MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19

Thread: Ufc 248

  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default Ufc 248

    Is vannacht. Zitten best een paar leuke potten bij
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Word het nog uitgezonden? Zie niks op veronicatv.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    sbs9

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Kijken of Jesus Romero vandaag kan redden, ik denk het niet

  5. #5
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Gun het hem wel.

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hemelvaart vanavond denk ik

  7. #7
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    WOW dat voorhoofd van Joanna.En geloof ook wel het mooiste vrouwen gevecht ooit in UFC.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Romero heeft geen moer gedaan maar toch het gevecht gedomineerd .Wat een kerel en wat een raar gevecht. Jammer dat hij heeft verloren Israël in mijn ogen gewoon een knulletje met grote bek die zijn toneelspel niet kon spelen.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Vond Joanna er uit zien alsof ze helemaal was volgespoten met water vergeleken met hoe ze normaal een gevecht in gaat.Vraag me ook af of dit verband heeft met de extreme zwelling op haar voorhoofd .

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Vond Joanna er uit zien alsof ze helemaal was volgespoten met water vergeleken met hoe ze normaal een gevecht in gaat.Vraag me ook af of dit verband heeft met de extreme zwelling op haar voorhoofd .
    Ik vraag me af hoeveel hersenschade ze heeft opgelopen in dit gevecht.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Slechtste titelgevecht ooit. Waardeloos. Romero zou ermee moeten kappen. Joanna en Welli san was leuk om te zien. Jammer dat Joanna de decision niet kreeg, ze had duidelijk meer gedaan, veel meer techniek en klasse vergeleken met de anabolische chinees.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Slechtste titelgevecht ooit. Waardeloos. Romero zou ermee moeten kappen. Joanna en Welli san was leuk om te zien. Jammer dat Joanna de decision niet kreeg, ze had duidelijk meer gedaan, veel meer techniek en klasse vergeleken met de anabolische chinees.
    Romero moet kappen terwijl hij eigenlijk die belt om had moeten krijgen?
    Was idd een waardeloos gevecht, maar volgens mij wint hij gewoon rondes 1,2 en 5. 49-46 was helemaal een lachertje.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Romero moet kappen terwijl hij eigenlijk die belt om had moeten krijgen?
    Was idd een waardeloos gevecht, maar volgens mij wint hij gewoon rondes 1,2 en 5. 49-46 was helemaal een lachertje.
    Volgens mij niet(en dan is het duidelijk wie er gelijk heeft). Ik zal eerlijk zijn ik heb het niet helemaal gekeken, het is complete tijdverspil om die 2 zien huppelen voor elkaar. Romero verdient meer schuld omdat hij met opzet stilstaat om zijn beperkte bejaarde energie te behouden.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Dana viel ook erg uit over Romero.Wat ik zelf niet helemaal terecht vind.Ja ,om te winnen had hij meer moeten doen.
    Maar wat mij opviel is dat Adesanya niets deed en niet met de situatie om kon gaan. Hij verdomd het om de aanval in te gaan. Dana verwacht dat zijn volgende tegenstander dat wel doet.Het lijkt mij juist dat je dat niet moet doen bij Adesanya. Gewoon rustig blijven en slopen wanneer je kans komt.

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Dana viel ook erg uit over Romero.Wat ik zelf niet helemaal terecht vind.Ja ,om te winnen had hij meer moeten doen.
    Maar wat mij opviel is dat Adesanya niets deed en niet met de situatie om kon gaan. Hij verdomd het om de aanval in te gaan. Dana verwacht dat zijn volgende tegenstander dat wel doet.Het lijkt mij juist dat je dat niet moet doen bij Adesanya. Gewoon rustig blijven en slopen wanneer je kans komt.
    Adesanya kon er juist perfect mee omgaan. Heeft zijn been verrot geschopt en is niet meegegaan in het toneelspel.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Adesanya - Romero was idd niet titelgevecht-waardig. Ik had er echt veel meer van verwacht....
    Adesanya heeft wel meer gedaan dan Romero, die echt veeeeeel te weinig deed om aanspraak te kunnen maken op een overwinning. De reactie van Romero na afloop van de partij vond ik ook echt ongepast; hij had verdorie net 25 minuten de tijd gehad om 'de mensen te geven wat ze willen, blablabla' maar hij stond bijna alle rondes een beetje te niksen. En dan na afloop zo tof lopen doen. Echt jammer.
    Maar het gekke van deze partij is dat als je per ronde gaat kijken, Romero nog best dicht bij een win was.
    Ronde 1 was in ieder geval niet voor Adesanya. Gelijk of misschien voor Romero.
    Ronde 2 was voor Romero.
    Ronde 3 en 4 voor Adesanya.
    Ronde 5 ging redelijk gelijk op; eerste gedeelte Adesanya, tweede gedeelte Romero al bleef Adesanya wel meedoen. Dus als je ronde 1 en 5 aan Romero geeft, had ie gewoon gewonnen. Wat ik echt onterecht had gevonden overigens.

    De partij van Joanna was heerlijk daarentegen. Wat een mooie pot!

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Adesanya verdedigt hier natuurlijk. Romero moet maar zorgen dat hij die belt te pakken krijgt, dus het initiatief zal van hem moeten komen.

    Zhang was weer heerlijk! Ronde drie en vier leek ze het conditioneel lastig te krijgen, maar in ronde vijf was ze weer helemaal terug. Lekker man, JJ kapotgeslagen. Wat een heerlijke pot kickboksen.

  18. #18
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Adesanya vs Romero sloeg van beide kanten nergens op, maar dat krijg je natuurlijk al snel als beide vechten vanuit de reactie. Ze hadden gewoon moeten wachten tot Costa weer fit was. Dan krijg je wel een mooie pot omdat hij altijd vooruit vecht.

    Zhang vs JJ was top om te zien. JJ iets technischer en Zhang iets meer op de kracht. Beide dames die er gewoon vol voor gingen.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Die Israël Lasagna verdient echt een pak slaag van Costa na dat optreden

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •