MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35

Thread: UFC 249

  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Hype train is gestopt. Mooie knock out voor Ngannou.
    Van Ferguson had ik het niet verwacht, voorlopig geen titelpartij tegen Khabib.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik had niks anders verwacht dat Francis ze kop van ze romp af zou slaan.
    Tegen Alistair had ie zwaar mazzel,met alle respect hoor.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Elke vechter krijgt uiteindelijk een keer een partij die een ommekeer in zijn carrière is en dit is die partij voor Ferguson denk ik. Deze hoeveelheid klappen weg koppen doet wat met je lichaam. Hij is gewoon 25 minuten lang gesloopt. Die staat in July niet tegen Khabib.

  4. #29
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Tony vs Khabib ging er nooit komen, is al te vaak mislukt. En nu Gaethje eindelijk z'n verstand gebruikt, is het echt een gevaarlijke klant. Zou hem nu graag tegen Conor zien. En dat zou Gaethje accepteren, ookal zegt ie enkel Khabib te willen...

  5. #30
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Tony vs Khabib ging er nooit komen, is al te vaak mislukt. En nu Gaethje eindelijk z'n verstand gebruikt, is het echt een gevaarlijke klant. Zou hem nu graag tegen Conor zien. En dat zou Gaethje accepteren, ookal zegt ie enkel Khabib te willen...
    Denk toch wel dat hij oprecht alleen tegen Khabib wil.. hij wil die belt. Daarna eventueel pas Conor. Maar als hij puur voor het geld ging, had hij die interim belt niet gelijk weggedaan... Hij gaat voor de titel, en als hij die heeft, kan hij natuurlijk ook veel meer vragen voor een partij tegen Conor..

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als hij die belt wint is dan Conor wel een logische stap? Die lijkt voor de trilogie tegen Diaz te gaan. Daarna een title shot lijkt me wat overdreven.
    Ik zou zeggen dat Khabib-Justin de volgende op de agenda is. Interessante pot want Justin schijnt een top worstelaar te zijn. (van horen zeggen).

    Tony is voorlopig even uit de picture want die heeft teveel klappen gehad. Als hij ooit nog terug komt op zijn leeftijd.
    Qua ranking zou Conor tegen Dustin moeten maar dat is geen money fight. DE enige manier om dat voor elkaar te krijgen is ze op dezelfde kaart te zetten en bij het uitvallen van Khabib of Justin de opengevallen plek aan Conor te geven. Dat risico wil hij wel lopen denk ik.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Degene die het meest indruk heeft gemaakt is Trevor Wittman

  8. #33
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Zeker weten. Zonder twijfel een van de beste coaches van de afgelopen jaren.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Cormier tegen Ngannou zou een knalpartij zijn.
    https://mmadna.nl/daniel-cormier-wil...ic-niet-vecht/

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Degene die het meest indruk heeft gemaakt is Trevor Wittman
    Wat de combinatie goed maakt is dat Justin ook coachbaar is tijdens de partij. Tijdens de training alles goed ingeslepen door een topcoach en tijdens de partij de aanwijzingen direct uitvoeren zonder nadenken. Korte duidelijke instructies.

    Als je dat vergelijkt met Struve die alles is vergeten wat hij heeft geleerd zodra de scheids de partij begint en een Schreiber die uit de top van zijn longen dingen roept te schreeuwen dan is dat het verschil tussen prima en top.

    Dat heeft Alistair nooit meer terug gekregen toen hij bij Golden Glory weg ging.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •