MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Eindbazen interviewt Joop Kasteel

    Zag dit interessante interview voorbij komen.
    Joop Kasteel freefight/mma legend die kanker heeft overwonnen en zijn vriendschap met de overleden Hans Nijman.
    https://youtu.be/tDA0pua5Dgs
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Mooi interview, alleen jammer dat ze net doen of alle partijen in Rings shoots waren.

    Kasteel draaide zijn eerste partij ook niet tegen Nagai maar tegen Dolman. Dat was de afscheidspartij van Dolman. En een work.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Mooi interview, alleen jammer dat ze net doen of alle partijen in Rings shoots waren.

    Kasteel draaide zijn eerste partij ook niet tegen Nagai maar tegen Dolman. Dat was de afscheidspartij van Dolman. En een work.
    Was de laatste partij van Dolman niet tegen Joop van der Ven in Heiloo? Gala eindigde een beetje raar😁😁

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Was de laatste partij van Dolman niet tegen Joop van der Ven in Heiloo? Gala eindigde een beetje raar😁😁
    Ah nooit van gehoord.

    Joop van der Ven was trouwens best een goede worstelaar, die wel wat op de grond kon.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Vlak voordat ze moesten liep het uit de hand, werd 1 grote matpartij wat eindigde met een paar schoten.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Vlak voordat ze moesten liep het uit de hand, werd 1 grote matpartij wat eindigde met een paar schoten.
    Echt old school dus. Is dat in 1995 geweest?

  7. #7
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Winnaar was geloof ik wel van te voren bekend😁😁

  8. #8
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ah nooit van gehoord.

    Joop van der Ven was trouwens best een goede worstelaar, die wel wat op de grond kon.
    Dat gala in Heiloo waar in het plafond werd geschoten kan het niet zijn. Dolman en van der Ven vochten daar niet. Bovendien trainde Joop bij Dolman in Amsterdam. Zou dus een beetje raar zijn.

    Die schietpartij ontstond door een ruzie tussen Alkmaarse Turken en mensen van het Rooie Dorp in Alkmaar. De collega portier van Joop van der Ven bij bar/dancing Extase, Sabathi, heeft toen in de lucht geschoten omdat de boel nogal onoverzichtelijk werd. Stond 'toevallig' een sporttas met daarin een pistool in de buurt toen de boel escaleerde. (rechtszaak en veroordeling) Op het parkeerterrein werden toen ook nog schoten gelost door een andere Alkmaarder en vechtsporter wiens naam ik in het midden zal laten.

    De goede oude tijd. (lees: de treurigheid ten top)

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Dat gala in Heiloo waar in het plafond werd geschoten kan het niet zijn. Dolman en van der Ven vochten daar niet. Bovendien trainde Joop bij Dolman in Amsterdam. Zou dus een beetje raar zijn.

    Die schietpartij ontstond door een ruzie tussen Alkmaarse Turken en mensen van het Rooie Dorp in Alkmaar. De collega portier van Joop van der Ven bij bar/dancing Extase, Sabathi, heeft toen in de lucht geschoten omdat de boel nogal onoverzichtelijk werd. Stond 'toevallig' een sporttas met daarin een pistool in de buurt toen de boel escaleerde. (rechtszaak en veroordeling) Op het parkeerterrein werden toen ook nog schoten gelost door een andere Alkmaarder en vechtsporter wiens naam ik in het midden zal laten.

    De goede oude tijd. (lees: de treurigheid ten top)
    Het ging om een demonstratie partij freefight.

    Is de freefighter op de parkeerplaats die jongen die later zelf werd doodgeschoten?

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Trainde die freefighter bij Bob Schrijber.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Het ging om een demonstratie partij freefight.

    Is de freefighter op de parkeerplaats die jongen die later zelf werd doodgeschoten?

    Nee. Jij bedoelt degene met de bijnaam Guus denk ik.(heeft nog tegen Manhoef gevochten als ik het goed heb) Die was het niet, deze leeft nog.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Trainde die freefighter bij Bob Schrijber.
    Dat is Guus.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Nee. Jij bedoelt degene met de bijnaam Guus denk ik.(heeft nog tegen Manhoef gevochten als ik het goed heb) Die was het niet, deze leeft nog.
    Heb je het dan over Jeffrey?

  14. #14
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Dat gala in Heiloo waar in het plafond werd geschoten kan het niet zijn. Dolman en van der Ven vochten daar niet. Bovendien trainde Joop bij Dolman in Amsterdam. Zou dus een beetje raar zijn.

    Die schietpartij ontstond door een ruzie tussen Alkmaarse Turken en mensen van het Rooie Dorp in Alkmaar. De collega portier van Joop van der Ven bij bar/dancing Extase, Sabathi, heeft toen in de lucht geschoten omdat de boel nogal onoverzichtelijk werd. Stond 'toevallig' een sporttas met daarin een pistool in de buurt toen de boel escaleerde. (rechtszaak en veroordeling) Op het parkeerterrein werden toen ook nog schoten gelost door een andere Alkmaarder en vechtsporter wiens naam ik in het midden zal laten.

    De goede oude tijd. (lees: de treurigheid ten top)
    Ja,sprak M Ho (rip) na het gala. Maar vandaar dat ik zeg dat de winnaar van te voren al bekend was. Partij is die avond niet door gegaan. Waren niet alleen jongens van het rooie dorp.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Het ging om een demonstratie partij freefight.

    Is de freefighter op de parkeerplaats die jongen die later zelf werd doodgeschoten?
    Was een kickbokser, vocht die avond zelf ook.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Joop is echt een eindbaas, zag hem voor het eerst op tv volgens mij was het op sbs6 toen er een aflevering was over freefight, hij moest toen knokken tegen Gilbert Yvel.
    Later kwam er die vette docu uit Lange leve het gevecht. Ik kwam hem ook in Brazilië tijdens carnaval met zijn vrienden tegen in een foute gezellige tent.
    Geloven jullie dat Joop helemaal van niks wist over het criminele verleden van Hans Nijman?

  17. #17
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Nee. Jij bedoelt degene met de bijnaam Guus denk ik.(heeft nog tegen Manhoef gevochten als ik het goed heb) Die was het niet, deze leeft nog.
    Je had ook nog de Turkse Guus ,deze is later doodgeschoten. Maar die was volgens mij niet op deze gala aanwezig. Was toen nog een vrij jong binky.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Joop is echt een eindbaas, zag hem voor het eerst op tv volgens mij was het op sbs6 toen er een aflevering was over freefight, hij moest toen knokken tegen Gilbert Yvel.
    Later kwam er die vette docu uit Lange leve het gevecht. Ik kwam hem ook in Brazilië tijdens carnaval met zijn vrienden tegen in een foute gezellige tent.
    Geloven jullie dat Joop helemaal van niks wist over het criminele verleden van Hans Nijman?
    HELP

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Was een kickbokser, vocht die avond zelf ook.
    Oktay?

  20. #20
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Oktay?
    Nee,die bedoel ik niet. Wel zonde trouwens, deze jongen had goede skills. Zo jammer dat gedoe met zijn broer, deze jongen had veel verder kunnen komen.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Ja,sprak M Ho (rip) na het gala. Maar vandaar dat ik zeg dat de winnaar van te voren al bekend was. Partij is die avond niet door gegaan. Waren niet alleen jongens van het rooie dorp.
    M Ho. Dat kan er maar één zijn. Nog mee getraind.

    Ik was er zelf die avond.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Je had ook nog de Turkse Guus ,deze is later doodgeschoten. Maar die was volgens mij niet op deze gala aanwezig. Was toen nog een vrij jong binky.

    Volgens mij was het PdP maar het kan ook MHo zijn geweest.

    Het is lang geleden.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Nee,die bedoel ik niet. Wel zonde trouwens, deze jongen had goede skills. Zo jammer dat gedoe met zijn broer, deze jongen had veel verder kunnen komen.
    Ik heb gehoord dat sommige juryleden het niet aandurfden om zijn partij voor de tegenstander te scoren.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik heb gehoord dat sommige juryleden het niet aandurfden om zijn partij voor de tegenstander te scoren.
    Hij had wel altijd een grote aanhang.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Volgens mij was het PdP maar het kan ook MHo zijn geweest.

    Het is lang geleden.
    Zeker lang geleden en toch een geweldig avond gehad waar lang over werd nagepraat.

    Effe kort door mijn bril zonder namen.
    Turken en rooie dorpers begonnen te duwen.Oud overdie begon ook,visboer hing aan balkon maar vond het toch te hoog om los te laten. Melistokelaan begon ook met vechten met die 2 gekken met tattoo op het hoofd. Massale vechtpartij waarop S in lucht schoot na eerst Indo te hebben neergeslagen die wou zussen. S gaf pistool aan onbekende Turk die niet wist wat hem overkwam.M ging naar auto om ook in de lucht te schieten om niet onder te doen aan S... Mooi stuk voor film.😁😁

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •