MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default CEO van GLORY Kickboxing is opgestapt.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Michael wie?

    Opstappen zonder een opvolger te noemen betekent dat dit niet gepland was.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Hoewel ze zoveel geld ter beschikking hebben, komt Glory toch vaak heel amateuristisch over.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Marshall Zelaznik zat eerst bij de UFC. Ik weet niet welke functie precies. Is er veel veranderd bij Glory sinds ze Zelaznik hebben aangesteld in 2018, nee niet echt. Ze hebben paar goede kickboksers overgenomen van andere organisaties zoals Enfusion, WGP en ONE, onder zijn leiding is er 1 keer een zwaargewicht toernooi gehouden en Rico vs Badr 2 wat ze al van plan waren. Dat was het eigenlijk.

    Glory heeft een type Dana White nodig die hun events beter moet gaan promoten. Meer 8 mans toernooien. In Rusland en Azie paar events organiseren en betere tv deals binnen slepen.
    Die Glory eigenaar Pierre Andurand zwemt in het geld misschien kan hij proberen Simon Rutz over te halen als CEO? Rutz deed het prima in Its Showtime met de middelen die hij had.
    Anders neemt ONE het stokje echt over.

  5. #5
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Rutz zou top zijn.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel geld is Andurand bereid om in Glory te investeren? In de wandelgangen hoor je dat ze al 60 miljoen in de min staan.

  7. #7
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Investering Badr Hari zal dat terug moeten halen, als dat het geval is.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    60 miljoen dat is geen kattenpis.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Hoeveel geld is Andurand bereid om in Glory te investeren? In de wandelgangen hoor je dat ze al 60 miljoen in de min staan.
    Lijkt me sterk dat het om zulke bedragen gaat. Dan was de stekker er al lang uit getrokken.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Rutz zou top zijn.
    Laatst stond er nog een interview met Rutz in FNM, maar die gaat echt niet terug komen in vechtsportland.

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Hoewel ze zoveel geld ter beschikking hebben, komt Glory toch vaak heel amateuristisch over.
    In welk opzicht?

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Lijkt me sterk dat het om zulke bedragen gaat. Dan was de stekker er al lang uit getrokken.
    Denk dat ook wel, zoveel kan één event niet Badr echt niet verdienen.

  11. #11
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Pffff nou vooruit. wat schuift het.. ik regel het wel weer voor GLORY.. Want zoals het nu gaat, neemt ONE alles over.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Wat zou er volgens jullie moeten veranderen bij Glory? Misschien dat Andurand stiekem mee leest met Google translate..

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat zou er volgens jullie moeten veranderen bij Glory? Misschien dat Andurand stiekem mee leest met Google translate..

    Ik zou beginnen met een jaarlijks zwaargewicht toernooi in december.

    Het exclusiviteitsbeding opheffen en gewoon vechters per partij contracteren. Dan kan je de beste match ups samenstellen.

    Ze kijken teveel naar de UFC. Als de UFC het model is hadden ze ONE, Enfusion en iedere organisatie die z'n kop boven het maaiveld uitsteekt op moeten kopen.

  14. #14
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Nee, Geen toernooi, maar ze moeten proberen daadwerkelijk de beste vechters te plaatsen. Ze hebben nu in elke divisie 2 a 3 toppers en een hoop middelmatige vechters van de 3 met GLORY bevriende gyms om de divisies te vullen. Lichtgewicht hebben ze Marat, en verder niks. ONE heeft YOD, Petrosyan, Tayfun, Superbon, Sana en Sittichai. Dan lopen Buakaw, Allazov en nog wat andere ongecontracteerd rond.
    De divisies moeten competetiever worden om geloofwaardig te blijven.

    Exclusiviteitsbeding juist verder doorvoeren, je wil geen vechters opbouwen om ze vervolgens bij de concurrent aan het werk te laten raken.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat financieel goed met Pierre Andurand als we vechtsport info moeten geloven.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...aandelenmarkt/

    Ik ben ook een voorstander net als Tony van zwaargewicht toernooi in december en grote superfights.

    Tegelijke tijd ben ik ook voor een exclusiviteitbeding wat Onne voorstelt. Daar hangt ook prijskaartje aan vast om alle toppers te contracteren iets wat ONE nu mee bezig is in de 70 kilo divisie.

    Een CEO aanstellen die goed events kan promoten en meer zichtbaar is.

  16. #16
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    -Meer toernooien in alle divisies. Zeker in de 77 omdat je veel goede vechters hebt. 8 mans toernooi heb ik het dan over. (K-1 Max feeling)

    -Super fights die los staan van ranking. (Showtime)

    - Meerdere fight rules. Zoals Tatneft waar een gevecht beslist moet worden op k.o, anders een extra 4 ronde.

    -Jongens contracteren op basis van stijl niet wie de meeste publiek kan brengen of die bevriende gym politiek. Meer dan genoeg in Nederland.

    - Scouten, scouten en scouten!

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    2 toernooien. MW en HW (waarvan de HW als de vroegere K1 positioneren).

    Ik snap (ook van de UFC) het enorme aantal gewichtsklassen niet. Hou het simpel en beperk je tot een stuk of 3 a 4 klassen. Zoek daarin de allerbeste en maak een goede ranking. Dan kun je echt vechters op gaan bouwen en snapt ook de casual fan het nog.

    Daarnaast snap ik dat je niet teveel geclinch wil maar nu kun je heel eenvoudig de wedstrijd kapot maar door constant te clinchen. Of eerder straffen of iets langer clinchen mogelijk maken.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    2 toernooien. MW en HW (waarvan de HW als de vroegere K1 positioneren).

    Ik snap (ook van de UFC) het enorme aantal gewichtsklassen niet. Hou het simpel en beperk je tot een stuk of 3 a 4 klassen. Zoek daarin de allerbeste en maak een goede ranking. Dan kun je echt vechters op gaan bouwen en snapt ook de casual fan het nog.

    Daarnaast snap ik dat je niet teveel geclinch wil maar nu kun je heel eenvoudig de wedstrijd kapot maar door constant te clinchen. Of eerder straffen of iets langer clinchen mogelijk maken.

    Amen

  19. #19
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Mw toernooi, deze.man snapt het.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    misschien moeten ze Bas Boon terug vragen

  21. #21
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    de ideeën worden steeds grappiger.
    Succes Pierre!

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    misschien moeten ze Bas Boon terug vragen
    Die is veel te succesvol met zijn blogs en te druk met zijn ladyboys.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •