MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default Zabit Samedov vs James McSweeney (Mix Fight Championship 11-4 Baku, Azerbeidzjan)

    K-1 veteraan Zabit Samedov zal het opnemen tegen James McSweeney uit Groot-Brittannië tijdens een Mix Fight Championship-evenement dat op 11 april wordt gehouden in Baku, Azerbeidzjan.

    Mix Fight Championship heeft zondag de wedstrijd en het evenement officieel aangekondigd. Samedov vecht voor het eerst sinds 2013 in zijn geboorteland Azerbeidzjan. De topkickbokser vecht de afgelopen jaren voor de Akhmat-organisatie en vecht regelmatig in Tsjetsjenië. Hij is sinds december 2018 niet meer in actie geweest.

    Ismael Londt
    McSweeney nam afgelopen december deel aan het MFC-evenement in Frankfurt, Duitsland. Hij versloeg de Turkse Murat Aygun in de halve finale van een 4-man , voordat hij verloor van de Nederlandse kickboks legende Ismael Londt in de finale. Londt sloeg de grote Brit neer voordat het gevecht werd gestopt vanwege een blessure bij McSweeney.

    Het gevecht met Zabit-McSweeney is twee jaar in de maak. De jagers zouden elkaar ontmoeten in 2018, waarbij McSweeney Zabit vertelde dat hij hem zou uitschakelen. Vier man toernooien in de middengewicht (-72,5 kg) en zwaargewicht (+95 kg) gewichtscategorieën staan ook gepland voor het evenement in Baku.

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...mixfight-baku/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Sorry, maar niet echt een boeiende partij.

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Nee inderdaad

  4. #4
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Wel boeiend als mcsweeney op zijn leeftijd van Samedov wint. Zoals hij dat ook gedaan heeft tegen Illunga.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Wel boeiend als mcsweeney op zijn leeftijd van Samedov wint. Zoals hij dat ook gedaan heeft tegen Illunga.
    Zou jij Zabit Samedov in Glory willen zien vechten?

  6. #6
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Zou jij Zabit Samedov in Glory willen zien vechten?
    Ik vind Zabit een goede vechter. Maar weet niet wat zijn niveau is momenteel?

    Zabit die Badr neersloeg zou ik zeker in de LHW divisie willen zien.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    531
    vCash
    111758

    Default

    Samedov kan inderdaad (op een positieve manier) verrassend uit de hoek komen. Een keer een losse partij om te zien waar hij nu staat met een top 5 Glory vechter lijkt me best vet

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ik vind Zabit een goede vechter. Maar weet niet wat zijn niveau is momenteel?Zabit die Badr neersloeg zou ik zeker in de LHW divisie willen zien.
    Zijn huidige niveua weet ik niet, Zabit Samedov krijgt middenmoten en oude bekende namen voorgeschoten door Ramzan Kadyrov.Zijn laatste verlies partij was tegen Hari in 2013 en daarna onafgebroken winst partijen gedraaid tegen tegenstanders die goed werden uitgekozen om zijn win streak te behouden. https://en.wikipedia.org/wiki/Zabit_Samedov

    Zabit lijkt mij wel een leuke vechter voor de LHW divisie van Glory. Tegen Vakhitov of tegen Tavares.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •