MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 114
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me ruim genoeg om zijn dierenmishandeling te financiëren. Heeft Glorie een light heavyweight klasse? Dat lijkt me zijn enige kans om nog als topper mee te doen. Zwaargewicht kickboksers schoppen te hard en het boksen kan hij al helemaal vergeten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij kon Overeem's glazen kin niet breken zelfs nadat hij er een paar klappen op gaf. Dat is wel een prestatie op zich, een record zelfs.
    Dat was 2010. Toen brak niemand Ubereem zijn kin. Toen was het nog volop paardenbiefstuk tijd.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat was 2010. Toen brak niemand Ubereem zijn kin. Toen was het nog volop paardenbiefstuk tijd.


    Spong heeft geen echte HW power. Als je dit bij Overeem doet:


    Moet hij neergaan. Punt, geen discussie over mogelijk.

    Spong is geen HW, hoeveel hij zich ook inspuit.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Spong is geen HW, hoeveel hij zich ook inspuit.[/QUOTE]

    Zal ook een keer hartklachten gaan krijgen. Die man zit al zo lang aan de rommel. Is een fantastische vechter, maar niet natuurlijk. Helaas... die botbreuk is ook geen toeval. Vermindering van botdichtheid is een bekend bijverschijnsel van steroïden.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Maar hij heeft wel een punt hahah
    Overeem is een natuurlijke zwaargewicht (tjokvol peds in die tijd), Spong een opgepompte middengewicht(ook tot de nok vol met stimulerende middelen).

    Het is allemaal niet zo ingewikkeld.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Overeem in Pride zag er redelijk natural uit later kwam het paardenvlees D-boll. Grappig was dat ik bijna een ban kreeg omdat ik Overeem beschuldigde van d-boll gebruik op dit forum. Mixfight was toendertijd erg Glory groupy fans

  7. #32
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Overeem in Pride zag er redelijk natural uit later kwam het paardenvlees D-boll. Grappig was dat ik bijna een ban kreeg omdat ik Overeem beschuldigde van d-boll gebruik op dit forum. Mixfight was toendertijd erg Glory groupy fans
    Zijn weer nieuwe heilige huisjes waar je niet geacht wordt kritisch op te zijn.
    Niet zozeer met bans maar wel met commentaar.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @T15Boxing
    Vanaf het begin hebben ze al een LHW klasse in Glory. Huidige LHW champ is Arthem Vakhitov sinds 2016.
    De finale partij waar Spong zijn scheenbeen brak tegen Saki was ook op light heavyweight in Glory.

    De meeste zwaardere vechters zitten aan de juice, bij sommige is het overduidelijk te zien. Mij maakt het niks uit.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Hoe kan je als topsporter, met alle cardio, sparring en padswerk er in de ring uit zien als een bodybuilder...

    Enige zwaargewicht die natuurlijk was: Sem Schilt.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    En Lloyd van Dams

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    En Choi

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Hoe kan je als topsporter, met alle cardio, sparring en padswerk er in de ring uit zien als een bodybuilder...

    Enige zwaargewicht die natuurlijk was: Sem Schilt.
    Ernesto Hoost, Remy Bonjasky....

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hoost gaf ik z'n boek aan dat die middelen kreeg toegediend om aan te komen.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Hoost gaf ik z'n boek aan dat die middelen kreeg toegediend om aan te komen.
    ??? Kan me niet herinneren dat ik dit gelezen heb

  15. #40
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by makavelli View Post
    ??? Kan me niet herinneren dat ik dit gelezen heb
    Ik heb dat ook niet gelezen. Er deden in die tijd wel verhalen de ronde dat hij aan de snoeppot zat. Dat was ook duidelijk te zien.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Vond het bij Spong altijd net niet. Net niet genoeg om door te breken bij de toenmalige toppers. Ook dat hij zwaarder werd was het net niet. Lichaam sloeg in een jaar heel veel vocht op en daar bleef het ook bij. Een Yvel had dat toen der tijd ook,alleen nam hij een pak agressie mee wat hem goed deed en interessant maakte. Bij Spong alles net niet. En als ik hem laatst zag samen met Rozenstruik vond ik hem helemaal niet. Net alsof ie al jaren gestopt is en de weg naar de frituurpan heeft gevonden. Gewoon over en uit,er is momenteel een nieuwe lading zwaargewichten opkomend die het meer verdienen en interessanter zijn.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Is ook wel logisch als je middelgewicht bent en dan naar het zwaargewicht gaat moet je allemaal Massa meenemen met een te smalle taille.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Hoost gaf ik z'n boek aan dat die middelen kreeg toegediend om aan te komen.
    In welk boek moet dat staan?

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Vond het bij Spong altijd net niet. Net niet genoeg om door te breken bij de toenmalige toppers. Ook dat hij zwaarder werd was het net niet. Lichaam sloeg in een jaar heel veel vocht op en daar bleef het ook bij. Een Yvel had dat toen der tijd ook,alleen nam hij een pak agressie mee wat hem goed deed en interessant maakte. Bij Spong alles net niet. En als ik hem laatst zag samen met Rozenstruik vond ik hem helemaal niet. Net alsof ie al jaren gestopt is en de weg naar de frituurpan heeft gevonden. Gewoon over en uit,er is momenteel een nieuwe lading zwaargewichten opkomend die het meer verdienen en interessanter zijn.
    Altijd net niet, of net niet als zwaargewicht? Hij was tussen de 72, en 95 toch wel behoorlijk goed.....Geen natuurlijke zwaargewicht. Yvel wel trouwens.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Altijd net niet, of net niet als zwaargewicht? Hij was tussen de 72, en 95 toch wel behoorlijk goed.....Geen natuurlijke zwaargewicht. Yvel wel trouwens.
    In die genoemde gewichtscatagorien klom Spong langzaam omhoog in gewicht en laten we eerlijk zijn; hij versloeg iedereen in die klasses.

  21. #46
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    In die genoemde gewichtscatagorien klom Spong langzaam omhoog in gewicht en laten we eerlijk zijn; hij versloeg iedereen in die klasses.
    Behalve Zeyada 2x 😉

  22. #47
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Behalve Zeyada 2x 😉

    Dat noemen ze een dark horse.

    Iedereen heeft op de sportschool wel een sparringspartner die 'm totaal niet ligt terwijl hij de facto minder goed is dan jij.

    Ali had 3x z'n handen vol aan Frazier. Foreman sloeg Frazier er tweemaal kansloos uit. En toch versloeg Ali Foreman.

    Frazier was Ali z'n dark horse. (twee weken bloed pissen )

  23. #48
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De kickbokser ik ga het weer opnieuw lezen op welke bladzijde het weer stond.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    idd Shane Mosley verloor 2keer achterelkaar van Ronald Wright

  25. #50
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Dat noemen ze een dark horse.

    Iedereen heeft op de sportschool wel een sparringspartner die 'm totaal niet ligt terwijl hij de facto minder goed is dan jij.

    Ali had 3x z'n handen vol aan Frazier. Foreman sloeg Frazier er tweemaal kansloos uit. En toch versloeg Ali Foreman.

    Frazier was Ali z'n dark horse. (twee weken bloed pissen )
    De eerste partij was volgens mij in het Zonnehuis, maar daar weet ik me niet al te veel meer van te herinneren. De tweede partij was een behoorlijke tijd later en vochten beide alweer jaren in de A-klasse. Toen wilde Tyrone hem gewoon vernederen. Hij had Amir er makkelijk uit kunnen slaan, maar raakte te overmoedig en liep toen op een hele zware stoot. Na afloop ging Amir als trotse overwinnaar nog stappen met zijn team. Hij zag er niet uit. Helemaal bont en blauw geslagen. Als je de uitslag niet wist en je zag hem dan had je nooit gedacht dat hij die partij winnend het afgesloten. Wel een strijder trouwens die Amir. Die heeft ook een aantal mooie oorlogen gevochten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •