MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 151 to 167 of 167
  1. #151
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Wie was er begonnen? Kijk even naar die foto. Ik probeer alleen maar de ogen te openen voor mensen. Er is genoeg te vinden als je maar wat onderzoek doet. Ik post hier wat links zodat mensen wat kunnen kijken en zelf op onderzoek uit gaan. En natuurlijk ga je websites vinden waarop een bepaald persoon zwart afgeschilderd word. Als je dat nog niet snapt of wilt snappen blijf dan maar lekker braaf het NOS nieuws kijken. Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die wel wakker geschut worden door deze videos.

    https://youtu.be/KGGd7-vvd9Y
    Last edited by gieloe; 30-04-2020 at 11:13.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    @bromios,

    Wat een ongelooflijk domme gans ben je ook.

    Volgens mij ben jij de domme gans:

    Daarbij speelt mogelijk ook het opleidingsniveau van mensen een rol. ,,Hoger opgeleiden zijn over het algemeen minder vatbaar voor samenzweringstheorieën dan lager opgeleiden, omdat ze vaardiger zijn in het ontleden van informatie en vinden van betrouwbare bronnen.’’

    Aldus sociaal psycholoog Michiel van Elk van de Universiteit van Amsterdam

    https://www.ad.nl/wetenschap/zo-onts...orie~a88feb98/

  3. #153
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Ah ok, dus vragen stellen en zelf op onderzoek uit gaan betekent laag opleidingsniveau. Nou, bedankt voor het opkrikken van mijn IQ voor een paar punten.

    Ga voor de grap eens op onderzoek uit waar de term “conspiracy theory” vandaan kwam.

  4. #154
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Ben wel benieuwd naar je overige wilde ideeën.

    - Denk je ook dat Pim Fortuyn is geëlimineerd door de CIA?
    - AIDS is gemaakt door wetenschappers om homo’s uit te roeien?
    - Dat de aarde zo plat als een dubbeltje is?
    - Dat de Twin Towers een inside job waren?
    - Dat vliegtuigen chemtrails (chemische sporen) in de lucht achterlaten om ons the beïnvloeden?

  5. #155
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Ah ok, dus vragen stellen en zelf op onderzoek uit gaan betekent laag opleidingsniveau. Nou, bedankt voor het opkrikken van mijn IQ voor een paar punten. Ga voor de grap eens op onderzoek uit waar de term “conspiracy theory” vandaan kwam.
    Op onderzoek gaan, staat niet gelijk aan elk artikel wat lekker wegleest voor waarheid aannemen.. Op onderzoek gaan houdt ook in dat je de bronnen een beetje natrekt.

  6. #156
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Wie was er begonnen? Kijk even naar die foto. Ik probeer alleen maar de ogen te openen voor mensen. Er is genoeg te vinden als je maar wat onderzoek doet. Ik post hier wat links zodat mensen wat kunnen kijken en zelf op onderzoek uit gaan. En natuurlijk ga je websites vinden waarop een bepaald persoon zwart afgeschilderd word. Als je dat nog niet snapt of wilt snappen blijf dan maar lekker braaf het NOS nieuws kijken. Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die wel wakker geschut worden door deze videos.

    https://youtu.be/KGGd7-vvd9Y
    Even zonder dollen. Ik denk niet dat je dom bent. Ik zie ook een heleboel van dit soort filmpjes want ik ben heel erg kritisch. Ook naar de gewone media. Maar die mensen verwijzen allemaal naar elkaar. 3/4 van die "onderzoekers" blijken niet te bestaan als je ze zoekt of doen helemaal wat anders en hebben dus geen expertise. En allemaal willen ze maar 1 ding. De andere kant op dan de mainstream. Want dat is het business model.

    De anti-vaxxers vinden dat we niet hoeven te vaccineren tegen de mazelen omdat dat bijna niet meer voorkomt. Dat klopt maar dat komt bijna niet meer voor omdat we vaccineren. Statistiek is lastig.

    Maurice de Hond is een zelfingenomen eikel maar ik denk dat hij grotendeels gelijk heeft. Alleen kunnen we niet in 1 keer de economie opengooien op basis van de berekeningen van een marktonderzoeker. Waarom niet ? Omdat de IC's daarvoor te vol liggen. En Maurice is geen virusdeskundige.

    Het grootste verschil tussen mensen zoals jij en mensen zoals ik is dat ik ervan uitga dat de meeste mensen gewoon sociale wezens zijn en dat jij ervan uit gaat dat de meeste mensen egoïsten zijn. En dat lijkt me echt behoorlijk kut als je zo in elkaar steekt. Ik ben dan misschien naïef maar ik heb in ieder geval een leuk leven.

  7. #157
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Wie was er begonnen? Kijk even naar die foto. Ik probeer alleen maar de ogen te openen voor mensen. Er is genoeg te vinden als je maar wat onderzoek doet. Ik post hier wat links zodat mensen wat kunnen kijken en zelf op onderzoek uit gaan. En natuurlijk ga je websites vinden waarop een bepaald persoon zwart afgeschilderd word. Als je dat nog niet snapt of wilt snappen blijf dan maar lekker braaf het NOS nieuws kijken. Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die wel wakker geschut worden door deze videos.

    https://youtu.be/KGGd7-vvd9Y
    Ok die foto was ook persoonlijk, even gemist. Wat maakt dan dat je reageert op een forum uit emotie en niet even tot tien telt? In een live gesprek kan ik me voorstellen dat je emoties even de overhand nemen, maar hier heb je toch de tijd om even goed na te denken over je reactie?
    Is dit ook hoe je reageert op artikelen die jou prikkelen?Ik zeg niet dat je onzin post, maar wel dat het weinig doordacht overkomt. Met je intenties is niets mis dat zie ik wel.

  8. #158
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Even zonder dollen. Ik denk niet dat je dom bent. Ik zie ook een heleboel van dit soort filmpjes want ik ben heel erg kritisch. Ook naar de gewone media. Maar die mensen verwijzen allemaal naar elkaar. 3/4 van die "onderzoekers" blijken niet te bestaan als je ze zoekt of doen helemaal wat anders en hebben dus geen expertise. En allemaal willen ze maar 1 ding. De andere kant op dan de mainstream. Want dat is het business model.

    De anti-vaxxers vinden dat we niet hoeven te vaccineren tegen de mazelen omdat dat bijna niet meer voorkomt. Dat klopt maar dat komt bijna niet meer voor omdat we vaccineren. Statistiek is lastig.

    Maurice de Hond is een zelfingenomen eikel maar ik denk dat hij grotendeels gelijk heeft. Alleen kunnen we niet in 1 keer de economie opengooien op basis van de berekeningen van een marktonderzoeker. Waarom niet ? Omdat de IC's daarvoor te vol liggen. En Maurice is geen virusdeskundige.

    Het grootste verschil tussen mensen zoals jij en mensen zoals ik is dat ik ervan uitga dat de meeste mensen gewoon sociale wezens zijn en dat jij ervan uit gaat dat de meeste mensen egoïsten zijn. En dat lijkt me echt behoorlijk kut als je zo in elkaar steekt. Ik ben dan misschien naïef maar ik heb in ieder geval een leuk leven.
    Amen 🥊

  9. #159
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    @bromios,

    Er zijn genoeg artikelen te vinden die ieders bias ondersteunen of in diskrediet kunnen brengen. Dit gaat me teveel tijd kosten om hier hele stukken te gaan schrijven met links naar artikelen en dan daar weer op te moeten reageren etc. So let’s agree to disagree

    Ik kan alleen maar hopen dat ik het mis heb en jij gelijk dat de maatregelen die genomen zijn idd berust zijn vanuit het goede van de mens.

    P.S. Ik ga er trouwens niet vanuit dat de meeste mensen egoïsten zijn. Hier laat ik het bij, voor ik weer in een discussie over ga. Heb genoeg te doen vandaag

    @Briant,

    Je hebt ook zeker een punt en het gaf mij idd negatieve emoties afstammend uit goede intenties. Ik neem dan hierbij ook terug wat als negatief overkwam van mijn kant naar een ieder toe. Ik besluit om het hier verder bij te laten want ik wil die negativiteit niet. Had mezelf ooit voorgenomen om niet in discussies te gaan over diëten want je komt er toch nooit uit, hetzelfde uiteraard met religies. Nu kan ik met een gerust hard ook corona aan dat lijstje toevoegen

    Wens jullie allemaal een fijne dag en de tijd zal
    het leren.

  10. #160
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Ah ok, dus vragen stellen en zelf op onderzoek uit gaan betekent laag opleidingsniveau. Nou, bedankt voor het opkrikken van mijn IQ voor een paar punten.

    Ga voor de grap eens op onderzoek uit waar de term “conspiracy theory” vandaan kwam.
    Het is me nog steeds niet duidelijk wat nu precies je standpunt is mbt deze crisis. Wat is precies het complot dat je ziet?

  11. #161
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Allemaal de bitjes weer in vanaf 1 juli, of wachten we nog even?

  12. #162
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Allemaal de bitjes weer in vanaf 1 juli, of wachten we nog even?
    Nee, zeker weer aanvangen met trainen. Die Corona kilo's mogen er wel weer van af.

  13. #163
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Hele corona periode doorgetraind, één op één en binnen.

    Ben nog nooit zo in vorm geweest.

  14. #164
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Heb een kleine gekregen. Maar ga zeker zsm weer de mat op. Heb me met kettlebells, mountain biken en body weight oefeningen vermaakt maar is geen vervanging voor het echte werk.

  15. #165
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Lekker man. We mogen weer. Ben wel benieuwd hoe het zal gaan qua organisatie. De sportschoolhouders hebben aardig wat werk te verstouwen om alles volgens de richtlijnen te laten verlopen. Hoop toch van harte dat er geen uitbraak komt in een van de scholen aankomende periode!

  16. #166
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Heb een kleine gekregen. Maar ga zeker zsm weer de mat op. Heb me met kettlebells, mountain biken en body weight oefeningen vermaakt maar is geen vervanging voor het echte werk.
    gefeliciteerd!

  17. #167
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Heb een kleine gekregen. Maar ga zeker zsm weer de mat op. Heb me met kettlebells, mountain biken en body weight oefeningen vermaakt maar is geen vervanging voor het echte werk.
    Gefeliciteerd kerel!

    Zou ook volgende week wel weer de mat op willen, maar hier is het nog niet zo ver helaas

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •