MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Enfusion kampioen Tayfun Ozcan tekent bij ONE Championship

    Tayfun ‘Turbine’ Ozcan heeft getekend bij de grootste Aziatische vechtsport organisatie ONE Championship

    Hij zal toetreden tot de meest befaamde vechters baas ter wereld, de ONE Super Series. Tayfun Ozcan is een meervoudig ‘Enfusion’ Kickboxing-wereldkampioen en met opmerkelijke overwinningen op Andy Souwer en Davit Kiria.

    ONE Championship verzekerd zichzelf nog een stevigere positie met de toevoeging van een van ’s werelds beste kickboksers in de 70 kg divisie. Tayfun vertelde onze redactie dat er al een tijd gesprekken waren met ONE, maar nu is de kogel definitief door de kerk.

    Laatste wedstrijd
    Wanneer Tayfun zijn debuut maakt is nog niet bekend gemaakt. Recentelijk tekende ook Miles Simson bij ONE, verwacht wordt dat deze binnenkort zijn debuut maakt.

    Tayfun vecht zijn laatste kickboks wedstrijd voor Enfusion op 29 februari aanstaande in Eindhoven tijdens het RFP Enfusion gala.


    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-championship/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Waar was Glory?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Waar was Glory?
    Ik denk dat Glory wel contact met hem heeft genomen, blijkbaar betaald ONE iets meer voor Tayfun. Middenmoot Miles Simon is ook naar ONE.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik vind OneFC een stuk interessanter dan Glory. Schijnen ook goed voor hun vechters te zorgen, ik gun het ze wel. Dus hopelijk volgen er meer.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik vind OneFC een stuk interessanter dan Glory. Schijnen ook goed voor hun vechters te zorgen, ik gun het ze wel. Dus hopelijk volgen er meer.
    Op dit moment heb ik nog steeds liever Glory voor het kickboksen. Ze hebben meer competitie in verschillende divisies.
    Aan de andere kant is het ook goed dat Glory een goede concurrent heeft in ONE.
    Ik had liever Tayfun in Glory gezien, dan had je goede knalpartijen kunnen matchen met hem.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •