MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default Branko Cikatic overleden



    Quote Originally Posted by Tom Harink
    Helaas is vannacht Mn vriend en vechter Branko Cikatic overleden .R .I .P. Ik leef mee met zijn vrouw Ivana en kids Lucija en Bruno.Gecondeleerd en heel veel sterkte toegewenst.Helaas kan ik nu niet naar zijn begravenis,maar mn gedachten zijn bij de familie.Osu en Respect! Mn hart huilt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    R.i.p eerste K1 winnaar.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    RIP!

  6. #6
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Misschien een docu/reportage vanuit mixfight over deze topvechter

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    rust in vrede

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Held. Als 'oude man' gewoon de zogenaamde 'goats' met gemak eruit slaan.





    R.I.P.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Held. Als 'oude man' gewoon de zogenaamde 'goats' met gemak eruit slaan.


    Wederom een mooi voorbeeld. Hoost vocht tot z'n 28e op 80kg, lightheavyweight. Als je deze gifs bekijkt zie je meteen dat Cikatic wel een natuurlijke zwaargewicht is. Overigens verloor Cikatic op KO van vechters waar Hoost met twee vingers in z'n neus van won.

    Voor T15 is dit iets te ingewikkeld. Maar ondanks dat hij een tweedehands kermisbokser is doet hij wel z'n best, dit mogen we niet vergeten.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Wederom een mooi voorbeeld. Hoost vocht tot z'n 28e op 80kg, lightheavyweight. Als je deze gifs bekijkt zie je meteen dat Cikatic wel een natuurlijke zwaargewicht is.

    Voor T15 is dit iets te ingewikkeld. Maar ondanks dat hij een tweedehands kermisbokser is doet hij wel z'n best, dit mogen we niet vergeten.
    Gewicht he?


    Overigens verloor Cikatic op KO van vechters waar Hoost met twee vingers in z'n neus van won.
    Zoals deze rugby speler?


    Ernesto "GOAT" Hoost


    Haha. En weer blijkt onze aids-drager Tony niet zuiver op de graat te zijn.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    RIP

  12. #12
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Gewicht he?



    Zoals deze rugby speler?


    Ernesto "GOAT" Hoost


    Haha. En weer blijkt onze aids-drager Tony niet zuiver op de graat te zijn.
    Hoost heeft meer gewonnen dan Cikatic. Hij heeft ook een veel betere record.

    Bobbejaan woog in z'n toptijd iets van 160kg droog, dat is dus twee keer zoveel dan Hoost in normale doen op de weegschaal brengt.

    Jij hebt je handen al vol aan je schoonmoeder, en die weegt de helft van jou.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Hoost heeft meer gewonnen dan Cikatic. Hij heeft ook een veel betere record.

    Bobbejaan woog in z'n toptijd iets van 160kg droog, dat is dus twee keer zoveel dan Hoost in normale doen op de weegschaal brengt.

    Jij hebt je handen al vol aan je schoonmoeder, en die weegt de helft van jou.
    Je bent echt van streek sinds die corona thread ofnie Alleen maar omdat je geen weerwoord had nadat ik zei dat ik je aids en covid-19 gunde, ik wist niet dat je zo gevoellig was Tony.

    Ik zie je alleen maar excuses maken over gewicht. Hier, een MW die hem naar zijn favoriete vakantiebestemming (Lalaland) stuurt:


    Kaman, ook al een die hem 2 keer versloeg. Hoost kon niet tegen deze MW winnen, of tegen de 40 jarige Cikatic, of tegen een rugby speler Sapp die jankt als je hem goed raakt, moet ik doorgaan? Alle andere jongens die hij versloeg sloegen Hoost ook neer. Een overrated glazen kin was het, die vaker compleet bewusteloos KO ging dan dat Cikatic totaal wetstrijden had verloren in zijn hele carriere.

    Ik sluit af met nog 2 top momenten van je held:




    R.I.P. Branko Cikatic.
    R.I.P. Hoost's GOAT-titel.
    R.I.P. Tony's fragiele gevoelens (en immuunsysteem)

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Hoost heeft meer gewonnen dan Cikatic. Hij heeft ook een veel betere record.

    Bobbejaan woog in z'n toptijd iets van 160kg droog, dat is dus twee keer zoveel dan Hoost in normale doen op de weegschaal brengt.

    Jij hebt je handen al vol aan je schoonmoeder, en die weegt de helft van jou.
    Niet overdrijven, Hoost woog de laatste 10 jaar van zijn carriere boven de 95kg en Branko was ook geen natuurlijke zwaargewicht (ze zijn even lang overigens). Ik ben het met je eens dat Hoost een veel grotere carriere heeft gehad. Hoost had het gewoon altijd lastig tegen Branko (en Sapp). Maar dan kan hij nog wel top 3 aller tijden zijn....

    Waarom moeten er hier trouwens steeds familieleden worden bij gehaald? En de aaname dat T15 een schoonmoeder heeft is ook wat voorbarig.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    R.I.P.

    Vergeet niet dat bijna al die verliespartijen van Cikatic zijn op een leeftijd dat hij al rond de 40 is. In zijn prime verloor hij maar weinig. Zie 9 verliespartijen staan waarvan er 6 zijn als hij rond de 40 is. Hij is zelfs al bijna 39 als hij de K-1 wint.


    Erg jammer dat er nooit de partij tegen Rob Kaman er is gekomen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik begon eerst over zijn moeder, dat zal ik toegeven. En als Tony creatief was zou hij over stiefmoeders beginnen i.p.v. schoonmoeders dus zelfs dat kan die downy niet Ik begin meedelijden te krijgen met deze jochie.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Mooi tribute gevonden over Branco Cikatic en deze in aparte topic geplaatst.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  18. #18
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik begon eerst over zijn moeder, dat zal ik toegeven. En als Tony creatief was zou hij over stiefmoeders beginnen i.p.v. schoonmoeders dus zelfs dat kan die downy niet Ik begin meedelijden te krijgen met deze jochie.
    "deze jochie"

    Dus toch een allochtoon. (of een analfabeet/of alle twee)

  19. #19
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    R.I.P.

    Vergeet niet dat bijna al die verliespartijen van Cikatic zijn op een leeftijd dat hij al rond de 40 is. In zijn prime verloor hij maar weinig. Zie 9 verliespartijen staan waarvan er 6 zijn als hij rond de 40 is. Hij is zelfs al bijna 39 als hij de K-1 wint.


    Erg jammer dat er nooit de partij tegen Rob Kaman er is gekomen.
    Hij heeft eerder een keer tegen Hoost gestaan op een lager gewicht. Toen werd hij gediskwalificeerd omdat Hoost de partij aan het winnen was. Hij was niet al te sportief.

  20. #20
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Held. Als 'oude man' gewoon de zogenaamde 'goats' met gemak eruit slaan.

    https://thumbs.gfycat.com/AnchoredGl...restricted.gif

    https://static.wixstatic.com/media/5...298955d0d9.gif

    R.I.P.
    Dom voorbeeld.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Hij heeft eerder een keer tegen Hoost gestaan op een lager gewicht. Toen werd hij gediskwalificeerd omdat Hoost de partij aan het winnen was. Hij was niet al te sportief.
    Idd, wellicht was hij een soort voorbeeld voor Badr Hari. Cikatic verloor ook van Don Wilson. Dit was in een tijd dat het gewicht waar Cikatic, Kaman, Hoost, Wilson enzo op vochten een soort koningsklasse. En ook de zwaarste klasse die populair was en een grote competitie in was. WKA kickboksen en PKA full contact. Voor de K-1 tijd hoorde je amper wat van de zwaargewichten.

    Cikatic was in deze klasse een van de topvechters die veel had gewonnen en slechts enkele verliespartijen. Zijn partij tegen Don Wilson was in die tijd in Amerika voor die tijd een soort Rico Verhoeven vs Badr Hari voor onze tijd is.

    Hij was al bijna 40 toen hij de eerste K-1 won en in de jaren erna vocht hij nog met wisselend succes voor de K-1 maar was hij op een leeftijd dat 99 procent van de vechter al lang met pensioen is of af en toe een veteranen partijtje vecht.

    Ik heb tweede deel van de jaren 80 meegemaakt met het kickboksen (mijn eerste grote gala was in 1985 toen mij toenmalige trainer Fred Roijers WKA wereldkampioen werd) en Cikatic was toen een van de grote namen. Rob Kaman was toen altijd mijn favoriet en partijen tegen Cikatic, Don Wilson en Dieselnoi werd toen vaak over gesproken maar helaas nooit gekomen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  22. #22
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Idd, wellicht was hij een soort voorbeeld voor Badr Hari. Cikatic verloor ook van Don Wilson. Dit was in een tijd dat het gewicht waar Cikatic, Kaman, Hoost, Wilson enzo op vochten een soort koningsklasse. En ook de zwaarste klasse die populair was en een grote competitie in was. WKA kickboksen en PKA full contact. Voor de K-1 tijd hoorde je amper wat van de zwaargewichten.

    Cikatic was in deze klasse een van de topvechters die veel had gewonnen en slechts enkele verliespartijen. Zijn partij tegen Don Wilson was in die tijd in Amerika voor die tijd een soort Rico Verhoeven vs Badr Hari voor onze tijd is.

    Hij was al bijna 40 toen hij de eerste K-1 won en in de jaren erna vocht hij nog met wisselend succes voor de K-1 maar was hij op een leeftijd dat 99 procent van de vechter al lang met pensioen is of af en toe een veteranen partijtje vecht.

    Ik heb tweede deel van de jaren 80 meegemaakt met het kickboksen (mijn eerste grote gala was in 1985 toen mij toenmalige trainer Fred Roijers WKA wereldkampioen werd) en Cikatic was toen een van de grote namen. Rob Kaman was toen altijd mijn favoriet en partijen tegen Cikatic, Don Wilson en Dieselnoi werd toen vaak over gesproken maar helaas nooit gekomen.
    Helemaal mee eens, de lightheavyweight was toen de koningsklasse. Nederland had toen een hele rits topvechters die in dat gewicht vochten. Kaman, Wessels, Smit, Mannaart, Hoost, de Snoo, Verheijen etc.

    Heb het altijd jammer gevonden dat Hoost-Smit niet doorging, dat was een mooie partij geweest.

    Wat Cikatic betreft, die had toen al moeite om dat gewicht te halen. Meen me te herinneren dat hij van Wilson verloor omdat hij teveel had moeten afvallen, geen energie meer.

  23. #23
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Gewicht he?
    https://i.4pcdn.org/pol/1458848657998.gif



    Zoals deze rugby speler?
    https://i.imgur.com/BUEzhy4.gif?noredirect

    Ernesto "GOAT" Hoost


    Haha. En weer blijkt onze aids-drager Tony niet zuiver op de graat te zijn.
    Waarom noem jij niet dat Hoost Cikatic duidelijk overklaste in een andere gewichtsklasse jaren eerder?

    https://youtu.be/4MA09xWsDa4

    Eerlijk is eerlijk.

  24. #24
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Was een echte knock-outer. Als hij jouw raakte dan ging je. Kijk ook bijv. tegen André Mannaart e.a.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •