MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 114
  1. #76
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Van mij mogen ze t15 er ook af trappen. Ik denk dat er meer mensen vertrokken zijn door die kansloze idioot dan dat hij reuring brengt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Van mij mogen ze t15 er ook af trappen. Ik denk dat er meer mensen vertrokken zijn door die kansloze idioot dan dat hij reuring brengt.
    Hoor wat jullie zeggen, maar los van zijn afwijkende menig zie ik weinig reden om hem te bannen oid. Het is per slot van rekening 2020.

  3. #78
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hoor wat jullie zeggen, maar los van zijn afwijkende menig zie ik weinig reden om hem te bannen oid. Het is per slot van rekening 2020.
    Dan leef je nog in 2019. In 2020 proberen we een beetje aardig te zijn voor elkaar.
    Zelfs Baudet en Wilders houden hun mond dicht tegenwoordig.

  4. #79
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Binnenkort zijn blanken niet meer welkom in hun eigen landen.



    Waarheid doet pijn ofnie a sahbi?

    Je zou denken dat er in een vechtsport forum minder zeikerds zijn maar soms zie ik hier meer snowflakes dan bij linkse platforms. Spong heb ik altijd kritiek op gehad. Als je daar niet tegen kunt ga je toch lekker naar antifa.nl ofzo. Daar hoef je niet bang te zijn voor andere meningen, lekker veillig.
    Bij een vechtsport forum draait het ook om respect. Daar ontbreekt het jou een beetje aan. En als je mij naar Antifa.nl wil sturen, ga jij dan naar Stormfront?

  5. #80
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Laat hem lekker reageren. Het is tenslotte zijn mening, vaak heel kort door de bocht maargoed.

    Maar met zijn interraciale bullshit mag ie’ echt gaan ophouden. Dat leeft niet in deze sport en dat moeten we zo houden en ook op het forum.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Bij een vechtsport forum draait het ook om respect. Daar ontbreekt het jou een beetje aan. En als je mij naar Antifa.nl wil sturen, ga jij dan naar Stormfront?
    Volgens mij al enige tijd down, maar hij kan altijd op Twitter terecht voor dat soort onzin.

  7. #82
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb geen problemen met onze hofnar T15Boxing en zijn harde ongezouten mening.
    Hij schopt dit keer aan de schenen van de Spong fans wat een vermakelijke discussie oplevert. Kan dit forum wel gebruiken.

  8. #83
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Maar met zijn interraciale bullshit mag ie’ echt gaan ophouden. Dat leeft niet in deze sport en dat moeten we zo houden en ook op het forum.
    Je klinkt meer als een white nationalist dan ik. Snap je wel wat je hier allemaal zegt? Misschien een freudian slip. Prachtig.


    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik heb geen problemen met onze hofnar T15Boxing en zijn harde ongezouten mening.
    Hij schopt dit keer aan de schenen van de Spong fans wat een vermakelijke discussie oplevert. Kan dit forum wel gebruiken.
    Nee, ik blokkeer de schoppen en ze liggen letterlijk dubbel net als Spong.

  9. #84
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hoor wat jullie zeggen, maar los van zijn afwijkende menig zie ik weinig reden om hem te bannen oid. Het is per slot van rekening 2020.
    Mooi,

    Dan weet ik dat ik hier niet meer thuishoor. Ik kan nergens vinden waar je mijn profiel kunt afsluiten, dus zou je mijn account willen verwijderen?
    No hard feelings maar mijn tijd hier is wel klaar. Alvast bedankt.

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Mooi,

    Dan weet ik dat ik hier niet meer thuishoor. Ik kan nergens vinden waar je mijn profiel kunt afsluiten, dus zou je mijn account willen verwijderen?
    No hard feelings maar mijn tijd hier is wel klaar. Alvast bedankt.
    Reageren als een kind dat niet zijn zin krijgt....

  11. #86
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Mooi,

    Dan weet ik dat ik hier niet meer thuishoor. Ik kan nergens vinden waar je mijn profiel kunt afsluiten, dus zou je mijn account willen verwijderen?
    No hard feelings maar mijn tijd hier is wel klaar. Alvast bedankt.
    Oké, doei.

  12. #87
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de discussie met wat verbazing gelezen. Spong was een uitmuntende kickbokser tot hij heavyweight werd en was bijna onverslaanbaar. Wie dat wil ontkennen heeft geen verstand van de sport.

    In het heavyweight heeft hij weleens verloren maar bijv. tegen Saki was de eerste partij gelijk opgaand tot Saki toesloeg. De tweede partij was niet in het heavyweight en een block is een risico. Dit terwijl ik voor Saki was en ben 😄😄

    Ik zou Spong wel bij Glory willen zien i.p.v. sommige vechters die er nu lopen.
    Spong is een multiculturele kampioen van de multiculturele samenleving die Nederland nu eenmaal is.

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik heb de discussie met wat verbazing gelezen. Spong was een uitmuntende kickbokser tot hij heavyweight werd en was bijna onverslaanbaar. Wie dat wil ontkennen heeft geen verstand van de sport.

    In het heavyweight heeft hij weleens verloren maar bijv. tegen Saki was de eerste partij gelijk opgaand tot Saki toesloeg. De tweede partij was niet in het heavyweight en een block is een risico. Dit terwijl ik voor Saki was en ben 😄😄

    Ik zou Spong wel bij Glory willen zien i.p.v. sommige vechters die er nu lopen.
    Spong is een multiculturele kampioen van de multiculturele samenleving die Nederland nu eenmaal is.
    Wat maakt het nu uit dat Spong multicultureel is? Daar gaat de discussie helemaal niet over.

    Je doet nu trouwens net dat Nederlanders van Surinaamse afkomst buitenlanders zijn. Zijn ze nooit geweest, waren rijksgenoten.

  14. #89
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Als Spong het wil proberen begint hij maar lekker bij het begin . Is hij echt top vecht ie zichzelf in 2 jaar wel terug. En anders heeft hij gewoon helemaal niets te zoeken net zoals al die andere over hun prime vechters die willen vechten voor een zak geld.

  15. #90
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Als Spong het wil proberen begint hij maar lekker bij het begin . Is hij echt top vecht ie zichzelf in 2 jaar wel terug. En anders heeft hij gewoon helemaal niets te zoeken net zoals al die andere over hun prime vechters die willen vechten voor een zak geld.
    Spong is tussendoor nou niet aan het dammen geweest of zo. Wat wil je dan ? Dat hij weer c-klasse gaat doen ? Ga weg joh. Zet hem tegen een top-5 en kijk hoe het gaat.

    Badr had tig jaar in de bak gezeten en alleen willekeurige Nederlanders in elkaar geslagen en zijn vriendinnen door de keuken en vocht direct voor de titel.

  16. #91
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Mooi,

    Dan weet ik dat ik hier niet meer thuishoor. Ik kan nergens vinden waar je mijn profiel kunt afsluiten, dus zou je mijn account willen verwijderen?
    No hard feelings maar mijn tijd hier is wel klaar. Alvast bedankt.
    Ik snap hem wel. Die T15 jaagt met zijn raciale praat meer mensen weg dan dat er bij komen. (en dat zijn er al niet veel meer) Ik hoop bij elke topic dat hij weg blijft maar hij komt overal zijn stormfront praat verkondigen. Eerder kregen dat soort figuren een waarschuwing en daarna een ban maar dat is lang geleden. Dus haken er meer en meer mensen af en dat is zonde.

  17. #92
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Wat maakt het nu uit dat Spong multicultureel is? Daar gaat de discussie helemaal niet over.

    Je doet nu trouwens net dat Nederlanders van Surinaamse afkomst buitenlanders zijn. Zijn ze nooit geweest, waren rijksgenoten.
    Volgens mij heb jij niet gelezen wat er allemaal gezegd wordt en doe jij alsof er niets over afkomst en andere zaken gezegd werd?

    Daarnaast waren Surinamers inderdaad rijksgenoten maar verrijken zij Nederland met hun cultuur, die op sommige punten toch echt anders is....Iets wat ik een pluspunt vind.
    Dus volgende keer kun jij beter jezelf even inlezen voordat jij zo reageert.

  18. #93
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik heb de discussie met wat verbazing gelezen. Spong was een uitmuntende kickbokser tot hij heavyweight werd en was bijna onverslaanbaar. Wie dat wil ontkennen heeft geen verstand van de sport.

    In het heavyweight heeft hij weleens verloren maar bijv. tegen Saki was de eerste partij gelijk opgaand tot Saki toesloeg. De tweede partij was niet in het heavyweight en een block is een risico. Dit terwijl ik voor Saki was en ben 😄😄

    Ik zou Spong wel bij Glory willen zien i.p.v. sommige vechters die er nu lopen.
    Spong is een multiculturele kampioen van de multiculturele samenleving die Nederland nu eenmaal is.
    T15 is de man. Heeft alweer tig reacties uitgelokt hahahah

    Spong was idd op 76,2 een fantastische vechter en qua NIVEAU duidelijk geschikt voor de K1 of welke topcompetitie dan ook.

    Alleen fysiek was het resultaat na alle groei niet voldoende om de grote mannen van de K1 om te meppen. Minder explosie en niet genoeg kracht. Le banner en Overeem kregen beiden volle klappen van hem en bleven staan.

    Spong daarentegen kreeg het moeilijk met incasseren en werd neergelegd door zowel Saki als Natham Corbett.

    Hoe dan ook bleef hij een contender en gevaar voor elke tegenstander in het kickboksen. Of hij dat nu nog is...? Zijn training zal hem ongetwijfeld nog beter gemaakt hebben en ook zijn leeftijd zal hem gevaarlijker maken.... maar is hij wedstrijd klaar?

    Zou het graag zien!!!!

  19. #94
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Van mij mag die diva lekker wegblijven als hij alleen maar terug wil komen wanneer er vrachtwagens met geld neergelegd worden voor hem. En dit komt van iemand die echt fan was van Spong sinds 72.5kg

  20. #95
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik heb de discussie met wat verbazing gelezen. Spong was een uitmuntende kickbokser tot hij heavyweight werd en was bijna onverslaanbaar. Wie dat wil ontkennen heeft geen verstand van de sport.

    In het heavyweight heeft hij weleens verloren maar bijv. tegen Saki was de eerste partij gelijk opgaand tot Saki toesloeg. De tweede partij was niet in het heavyweight en een block is een risico. Dit terwijl ik voor Saki was en ben 😄😄

    Ik zou Spong wel bij Glory willen zien i.p.v. sommige vechters die er nu lopen.
    Spong is een multiculturele kampioen van de multiculturele samenleving die Nederland nu eenmaal is.
    Wat is dit voor onzin? Bij sommige gala's vallen wij soms op omdat wij ook Nederlandse vechters hebben. Sommige gala's waar wij vechten bestaan alleen uit Marokkaanse kickboksers. Dus wat jij zegt is dat we die gala's moeten aanpassen en een deel van de Marokkaanse vechters weg moeten laten zodat andere nationaliteiten ook de kans krijgen? Dat is nou eenmaal wat Nederland is, een Multiculturele samenleving.
    Maar doet iemand moeilijk bij die kickboksgala's die alleen bestaan uit Marokkaanse vechters? Nee...

  21. #96
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Wat is dit voor onzin? Bij sommige gala's vallen wij soms op omdat wij ook Nederlandse vechters hebben. Sommige gala's waar wij vechten bestaan alleen uit Marokkaanse kickboksers. Dus wat jij zegt is dat we die gala's moeten aanpassen en een deel van de Marokkaanse vechters weg moeten laten zodat andere nationaliteiten ook de kans krijgen? Dat is nou eenmaal wat Nederland is, een Multiculturele samenleving.
    Maar doet iemand moeilijk bij die kickboksgala's die alleen bestaan uit Marokkaanse vechters? Nee...
    Waar zeg ik dit? Je moet niet met verzinsels aankomen die ik nergens zeg.

    Ik reageerde op nogal extreme uitspraken die afgaven op de afkomst van Spong. Die kun jij teruglezen op de vorige pagina's.

    Afkomst heeft niets te maken met de kwaliteit van een vechter en er zijn top vechters van verschillende nationaliteiten.
    Meer zei ik niet.....Spong hoeft geen positieve discriminatie omdat hij zelf een top vechter is en dat niet nodig heeft en zo werkt het ook niet in de top sport...

  22. #97
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    T15 is de man. Heeft alweer tig reacties uitgelokt hahahah

    Spong was idd op 76,2 een fantastische vechter en qua NIVEAU duidelijk geschikt voor de K1 of welke topcompetitie dan ook.

    Alleen fysiek was het resultaat na alle groei niet voldoende om de grote mannen van de K1 om te meppen. Minder explosie en niet genoeg kracht. Le banner en Overeem kregen beiden volle klappen van hem en bleven staan.

    Spong daarentegen kreeg het moeilijk met incasseren en werd neergelegd door zowel Saki als Natham Corbett.

    Hoe dan ook bleef hij een contender en gevaar voor elke tegenstander in het kickboksen. Of hij dat nu nog is...? Zijn training zal hem ongetwijfeld nog beter gemaakt hebben en ook zijn leeftijd zal hem gevaarlijker maken.... maar is hij wedstrijd klaar?

    Zou het graag zien!!!!
    Ik zou het ook graag zien!
    Corbett is door Spong al neergehaald in de rematch bij Glory waar Spong ook goed presteerde.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Waar zeg ik dit? Je moet niet met verzinsels aankomen die ik nergens zeg.

    Ik reageerde op nogal extreme uitspraken die afgaven op de afkomst van Spong. Die kun jij teruglezen op de vorige pagina's.

    Afkomst heeft niets te maken met de kwaliteit van een vechter en er zijn top vechters van verschillende nationaliteiten.
    Meer zei ik niet.....Spong hoeft geen positieve discriminatie omdat hij zelf een top vechter is en dat niet nodig heeft en zo werkt het ook niet in de top sport...
    Dat moet je naar largo0 zeggen. Hij begon met zijn extreme anti-rassenmix commentaar en dat het geen plek heeft in vechtsport. Die jongen is pas die hard racist.

  24. #99
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat moet je naar largo0 zeggen.
    Ik denk dat jij eerst maar eens je inburgeringscursus moet afmaken. Analfabeet.

  25. #100
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie nog steeds geen weerwoord, Tony. Jij beargumenteert zo goed als Tyrone zn lowkicks plaatst.

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Als je uitzonderlijke klasse bent moet je tegenstanders van uitzonderlijke klasse verslaan. Heeft hij dat gedaan? In de jaren 2010 versloeg hij een paar oude K-1 fossielen en daarvoor kon hij het niet waarmaken tegen de Saki's en Overeem's. Hij had een leuke run als cruiserweight maar dat is te vergelijken met Joe Louis zn Bum of the month club tour. Als hij zo wordt beschreven dan is die Egyptenaar die 2maal zijn daddy bewees een of ander God met bokshandschoenen?
    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post

    Tyrone was flashy, een mongool als jij geilt daarop en denkt dat hij een echte topper is maar het is een feit dat hij maar een paar echte toppers in hun prime vocht, en ze versloegen hem allemaal meestal 2x. Hij zal nooit herinnerd worden als een van de legendes, misschien van Suriname en dat mag, de verrader vocht toch altijd voor hen.


    Je blijft elke keer wegrennen nadat ik je uitlul zoals de laffe rat dat je bent.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •