MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default Kickbokskampioen Andrei Stoica vechter van het jaar 2019

    Zondag Roemenië Sports Journalists 'Club de uitslagen bekend van de 2019 Award verkiezingen, waaronder die van vechter van het jaar. Andrei Stoica die een aantal grote successen boekte bij One Championship is verkozen tot beste vechter van 2019. Stoica kan gezien worden als een van de beste kickboksers van Roemenië.

    1. Andrei Stoica (zwaargewicht, ONE, 2-0)




    2. Eduard Gafencu (weltergewicht, Colosseum Tournament, 2-0)




    3. Florin "Rambo" Lambagiu (weltergewicht, Dynamite Fighting Show, 4-0)




    4. Benjamin Adegbuyi (zwaargewicht, GLORY, 1-0)




    5. Sebastian Cozmâncă (lichtzwaargewicht; Colosseum Tournament, 2-0)

    Last edited by arjenvos; 09-05-2020 at 15:26.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    6. Andrei Ostrovanu (lichtgewicht, Colosseum Tournament, 4-0)



    7. Sorin Caliniuc (lichtgewicht, SAS, 2-0)



    8. Amansio Paraschiv (lichtgewicht, OSS Fighters, 3-0)



    9. Cătălin Moroșanu (zwaargewicht, Dynamite Fighting Show, 1-0)



    10. Daniel Ghiță (zwaargewicht, Colosseum Tournament, 2-0)


  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Voor Roemenië was Andre Stoica inderdaad wel de kickbokser van 2019, maar wereldwijd gezien was Alex Perreira de kickbokser van 2019, sloeg 3 getalenteerde kickboksers zwaar knock out waarvan 1 boven zijn normale gewichts divisie.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Voor Roemenië was Andre Stoica inderdaad wel de kickbokser van 2019, maar wereldwijd gezien was Alex Perreira de kickbokser van 2019, sloeg 3 getalenteerde kickboksers zwaar knock out waarvan 1 boven zijn normale gewichts divisie.
    Naar mijn mening is Jason Wilnis slechts gemiddeld, Balrak is matig. Abena is solide maar slechter dan Sittichai. 1. Marat Grigorian. 2-3 Doumbe & Pereira.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Gedeeltelijk eens.
    Marat Grigorian heeft er 5 keer over gedaan om eindelijk van Sittichai te kunnen winnen op punten. Had hij die Thai eruit kunnen slaan dan was hij wel de nr 1 van 2019 geweest.

    Doumbe, ik had graag die partij willen zien tegen Groenhart. Twee partijen spectaculair gewonnen op knock out dat wel, maar het zijn maar twee voor een heel jaar. Had hij Groenhart in 2019 eruit geslagen dan was hij zeker wel een top 1 kandidaat geweest.

    Pereira sloeg ze gewoon als vliegen uit de lucht en jaar daarvoor ook Yousri Belgraoui eruit geslagen in de eerste ronde.
    2019 was zijn top jaar door de interim licht-zwaargewicht titel mee naar huis te nemen van talent Abena door hem ook te laten slapen.
    3 partijen met k.o kunnen afsluiten. Dat willen mensen zien.
    De Glory en Veronica fight fans hebben hem in mijn ogen ook terecht uitgekozen voor Kickbokser van het jaar 2019.

    Mijn top 3 van Glory.
    1. Alex Pereira
    2. Cedric Doumbe
    3. Marat Grigorian

    Andere kickbokser die men ook vergeet is Roman Krylia. Hij heeft in 2019 een 8 mans zwaargewicht toernooi van Kunlun gewonnen en heeft zijn wraak genomen in ONE tegen Tarik Khbabez om door hem via T.K O te verslaan.
    Ik zou Roman Kryklia graag in Glory willen zien vechten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •