MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 114
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default TYRONE SPONG ALS GLORY BELT: ‘Rico of Badr ik ben er klaar voor’

    In de TjinMMA Podcast van woensdagavond was topvechter Tyrone Spong er duidelijk over, als GLORY belt kom ik.

    Spong die uitgebreid ondervraagd werd kreeg de vraag dat als GLORY Kickboxing zou aankloppen met een vrachtwagen vol geld, hij zou overwegen terug te keren, het antwoord was duidelijk; “Je weet ik ben een prijsvechter, ik sta altijd klaar om te vechten,”zei Spong.

    Op de vraag tegen wie Spong dan zou willen vechten Rico of Badr; “als ze mij bellen dan wil ik tegen de kampioen voor de titel, maar tegen Badr daar zou ik ook geen moeite mee hebben. ” Spong vocht eerder bij GLORY maar stopte met kickboksen door ernstig beenletsel waardoor hij overstapte op het boksen.

    De stadions zullen vol zitten.
    Met een groot aantal succesvolle kickboks wedstrijden achter zich, boekte Spong ook grote winsten in het boksen. Er stond een datum gepland voor een tussenwedstrijd maar het coronavirus gooide roet in het eten. “Een tegenstander was er nog niet maar datum wel maar dat gaat nu niet door.”

    Spong werd gevraagd of hij wist dat UFC vechter Alistair Overeem hem niet echt mocht,”daar weet ik niets van maar als hij mij niet mag dan is dat andersom ook zo.” Spong zei ook nog dat als hij wel bij GLORY zou gaan vechten de stadions in ieder geval vol zouden zitten, daar zou hij zomaar een gelijk in kunnen hebben.

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...er-klaar-voor/

    Zouden jullie Dr Dolittle terug willen zien in Glory?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik dacht hij gepakt was met doping maar zijn derde sample was toch schoon.

    https://www.boxingscene.com/tyrone-s...gative--143320

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik dacht hij gepakt was met doping maar zijn derde sample was toch schoon.

    https://www.boxingscene.com/tyrone-s...gative--143320

    Da’s niet het hele verhaal. Hij heeft gewoon doping gebruikt. Onderstaande had ik al een keer eerder gepost:

    Boxpromoter Eddie Hearn boos op Spong. Tyrone vertelt niet het hele verhaal. Schorsing terecht.

    - 1e test VADA op 22 sep: positief
    - 2e test VADA op 26 sep: positief
    - 3e test VADA op 2 okt: negatief (alleen deze laatste testuitslag heeft Spong op z’n social media gezet)

    Dus hij heeft 2 van de 3 drugstesten gefaald. Schorsing terecht.

    Tyrone Spong moet zichzelf gaan afvragen waarom hij bij 2 testen substanties in zijn lichaam heeft die bedoeld zijn voor zwangere vrouwen, aldus Hearn.

    https://m.youtube.com/watch?v=kMW_j0seGQY

    Zie vanaf minuut 6:15 in het interview met Hearn.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Hij is er inmiddels al jaren uit. Maar ik zal ervoor gaan zitten mocht ie terugkomen voor een kickboks pot. Wat jullie?

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Hij is er inmiddels al jaren uit. Maar ik zal ervoor gaan zitten mocht ie terugkomen voor een kickboks pot. Wat jullie?
    Spong is een topper, maar er al jaren uit. Hij wilde verder gaan in het boksen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Spong is een topper, maar er al jaren uit. Hij wilde verder gaan in het boksen.
    Spong heb ik altijd zoveel hoger geschat als een Badr of Rico! Zoveel slimmer en technischer. Daarnaast ook keihard en een KO in beiden vuisten, knieen en schenen.
    Het gemak hoe hij andere toppers ''vroeger'' er uit haalde. Een Joerie Mes en vele andere vechters kregen echt pak van hem.

    Maar dat was vroeger. Hij is nu ook een dagje ouder en zijn botten hebben al laten zien (net als bij Badr) dat een lichaam grenzen heeft.

    Bij Spong is elke fout die je maakt direct fataal voor je en daarom denk ik dat hij nog wel een kans maakt tegen de huidige top. Boksen en KO power is altijd goed geweest en dat is alleen nog maar beter geworden den laatste jaren. Maar of zijn schenen het nog aankunnen....

  7. #7
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Niet normaal wat een talent hij had. Echt een beest.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou dan Spong in de 95 plus divisie willen zien vechten voor meerdere partijen en ook tegen de nieuwe generatie zwaargewichten zoals Plazibat.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Spong zit te vissen naar een partij bij Glory, aangezien hij op doping is betrapt in de VS.

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Spong zit te vissen naar een partij bij Glory, aangezien hij op doping is betrapt in de VS.
    Precies.

  11. #11
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Spong zit te vissen naar een partij bij Glory, aangezien hij op doping is betrapt in de VS.
    Ik vond het als zwaargewicht kickbokser juist minder technisch, dan in de gewichtsklasse onder 86 kilo. Hij heeft daarin te kort tegen een Hari, Saki, Verhoeven, Ben Saddik is mijn bescheiden mening. Als bokser vind ik hem beter thuis in het zwaargewicht

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Da’s niet het hele verhaal. Hij heeft gewoon doping gebruikt. Onderstaande had ik al een keer eerder gepost:

    Boxpromoter Eddie Hearn boos op Spong. Tyrone vertelt niet het hele verhaal. Schorsing terecht.

    - 1e test VADA op 22 sep: positief
    - 2e test VADA op 26 sep: positief
    - 3e test VADA op 2 okt: negatief (alleen deze laatste testuitslag heeft Spong op z’n social media gezet)

    Dus hij heeft 2 van de 3 drugstesten gefaald. Schorsing terecht.

    Tyrone Spong moet zichzelf gaan afvragen waarom hij bij 2 testen substanties in zijn lichaam heeft die bedoeld zijn voor zwangere vrouwen, aldus Hearn.

    https://m.youtube.com/watch?v=kMW_j0seGQY

    Zie vanaf minuut 6:15 in het interview met Hearn.
    Spong heeft dat op zijn social media gezet met de vraag er bij hoe het kan dat dezelfde sample 3x getest is en dat hij de 3e keer schoon is is. nEn de eerste 2x niet.

    Hearn zegt dat hij 3x is getest en 2 x positief was. Tyrone zegt dat het allemaal dezelfde sample is. Wie spreekt de waarheid ?
    Spong is bij mijn weten ook niet geschorst.

    Hearn had het ook al op Twitter gezet voordat Spong en zijn manager het zelf wisten. Wel erg vreemd allemaal.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Spong heeft dat op zijn social media gezet met de vraag er bij hoe het kan dat dezelfde sample 3x getest is en dat hij de 3e keer schoon is is. nEn de eerste 2x niet.

    Hearn zegt dat hij 3x is getest en 2 x positief was. Tyrone zegt dat het allemaal dezelfde sample is. Wie spreekt de waarheid ?
    Spong is bij mijn weten ook niet geschorst.

    Hearn had het ook al op Twitter gezet voordat Spong en zijn manager het zelf wisten. Wel erg vreemd allemaal.

    Als Spong beweert dat het drie keer keer om dezelfde test gaat, dan liegt hij dat het gedrukt staat. Het gaat om drie verschillende urinemonsters, afgenomen op respectievelijk 22 september, 26 september en 3 oktober. Bij de eerste twee monsters werd het verboden Clomiphene aangetroffen. Bij het derde monster niet meer, omdat het toen al door zijn lichaam was afgebroken. Maakt niks uit hij was betrapt op doping en daarom mocht hij niet meer vechten tegen Uysk.

    Dat Spong niet geschorst is door de Illinois State Athletic Commission komt omdat deze commissie hem nooit een licentie heeft verleend. Ze kunnen zijn licentie dus niet intrekken, omdat hij die simpelweg niet heeft. Maar als Spong weer wil vechten in de VS moet hij eerst voor de State Athletic Commission van de staat verschijnen, waar hij een partij krijgt aangeboden. Dan krijgt hij alsnog een dikke schorsing aan zijn broek. Waarom denk je dat Spong nu opeens interesse heeft om te gaan kickboksen bij Glory?

    Bottem line: niet alles geloven wat Spong op zijn social media plaatst.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als Spong beweert dat het drie keer keer om dezelfde test gaat, dan liegt hij dat het gedrukt staat. Het gaat om drie verschillende urinemonsters, afgenomen op respectievelijk 22 september, 26 september en 3 oktober. Bij de eerste twee monsters werd het verboden Clomiphene aangetroffen. Bij het derde monster niet meer, omdat het toen al door zijn lichaam was afgebroken. Maakt niks uit hij was betrapt op doping en daarom mocht hij niet meer vechten tegen Uysk.

    Dat Spong niet geschorst is door de Illinois State Athletic Commission komt omdat deze commissie hem nooit een licentie heeft verleend. Ze kunnen zijn licentie dus niet intrekken, omdat hij die simpelweg niet heeft. Maar als Spong weer wil vechten in de VS moet hij eerst voor de State Athletic Commission van de staat verschijnen, waar hij een partij krijgt aangeboden. Dan krijgt hij alsnog een dikke schorsing aan zijn broek. Waarom denk je dat Spong nu opeens interesse heeft om te gaan kickboksen bij Glory?

    Bottem line: niet alles geloven wat Spong op zijn social media plaatst.
    Begrijp me goed. Ze gebruiken allemaal.

    Alleen dit is wel een vreemd geval. Afbraak in het lichaam voor dit spul is 1-3 maanden. Dan moet hij al wel heel laag hebben gezeten.

    Anyway. Glory doet niet moeilijk dus goed voor hem als hij weer komt kickboxen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Begrijp me goed. Ze gebruiken allemaal.

    Alleen dit is wel een vreemd geval. Afbraak in het lichaam voor dit spul is 1-3 maanden. Dan moet hij al wel heel laag hebben gezeten.

    Anyway. Glory doet niet moeilijk dus goed voor hem als hij weer komt kickboxen.
    Met je eens. Ik heb ook niet zo'n probleem dat hij gebruikt heeft. Zoals je zegt dat doet bijna iedereen. Maar dan moet je niet gaan liegen, maar gewoon op de blaren zitten.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Spong heb ik altijd zoveel hoger geschat als een Badr of Rico! Zoveel slimmer en technischer. Daarnaast ook keihard en een KO in beiden vuisten, knieen en schenen. Het gemak hoe hij andere toppers ''vroeger'' er uit haalde. Een Joerie Mes en vele andere vechters kregen echt pak van hem.Maar dat was vroeger. Hij is nu ook een dagje ouder en zijn botten hebben al laten zien (net als bij Badr) dat een lichaam grenzen heeft.Bij Spong is elke fout die je maakt direct fataal voor je en daarom denk ik dat hij nog wel een kans maakt tegen de huidige top. Boksen en KO power is altijd goed geweest en dat is alleen nog maar beter geworden den laatste jaren. Maar of zijn schenen het nog aankunnen....
    Hij kon Overeem's glazen kin niet breken zelfs nadat hij er een paar klappen op gaf. Dat is wel een prestatie op zich, een record zelfs.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij kon Overeem's glazen kin niet breken zelfs nadat hij er een paar klappen op gaf. Dat is wel een prestatie op zich, een record zelfs.
    Hier spreekt een kenner van het spelletje.

  18. #18
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij kon Overeem's glazen kin niet breken zelfs nadat hij er een paar klappen op gaf. Dat is wel een prestatie op zich, een record zelfs.
    Hij is nu veel massiever.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Bang voor zijn scheenbeen, moet ie niet doen. Kan dat nog steeds niet terug zien, die partij tegen Saki.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Hij is nu veel massiever.
    Lijkt me sterk, vooral nu hij ouder is en veel strenger wordt gecontroleerd(In de K-1 lieten ze je zelfs snoepen). In het boksen is hij al exposed.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Bang voor zijn scheenbeen, moet ie niet doen. Kan dat nog steeds niet terug zien, die partij tegen Saki.
    Hij kan het nu beter boksend oplossen natuurlijk.
    Hij is waarschijnlijk nog steeds veel beter dan 3/4 van het hele veld. Goede mogelijkheid om wat cash op te halen.

  22. #22
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Hier spreekt een kenner van het spelletje.
    Maar hij heeft wel een punt hahah

  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Spong wil de center. Maar als zwaargewicht heeft hij in het verleden niet behaald wat hij in lagere gewichtsklassen behaald heeft. Hij is minder dynamisch en trager.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Spong heeft toch wel Remy Bonjasky knock out geslagen bij Remy's eerste comeback periode daarna was Spong naar de light heavyweight overgestapt in Glory, daar deed hij het ook goed.

    Ik denk dat Spong nu wel kans maakt in het huidige zwaargewicht kickboksen, zijn partijen tegen Jerome Le Banner en prime Alistair Overeem in K1 waren ook mooie HW partijen ondanks dat Spong ze verloren heeft.

    Hoeveel zal Spong nu kosten voor een kickboks partij?

  25. #25
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Goede vraag 150.000 tegen een mindere vechter denk ik.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •