MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default Glory Rotterdam 20-06-2020 (Badr Hari vs. Benjamin Adegbuyi)



    Sunday, Mar 01 2020 by GLORY PRESS
    AMSTERDAM - Badr Hari will face Benjamin Adegbuyi of Romania at the Rotterdam Ahoy Arena on Saturday, June 20.

    Hari (106-14, 92 KO's) now is ready to return to the ring and get back on the title trail in June. Standing in his way is Adegbuyi (34-6, 19 KO's), who occupies the #1 position in the heavyweight rankings. The Romanian is a two-time GLORY heavyweight title challenger and three-time winner of GLORY Heavyweight Tournament Winner. He now steps up to take on the toughest challenge of his career in June.

    An iconic figure whose presence transcends his sport, Hari's numerous wins over a string of legendary names earned him millions of fans around the world. All three of his GLORY appearances to date have taken place in front of sold-out arena crowds and December’s COLLISION 2 event set gate and broadcast records.

    “I’m going to make somebody famous on June 20,” said Hari when the date of his return to the ring was first announced.

    “Yeah, me - when I knock him out,” was Adegbuyi’s response when he was today confirmed as the opponent.

    Tickets for the event went on sale today to fans who have registered at GloryKickboxing.com.

    Last edited by arjenvos; 01-03-2020 at 20:10.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default






  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Uitdaging
    In gesprek met Mixfight laat Adegbuyi weten dat hij houdt van grote uitdagingen zoals vechten tegen Hari.

    ''Ik ben blij want ik hou altijd van uitdagingen, grote uitdagingen'', aldus Adegbuyi. ''Badr is een top 5 vechter, ik wil altijd een top gevecht. Nr.1, Nr. 2 of de kampioen. Dus ze hebben hem voorgeschoteld en dat heb ik gelijk geaccepteerd. Ik hou van grote uitdagingen.''

    Beter
    Mr Gentleman laat weten dat hij de betere en sterkere vechter is. Hij zal niet speciaal anders gaan trainen en zal Roemenië afwisselen met Nederland als trainingslocatie.

    ''Ik ben een betere vechter, ik ben een sterkere vechter. Ik ben onbreekbaar en hij is breekbaar, dat zal ik bewijzen. Ik sta al vijf jaar in de top 3 van GLORY. Nooit de nr. 4.''
    ''...Niet echt. We gaan ons hetzelfde voorbereiden als anders. Serieus, veel trainingen en veel opofferingen. Ik zal veel in Nederland trainen en ook in Roemenië. Ik zal alles doen wat nodig is om te winnen.''

    http://mixfight.com/2020/03/Benjamin...j-is-breekbaar

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Mooie tegenstander voor Badr, grote gozer maar als Badr heel blijft denk ik dat het een slooppartij voor hem wordt.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Uitdaging
    In gesprek met Mixfight laat Adegbuyi weten dat hij houdt van grote uitdagingen zoals vechten tegen Hari.

    ''Ik ben blij want ik hou altijd van uitdagingen, grote uitdagingen'', aldus Adegbuyi. ''Badr is een top 5 vechter, ik wil altijd een top gevecht. Nr.1, Nr. 2 of de kampioen. Dus ze hebben hem voorgeschoteld en dat heb ik gelijk geaccepteerd. Ik hou van grote uitdagingen.''

    Beter
    Mr Gentleman laat weten dat hij de betere en sterkere vechter is. Hij zal niet speciaal anders gaan trainen en zal Roemenië afwisselen met Nederland als trainingslocatie.

    ''Ik ben een betere vechter, ik ben een sterkere vechter. Ik ben onbreekbaar en hij is breekbaar, dat zal ik bewijzen. Ik sta al vijf jaar in de top 3 van GLORY. Nooit de nr. 4.''
    ''...Niet echt. We gaan ons hetzelfde voorbereiden als anders. Serieus, veel trainingen en veel opofferingen. Ik zal veel in Nederland trainen en ook in Roemenië. Ik zal alles doen wat nodig is om te winnen.''

    http://mixfight.com/2020/03/Benjamin...j-is-breekbaar
    De prijs voor dom uit z'n nek lullen heeft hij alvast gewonnen. Holy fuck.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Waar is petrosyan88 gebleven? Hij was wel soms irritant, laat je horen als je onder een andere naam post. In mijn onderschrijving zie ik nu dat we een soort van weddenschap hadden dat Spong van Overeem zou winnen in 2009 volgens mij. Spong deed het wel goed;-)

    Ontopic: badr moet die lowkicks blocken en/of niet veel incasseren. Tegen Bonjaski1, Gerges, Rico had hij het zwaar met die lowkicks, tussen bonjasky1 en Rico2 zat 12 jaar tussen dus neem aan dat hij in 12 jaar zich meer op zijn boksen is gaan focussen. Hij wilde toch in 2009 het gaan proberen in Amerika met boxen, kan me nog goed herinner me dat hij die irritante new yorker had ontmoet die vaak met analyses kwam op youtube/twitter....bestaat hij nog?

    Al met al ga ik voor badr hari ko ronde 1. Als het de distance gaat dan wint Benyamin waarschijnlijk ongeveer net dezelfde predicties tegenRico.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    De prijs voor dom uit z'n nek lullen heeft hij alvast gewonnen. Holy fuck.
    Haha vond ik ook. Wat is het eigenlijk met vechters die steenkolen engels spreken. Als vechter moet je jezelf kunnen verkopen en als je steeds met man komt en steeds probeert te zeggen dat je het al langer doet tegen de intervieuwers(vond benyamin een beetje geïrriteerd vonden jullie niet alsof hij zichzelf moest verdedigen.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default


  9. #9
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Mooie tegenstander voor Badr, grote gozer maar als Badr heel blijft denk ik dat het een slooppartij voor hem wordt.
    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Al met al ga ik voor badr hari ko ronde 1. Als het de distance gaat dan wint Benyamin waarschijnlijk ongeveer net dezelfde predicties tegenRico.
    Adegbuyi - slachtoffers:- Rozenstruik- Zhuravlev- Londt - Gerges- Gerges II- Brestovac- Brestovac II- Wilnis- Wilnis II- Marshall- Marshall II



    Last edited by arjenvos; 03-03-2020 at 14:03.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default



    & Zhuravlev 2-0 Londt

    Adegbuy > Londt > Badr Hari

  11. #11
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default


  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Thanks voor de video.

    De verlies partijen van Benny binnen GLORY tegen Guto Inconte die een subtopper is (pas in de derde ronde werdt Benny wakker dat hij achter stond op punten) en tegen Ben Saddik die maar een hand had in die wedstrijd en hem in de eeste ronde K.O sloeg en ook nog die extra vierde ronde tegen Anderson "The Gatekeeper" Silva om van hem te kunnen winnen, zegt mij dat Benjamin Adegbuyi niet tegen extra druk kan, van binnen en buiten de ring. Niet te vergeten dat hij Knock out is geslagen in de eerste ronde door koning puntentikker Rico.

    Bij grote wedstrijden laat Benjamin Adegbuyi het niet helemaal zien, ondanks dat ik hem goede vechter vind (goede lowkicks, sterk, goed combineren) ben ik van mening dat die overstap naar Dennis Krauweel niet helemaal goed voor hem is geweest. Zijn agressie en motivatie in de ring is veel minder geworden. Vraag mij af of Benny nog wel zwaargewicht kampioen wilt worden in GLORY?

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Dennis Krauweel: 'Bennie gaat het Badr heel moeilijk maken'


  14. #14
    Join Date
    May 2013
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Winner by stoppage: Corona Virus

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    GLORY 78: BADR vs BENNY postponed as anti-coronavirus measures continue in Netherlands
    http://www.glorykickboxing.com/news/...5-d35fc91e87a5

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    GLORY 76 verschuift naar oktober?
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ri-in-oktober/

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •