MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 63 of 63
    vCash
    126000

Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Dat noemen ze een dark horse.

Iedereen heeft op de sportschool wel een sparringspartner die 'm totaal niet ligt terwijl hij de facto minder goed is dan jij.

Ali had 3x z'n handen vol aan Frazier. Foreman sloeg Frazier er tweemaal kansloos uit. En toch versloeg Ali Foreman.

Frazier was Ali z'n dark horse. (twee weken bloed pissen )
    Rayen Simson's dark horse was Joerie Mes!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

vCash
    126000

Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    De eerste partij was volgens mij in het Zonnehuis, maar daar weet ik me niet al te veel meer van te herinneren. De tweede partij was een behoorlijke tijd later en vochten beide alweer jaren in de A-klasse. Toen wilde Tyrone hem gewoon vernederen. Hij had Amir er makkelijk uit kunnen slaan, maar raakte te overmoedig en liep toen op een hele zware stoot. Na afloop ging Amir als trotse overwinnaar nog stappen met zijn team. Hij zag er niet uit. Helemaal bont en blauw geslagen. Als je de uitslag niet wist en je zag hem dan had je nooit gedacht dat hij die partij winnend het afgesloten. Wel een strijder trouwens die Amir. Die heeft ook een aantal mooie oorlogen gevochten.
    Met andere woorden:

Zeyada kreeg een pak rammel tijdens die tweede partij, maar wist desondanks Spong zijn hoogmoed af te straffen met een keiharde KO .

Kan hij inderdaad trots op zijn!

vCash
    126000

Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Met andere woorden:

Zeyada kreeg een pak rammel tijdens die tweede partij, maar wist desondanks Spong zijn hoogmoed af te straffen met een keiharde KO .

Kan hij inderdaad trots op zijn!
    Zeyada vs Spong I
    was in de Brediushal, was volgens mij eerste verliespartij voor Spong.

vCash
    126000

Saki is ook zijn vader, eerst sloeg hij Spong KO en toen beëindigde hij Tyrone's carriére met een perfecte block. Dus hij versloeg hem boksend en ook via kickboks methodes.

vCash
    82310

Saki is van uitzonderlijke klasse

vCash
    126000

Misschien. Spong zeker niet.

vCash
    126000

Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Saki is ook zijn vader, eerst sloeg hij Spong KO en toen beëindigde hij Tyrone's carriére met een perfecte block. Dus hij versloeg hem boksend en ook via kickboks methodes.
    Zeker. Die KO was bruut toen. En die block tja... gruwelijk

vCash
    126000

Quote Originally Posted by micha View Post
    Saki is van uitzonderlijke klasse
    Die combo's van hem, gruwelijk.
    Hoe staat het met zijn carriere?

vCash
    61568

Saki heeft ook een keer gebokst zonder jouw goedkeuring dus die verdient ook jouw afkeuring.

vCash
    126000

Blijkbaar heeft mijn afkeuring geholpen want ik zag geen bokspartij van hem. Ik zag dit wel:

vCash
    126000

Als je Spong geen uitzonderlijke klasse toedicht ben je rijp voor het gekkengesticht.

vCash
    126000

Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Als je Spong geen uitzonderlijke klasse toedicht ben je rijp voor het gekkengesticht.
    Als je uitzonderlijke klasse bent moet je tegenstanders van uitzonderlijke klasse verslaan. Heeft hij dat gedaan? In de jaren 2010 versloeg hij een paar oude K-1 fossielen en daarvoor kon hij het niet waarmaken tegen de Saki's en Overeem's. Hij had een leuke run als cruiserweight maar dat is te vergelijken met Joe Louis zn Bum of the month club tour. Als hij zo wordt beschreven dan is die Egyptenaar die 2maal zijn daddy bewees een of ander God met bokshandschoenen?

Tyrone was flashy, een mongool als jij geilt daarop en denkt dat hij een echte topper is maar het is een feit dat hij maar een paar echte toppers in hun prime vocht, en ze versloegen hem allemaal meestal 2x. Hij zal nooit herinnerd worden als een van de legendes, misschien van Suriname en dat mag, de verrader vocht toch altijd voor hen.

vCash
    126000

Hahah T15Boxing post meer 😍

Bookmarks