zoeken (1 pot gevochten en gewonnen, ranked nr5) trouwens, hoop dat het niveau verschil niet weer te groot is.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •