MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 167
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default Corona en vechtsport

    Op mijn sportschool wordt er wat lacherig gedaan over het coronavirus in combinatie met vechtsport training. Dan met name door de vechters. De eigenaar doet al het mogelijke ( behalve tijdelijk dicht gaan ) om verspreiding te voorkomen ( richtlijnen rivm o.a ). Hoe denken de meeste hier over het virus i.c.m vechtsport?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Ik knijp ‘m zwaar. Heel eng wat er nu gebeurt. Het lijkt wel een film

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik ben bang dat UFC london wordt gecanceld

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hemmers Gym is ook gesloten uit voorzorg zag ik.

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Gewoon je aan de richtlijnen houden.

    Sporters zullen er niet direct veel last van krijgen of aan sterven, maar het gaat juist om de zwakkeren in de samenleving te beschermen.
    It's okay to be white

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Gewoon je aan de richtlijnen houden.

    Sporters zullen er niet direct veel last van krijgen of aan sterven, maar het gaat juist om de zwakkeren in de samenleving te beschermen.
    Bedankt voor de tip!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    GLORY annuleert twee events, Glory 76 Antwerpen en Glory 77 Miami
    https://mmadna.nl/glory-stelt-glory-...-corona-virus/

  8. #8
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Voelen jullie hem ook al aankomen dat we voor de zoveelste keer geen khabib-Ferguson gaan krijgen?

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Voelen jullie hem ook al aankomen dat we voor de zoveelste keer geen khabib-Ferguson gaan krijgen?
    Dat zou wel bizar zijn. Of zonder publiek.

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Bedankt voor de tip!
    ‘k hoop da’k niet teveel voor je gespoilerd heb!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Nou ja in MMA lig je urenlang halfnaakt met elkaar te rollebollen op de grond, zij lopen het meeste risico.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Nou ja in MMA lig je urenlang halfnaakt met elkaar te rollebollen op de grond, zij lopen het meeste risico.
    Wij hebben de meeste weerstand opgebouwd door de jaren heen. Die germofoben die elkaar alleen met dikke handschoenen durven aan te raken gaan het het zwaarst krijgen.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Wij hebben de meeste weerstand opgebouwd door de jaren heen. Die germofoben die elkaar alleen met dikke handschoenen durven aan te raken gaan het het zwaarst krijgen.
    Elke MMA gym heeft staph infections, mild of ernstig. Als je het intypt op google is het automatisch gelinked met MMA, en bekijk maar eens de foto's van wat zo'n infectie veroorzaakt.

    Dus een coronavirus ziet MMA gyms als een bestemming naar Ibiza. Jongens met slechte hygiëne die naakt op elkaar liggen te schuren met zweet, spuug, bloed etc. scharen in 69 posities, zak tegen zak, gezicht op zak etc.

    Niet opgewonden raken, dit is serieus. Jullie lopen ernstig risico. Net zoals homo's met hun leefstijl, ze konden ook niet accepteren dat het hiv/aids veroorzaakte maar dat was wel de realiteit.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Je laat je fantasie nu wel heel erg de vrije loop t15.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Boksbond heeft inmiddels geadviseerd de sportscholen 14 dagen dicht te gooien.

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik houd er al rekening mee dat ik voorlopig niet mag komen trainen. En de evenementen voor aankomende 2 maanden kunnen we sowieso gedag zwaaien.
    Maar gelukkig hebben we ijzer, kettlebells, hardloopschoenen en bier. Dus we gaan er het beste van maken.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ufc london is nog niet officieel gecancelled. we zouden met 14 man gaan en net als vorig jaar hebben we gereserveerd in hetzelfde hotel als heel het circus.

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ufc london is nog niet officieel gecancelled. we zouden met 14 man gaan en net als vorig jaar hebben we gereserveerd in hetzelfde hotel als heel het circus.
    VK is inmiddels ook verboden gebied voor Amerikanen geworden...'k vrees voor je mooie weekend.
    It's okay to be white

  19. #19
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Kans is groot dat er vanaf maandag een totale lockdown komt. Die Rutte is helemaal gestoord, dit had allang gemoeten.Nederlandse beleid word nu van alle kanten aangevallen. Naar zeggen zitten we over 2 weken op het niveau Italië.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Ik blijf hoop houden dat ze weten wat ze doen en dat het bij ons niet zo’n vaart loopt. Ik erger me wel kapot aan mensen die ‘lekker doorgaan’ met alle sociale activiteiten en ook nog ‘lekker blijven trainen’. Deze houding is een bedreiging voor ons allemaal. Blijf fuckin thuis en draag je steentje bij aan het beheersbaarder maken van dit virus.

    Las iets van een arts:
    ‘Al die mensen die nu nog naar de kroeg gaan, moet ik straks gaan vertellen dat ik hun vader niet kan opnemen’

    Het is echt menens nu. Zo jammer dat niet iedereen het meteen heel serieus neemt. Dat komt ons nog duur te staan vrees ik.

  21. #21
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Ik blijf hoop houden dat ze weten wat ze doen en dat het bij ons niet zo’n vaart loopt. Ik erger me wel kapot aan mensen die ‘lekker doorgaan’ met alle sociale activiteiten en ook nog ‘lekker blijven trainen’. Deze houding is een bedreiging voor ons allemaal. Blijf fuckin thuis en draag je steentje bij aan het beheersbaarder maken van dit virus.

    Las iets van een arts:
    ‘Al die mensen die nu nog naar de kroeg gaan, moet ik straks gaan vertellen dat ik hun vader niet kan opnemen’

    Het is echt menens nu. Zo jammer dat niet iedereen het meteen heel serieus neemt. Dat komt ons nog duur te staan vrees ik.
    Terrasjes zaten vandaag afgeladen vol. Niemand die het wat kan schelen.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    We onderschatten het in Nederland.
    https://www.ad.nl/dossier-coronaviru...ftig~a058aad2/

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    VK is inmiddels ook verboden gebied voor Amerikanen geworden...'k vrees voor je mooie weekend.
    tja ik wou dit weekend naar de spannabis in Barcelona ook gecancelled. tickets hotel niks vergoed. De UFC is nog steeds niet gecancelled maar ja

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ja in Breda ligt een jongen van 16 op de intensive care en die was kerngezond

  25. #25
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    tja ik wou dit weekend naar de spannabis in Barcelona ook gecancelled. tickets hotel niks vergoed. De UFC is nog steeds niet gecancelled maar ja

    Ik zou ook gaan met 3 vrienden, maar ook al wordt het niet gecanceld wij gaan sowieso niet. Wil gewoon het risico voor mezelf en de mensen om me heen zo klein mogelijk houden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •