MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Stefan Leko weer KO

    Gisteren verloor Stefan Leko van Koos Wessels op KO in de eerste ronde. Het is alweer zijn 10 nederlaag op rij, waarvan hij er 9 voortijdig verloor.

    Ik vraag me af waarom Leko nog steeds? Voor het geld kan het toch niet zijn? Voor die partijtjes krijgt hij toch maar een fage van een paar duizend euro?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ze maken zulke beslissingen dankzij CTE. Maar dat is niet te bewijzen dus je kunt ze niet tegenhouden. Of nou ja, als het een echte sport was wel. Vergeleken met andere combat sports is het kickboksen geen sport. Waar zijn de commissies en drugstesten? Er is geen enkele eenheid als het gaat om beleid, en vecht records worden totaal niet bijgehouden. Keesje heeft zo'n 30 partijen die echt zijn opgenomen maar wikipedia zegt dat zijn record 83-22-44 is. Muay Thai is nog erger wat betreft vechters behandelen als mensen.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ze maken zulke beslissingen dankzij CTE. Maar dat is niet te bewijzen dus je kunt ze niet tegenhouden. Of nou ja, als het een echte sport was wel. Vergeleken met andere combat sports is het kickboksen geen sport. Waar zijn de commissies en drugstesten? Er is geen enkele eenheid als het gaat om beleid, en vecht records worden totaal niet bijgehouden. Keesje heeft zo'n 30 partijen die echt zijn opgenomen maar wikipedia zegt dat zijn record 83-22-44 is. Muay Thai is nog erger wat betreft vechters behandelen als mensen.
    CTE kan je pas na overlijden vast stellen.

  4. #4
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Leko is een vechter van de oude stempel. Die zie ik nog wel in de ring overlijden. Laat die gast lekker knokken op dit niveau.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Leko is een vechter van de oude stempel. Die zie ik nog wel in de ring overlijden. Laat die gast lekker knokken op dit niveau.
    Maar zelfs dit niveau kan hij totaal niet meer aan.

    Een dode in de ring wil je trouwens toch niet hebben?

  6. #6
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Beelden?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Beelden?
    leko begon al met een blessure aan zijn been. Hij trapte volgens mij op een blok van Koos Wessels. Dus te geblesseerd om door te gaan. TKO. Niks hoofd of brain damage. Althans niet in deze partij. Laten we aub ophouden met dit soort partijen: bijna 50 jaar en dan nog om wereldtitels vechten ? Een groot deel van het gala waren veteranenpartijen. Ik vind het niks. The battle van de bejaarden. Dat was het. Wanneer beseffen mensen nu eens dat je wedstrijd tijd voorbij is als je 40+ bent. Laat het aan de jongeren over en blijf lekker recreatief trainen, pak je sparpartijtje mee en drink je biertje.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    leko begon al met een blessure aan zijn been. Hij trapte volgens mij op een blok van Koos Wessels. Dus te geblesseerd om door te gaan. TKO. Niks hoofd of brain damage. Althans niet in deze partij. Laten we aub ophouden met dit soort partijen: bijna 50 jaar en dan nog om wereldtitels vechten ? Een groot deel van het gala waren veteranenpartijen. Ik vind het niks. The battle van de bejaarden. Dat was het. Wanneer beseffen mensen nu eens dat je wedstrijd tijd voorbij is als je 40+ bent. Laat het aan de jongeren over en blijf lekker recreatief trainen, pak je sparpartijtje mee en drink je biertje.
    Leko ging neer op een hoge trap op zijn hoofd.

    Veteranen partijen zijn vaak niet om aan te zien. Het publiek zit hier niet op te wachten lijkt me.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Het publiek zit hier niet op te wachten lijkt me.
    Als dat zo was had je geen veteranenpartijen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Als dat zo was had je geen veteranenpartijen.
    Onbegrijpelijk. Zelfs mijn oma slaat Leko nog KO. Is toch trirst om zo'n grote vechter zo te zien ploeteren en af te gaan?

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Maar zelfs dit niveau kan hij totaal niet meer aan.

    Een dode in de ring wil je trouwens toch niet hebben?
    Mja. Ik kan me er zelf niet aan storen eigenlijk. En dat sterven in de ring bedoelde ik figuurlijk.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ergens komt een punt in je cariere dat je dr klaar mee moet zijn. Topsport ligt die leeftijd meestal zo tussen de 35 en 40. Maar ja veel van die jongens zijn niet goed met hun geld om gegaan en verder weinig andere skills dan knokken. Wat moet je dan? En als je als promotor van een lokaal gala Stefan Leko kan boeken, heb je toch wat meer bekijks. Zo houdt alles elkaar in stand en ga je wellicht een keer een dooie in de ring mee maken.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Beelden?

    Op de facebookpagina van Koos Wessels.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ergens komt een punt in je cariere dat je dr klaar mee moet zijn. Topsport ligt die leeftijd meestal zo tussen de 35 en 40. Maar ja veel van die jongens zijn niet goed met hun geld om gegaan en verder weinig andere skills dan knokken. Wat moet je dan? En als je als promotor van een lokaal gala Stefan Leko kan boeken, heb je toch wat meer bekijks. Zo houdt alles elkaar in stand en ga je wellicht een keer een dooie in de ring mee maken.
    Hoeveel ring-deaths hebben we gezien in het kickboksen? Ik ken geen voorbeelden. Muay Thai dan?

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Dat is niet het punt van mijn betoog. Maar met een beetje google kom je er vast wel uit.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Dat is niet het punt van mijn betoog. Maar met een beetje google kom je er vast wel uit.
    Bij een echte sport komt je er wel uit met een beetje google ja maar dat is het kickboksen niet. Ze hebben niet eens een database van gevechten/records. Ik zou me schamen als ik hier een fan van was.

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Video gezien op fb en wat een armoede, Leko loopt er zo sloom en houterig rond dat het volgens mij ook niet echt meer uitmaakt of hij nu wel of niet nog door gaat met het draaien van dit soort partijen.

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Video gezien op fb en wat een armoede, Leko loopt er zo sloom en houterig rond dat het volgens mij ook niet echt meer uitmaakt of hij nu wel of niet nog door gaat met het draaien van dit soort partijen.
    Net als Bob Sapp. Gaat ook lekker verder. Ik denk overigens niet dat je trots moet zijn op zo’n overwinning.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het maar niks, ook dat Peter Aerts en Jerome Le Banner maar door knokken.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Bob Sapp loopt niet veel schade op hoor haha

  21. #21
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Bob Sapp loopt niet veel schade op hoor haha
    It's okay to be white

  22. #22
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Zonder dat oude en grote namen van Toen zich zo laten verkrachten.

  23. #23
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Op de facebookpagina van Koos Wessels.
    Heb geen Facebook

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    ICQ?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •