MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default De " sterke" arm op zijn best... ***bevat schokkende beelden***





    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

  3. #3
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    En het doel van dit filmpje is natuurlijk weer proberen politie (maar eigenlijk stiekem de inheemse witte europeaan) in een slecht daglicht te zetten nav het criminele tuig genaamd george floyd die om één of ander reden een martelaarsdood krijgt door de neo-communisten. Wees geen knecht van Soros of dat soort lui.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    En het doel van dit filmpje is natuurlijk weer proberen politie (maar eigenlijk stiekem de inheemse witte europeaan) in een slecht daglicht te zetten nav het criminele tuig genaamd george floyd die om één of ander reden een martelaarsdood krijgt door de neo-communisten. Wees geen knecht van Soros of dat soort lui.
    Wow, aluminium hoedje op ?

    Serieus man. Als je niet geloofd dat zwarte amerikanen zwaar worden gediscrimineerd en slachtoffer zijn van politiegeweld dan is er echt een steekje bij je los.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    En het doel van dit filmpje is natuurlijk weer proberen politie in een slecht daglicht te zetten.
    Het doel van dit filmpje is om te laten zien dat deze idioten van de dienst speciale interventies zich zwaar misdragen en een hond, die nota bene op hun aanwijzing aan een boom werd vastgebonden, zwaar mishandelen!
    De politie zet zich hier zelf mee in een slecht daglicht, de beelden spreken voor zich. Heb je het filmpje wel bekeken, of wil je gewoon maar wat roeptoeteren?

    Het feit dat dit al in februari gebeurt is maar nu pas naar buiten komt zegt al genoeg. De politie had liever gehad dat dit onder het tapijt was verdwenen, maar het heeft nu landelijke aandacht...gelukkig.

    Het leed voor het arme beest is niet meer terug te draaien, maar deze randdebielen moeten wel ter verantwoording woorden geroepen.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als je niet geloofd dat zwarte amerikanen zwaar worden gediscrimineerd en slachtoffer zijn van politiegeweld dan is er echt een steekje bij je los.
    Kan je mij de bewijzen geven die aantonen dat het systeem in het Westen doelbewust discrimineert tegen zwarte mensen vanwege het zwart zijn? En kan jij mij laten zien dat de dood van George Floyd een bewuste racistische moord was met dus de intentie vanwege zijn zwart zijn? Dank.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Het doel van dit filmpje is om te laten zien dat deze idioten van de dienst speciale
    interventies zich zwaar misdragen en een hond, die nota bene op hun aanwijzing aan een boom werd vastgebonden, zwaar mishandelen!
    Onjuist. Dat is niet het doel van dit filmpje. Wat je beschrijft over de inhoud van het filmpje klopt, maar dat is niet het doel van het posten van dat filmpje.

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    De politie zet zich hier zelf mee in een slecht daglicht, de beelden spreken voor zich.
    Mee eens. Maar nog steeds niet relevant met mijn punt.

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Het leed voor het arme beest is niet meer terug te draaien, maar deze randdebielen moeten wel ter verantwoording woorden geroepen.
    Ook mee eens. Maar nog steeds niet relevant met mijn punt.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Onjuist. Dat is niet het doel van dit filmpje. Wat je beschrijft over de inhoud van het filmpje klopt, maar dat is niet het doel van het posten van dat filmpje.
    Het is alleen maar onjuist in jouw ogen omdat jij graag een andere stroming aan dit onderwerp wilt geven.

    Zonder deze video had niemand gelooft dat de politie zover buiten zijn boekje was gegaan, dus het doel is wel degelijk d.m.v. beeldmateriaal misstanden – door in dit geval de politie – openbaar te maken. Dit wordt trouwens ook nog benoemd door de advocate.


    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Mee eens. Maar nog steeds niet relevant met mijn punt.

    Jouw punt is om te beginnen al helemaal niet relevant. Dit topic gaat niet over inheemse witte europeanen, neo-communisme en George Floyd. Dat is alleen wat JIJ ervan probeert te maken.

    Dit topic gaat over een arme hond Tommy die d.m.v. buitensporig geweld zwaar mishandeld is door agenten van de dienst speciale interventies.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Zonder deze video had niemand gelooft dat de politie zover buiten zijn boekje was gegaan, dus het doel is wel degelijk d.m.v. beeldmateriaal misstanden – door in dit geval de politie – openbaar te maken.
    Het hele probleem is dat je zegt "de politie" ipv dat je zegt "een agent" of "een paar agenten". Als een paar agenten foute handelingen hebben (met alle respect, voor een hond nog wel) gedaan dan zou het hooguit/maximaal een klein kort berichtje ergens in een krant genoemd kunnen worden. Maar een hele documentaire, een hele topic, het hele instituut "politie" als kwaad beschrijven.....kijk nu heb je hele andere motieven dan slechts medeleven voor die hond vragen. En zo ook met George Floyd, de demonstraties gaan helemaal niet op hem. Hij wordt alleen gebruikt als rookgordijn.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Het hele probleem is dat je zegt "de politie" ipv dat je zegt "een agent" of "een paar agenten". Als een paar agenten foute handelingen hebben (met alle respect, voor een hond nog wel) gedaan dan zou het hooguit/maximaal een klein kort berichtje ergens in een krant genoemd kunnen worden. Maar een hele documentaire, een hele topic, het hele instituut "politie" als kwaad beschrijven.....kijk nu heb je hele andere motieven dan slechts medeleven voor die hond vragen.
    In #5 heb ik het over DEZE idioten van de dienst speciale interventies. Nergens hoor jij mij noemen dat ik de hele politie over 1 kant scheer en het instituut politie als kwaad beschrijf. Dat is geheel jouw persoonlijke mening, en dat jij “ de politie” in mijn laatste bericht zo wilt uitleggen zegt meer over jou dan over mij. Dat is gewoon stemmingmakerij en meer voer voor nutteloze discussie...

    Ik zie dan ook geen enkel “ het hele probleem” behalve dan dat jij gewoon nog wat te zeggen wilt hebben.

    En hoezo zou er alleen maar een beknopte berichtgeving “ergens in een krant” genoemd moeten worden? Omdat alleen jouw mening belangrijk is?
    Dat het intussen in diverse dagbladen genoemd wordt, en ook op sites zoals nu.nl, en de video op youtube in 1 dag meer dan 100.000 views heeft, geeft toch wel degelijk aan dat het nieuws is...gelukkig maar.

    Ik heb geen enkel ander motief dan het verspreiden van dit schandelijk nieuws, omdat dit dierenleed veroorzaakt door deze agenten van de dsi en onderdeel van het instituut politie, gewoon niet door de beugel kan, en hoop dat nog veel meer mensen deze beelden gaan bekijken.

    Als de politie(daar gaan we weer...) het goed had willen doen was deze gebeurtenis allang naar buiten gebracht, en hadden ze het boetekleed al aan kunnen trekken.
    Maar het feit dat dit al op 9 februari jongstleden heeft plaatsgevonden en nu pas d.m.v. deze video viraal gaat zegt toch echt wel wat over de integriteit van het instituut politie in het algemeen.
    Het lijkt er toch sterk op dat ze de wens hadden dat dit in de doofpot zou verdwijnen...helaas voor “waakzaam en dienstbaar” was er een camera die alles registreerde, en gaat dit nu even anders.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Maar het feit dat dit al op 9 februari jongstleden heeft plaatsgevonden en nu pas d.m.v. deze video viraal gaat zegt toch echt wel wat over de integriteit van het instituut politie in het algemeen
    Dank u!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Als de politie nu uitrust met een kleine camera op de borst die alles registreerd kan en gezien worden of de politie te ver ging of niet maar ook het gedrag van de verdachte bekeken worden.

    En met dit bewijs dat of politie of verdachte te ver ging ook stevig worden opgetreden.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  13. #13
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Als de politie nu uitrust met een kleine camera op de borst die alles registreerd kan en gezien worden of de politie te ver ging of niet maar ook het gedrag van de verdachte bekeken worden.

    En met dit bewijs dat of politie of verdachte te ver ging ook stevig worden opgetreden.
    Guys, waar hebben we het over? Waarom praten over een storm in een glas water. Politiegeweld/politieracisme behoort écht niet tot de grootste problemen in onze maatschappij. Het komt niet eens in de buurt! Misschien zou het beter zijn om niet teveel neo marxistische materiaal te beluisteren. Denk dat sommige teveel zijn beinvloed door deze George Floyd hype.

    #BlackFathersMatter

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Kan je mij de bewijzen geven die aantonen dat het systeem in het Westen doelbewust discrimineert tegen zwarte mensen vanwege het zwart zijn? En kan jij mij laten zien dat de dood van George Floyd een bewuste racistische moord was met dus de intentie vanwege zijn zwart zijn? Dank.
    Lees een keer een boek of een paar wetenschappelijke onderzoeken over Jim Crow, segregatie, red lining, verschil in strafmaat van delicten etc. Ik ben het met je eens dat we in NL niet moeten doen alsof het probleem in West-Europa net zo groot is als in de VS, maar ik woon nu meer dan 10 jaar in Miami en ik kan je verzekeren dat het hier niet gaat om 'incidenten' of een paar 'rotte appels'.

    Als je niet wil geloven in de racistische motieven kun je dan in ieder geval toegeven dat er nogal wat buitensporig geweld wordt gebruikt door de Amerikaanse politie? En dat dat wel een probleem is.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Lees een keer een boek of een paar wetenschappelijke onderzoeken over Jim Crow, segregatie, red lining, verschil in strafmaat van delicten etc.
    Jim Crow is verleden tijd. Er bestaan geen anti zwarte mensen regels. Er bestaan juist wel regels als affirmative action waar zwarte mensen onterecht bevoordeeld worden, ten koste van anderen. En identiteits segregatie op het gebied van wonen ben ik voorstander van (en stiekem jij ook). Jij zal never nooit in een zwarte ghetto willen wonen tussen al dat tuig.

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Ik ben het met je eens dat we in NL niet moeten doen alsof het probleem in West-Europa net zo groot is als in de VS, maar ik woon nu meer dan 10 jaar in Miami en ik kan je verzekeren dat het hier niet gaat om 'incidenten' of een paar 'rotte appels'.
    Als het over overgrote merendeel van de delicten worden begaan door zwarte mannen, ja dan moeten we oa etnisch profileren (en ook op geslacht, leeftijd, enz). Is toch logisch? Niet ómdat ze zwart zijn, maar omdat de daders 9 van de 10 keer zwart zijn.

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Als je niet wil geloven in de racistische motieven kun je dan in ieder geval toegeven dat er nogal wat buitensporig geweld wordt gebruikt door de Amerikaanse politie? En dat dat wel een probleem is.
    Nee jij begrijpt niet hoe politie te werk moet gaan in een low trust society waar die gangsters allemaal bewapend zijn. Je kan als agent niet naïef te werk gaan alsof ze je nooit wat zullen aandoen. Het gaat om leven en dood. Je klinkt net als Sylvana Simons die ook kritiek had op de schietpartij bij de Nederlandse Bank. Alles wordt ineens buitensporig beschouwd wat echt flauwekul is.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Als de politie nu uitrust met een kleine camera op de borst die alles registreerd kan en gezien worden of de politie te ver ging of niet maar ook het gedrag van de verdachte bekeken worden.

    En met dit bewijs dat of politie of verdachte te ver ging ook stevig worden opgetreden.
    Maar dat is met deze casus toch helemaal niet nodig?

    Het is door deze camera overduidelijk geregistreerd dat de betreffende "dienders" zich schandalig misdragen hebben.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Jim Crow is verleden tijd. Er bestaan geen anti zwarte mensen regels. Er bestaan juist wel regels als affirmative action waar zwarte mensen onterecht bevoordeeld worden, ten koste van anderen. En identiteits segregatie op het gebied van wonen ben ik voorstander van (en stiekem jij ook). Jij zal never nooit in een zwarte ghetto willen wonen tussen al dat tuig.

    Als het over overgrote merendeel van de delicten worden begaan door zwarte mannen, ja dan moeten we oa etnisch profileren (en ook op geslacht, leeftijd, enz). Is toch logisch? Niet ómdat ze zwart zijn, maar omdat de daders 9 van de 10 keer zwart zijn.

    Nee jij begrijpt niet hoe politie te werk moet gaan in een low trust society waar die gangsters allemaal bewapend zijn. Je kan als agent niet naïef te werk gaan alsof ze je nooit wat zullen aandoen. Het gaat om leven en dood. Je klinkt net als Sylvana Simons die ook kritiek had op de schietpartij bij de Nederlandse Bank. Alles wordt ineens buitensporig beschouwd wat echt flauwekul is.
    Verleden tijd is onzin. Een mentaliteit verander je niet in 2 generaties. Een groot deel van de Nederlanders heeft nog steeds (on)bewust een hekel aan Duitsers. 400 jaar mensen als minderwaardig behandelen en dan ineens volledig gelijkwaardigheid veinzen, binnen een generatie na afschaffing van openlijk racistische wetgeving is helaas niet zoals het werkt.

    Je geeft hierboven aan dat je voor racisme/segregatie bent. Dat is een andere discussie dan of het er is of niet. Jij wil aleen dat er niks aan gedaan wordt. Jouw keuze.

    Meer witte dan zwarte mensen gebruiken drugs in de VS en toch zitten er veel meer zwarten dan witten in de gevangenis voor (meestal niet gewelddadige) drugsdelicten. En als de daders dan wit zijn en ze krijgen voor hetzelfde vergrijp consequent een veel lagere straf dan zit er wel iets mis in het systeem.

    Ik spreek niet tegen dat de percentage minderheden met een strafblad onevenredig groot is,maar je moet wel kunnen kijken naar de achtergrond van die statistieken. En zeker ook veel verantwoordelijkheid bij die groepen zelf leggen. Maar dat betekent niet dat iets niet bestaat.

    Ben blij dat jij een expert bent in politiegeweld en low trust societies. Niet naief is wel iets anders dan mensen in hun rug schieten of net zo lang in een klem leggen tot ze stikken. Het gaat niet om de keren dat de politie gepast geweld gebruikt. Dat is hun taak en moeten ze zeker blijven doen. Ze moeten alleen niet als militairen worden opgeleid, maar als politie agenten. En niet elkaar tot in ten treure verdedigen als ze een fout maken.

    Ik zou beginnen met twee man in een auto te zetten en niet overal alleen naartoe te rijden, zoals hier in de VS wel gebeurd. Meer blauw op straat maar ook zeer gestressed omdat ze geen back up hebben (en ja ik begrijp dat de wapenwetgeving het een stuk gevaarlijker maakt om politieagent te zijn hier)

    Jouw probleem is dat je niet kan nuanceren. Zelfs de aan de rechtse kant van de Republikeinse partij beginnen ze nu aan veranderingen te denken, dus veel mensen zien dit toch als een probleem.
    Last edited by appelsap; 23-06-2020 at 00:23. Reason: quote unclear

  18. #18
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Verleden tijd is onzin. Een mentaliteit verander je niet in 2 generaties.
    Ok dus jij claimt dat elk witte persoon vandaag de dag in Amerika stiekem een racist dus moet zijn toch?

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Je geeft hierboven aan dat je voor racisme/segregatie bent. Dat is een andere discussie dan of het er is of niet. Jij wil alleen dat er niks aan gedaan wordt. Jouw keuze.
    Waar ben ik voor racisme? Vertel

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Meer witte dan zwarte mensen gebruiken drugs in de VS en toch zitten er veel meer zwarten dan witten in de gevangenis voor (meestal niet gewelddadige) drugsdelicten.
    Ok dus jij claimt nu dat witte mensen expres niet worden opgepakt omdat ze wit en niet zwart zijn toch? En wat is je bewijs trouwens voor die uitspraak?

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    En als de daders dan wit zijn en ze krijgen voor hetzelfde vergrijp consequent een veel lagere straf dan zit er wel iets mis in het systeem.
    Bewijs graag.

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Maar dat betekent niet dat iets niet bestaat.
    Bewijs het institutionele racisme.

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Niet naief is wel iets anders dan mensen in hun rug schieten of net zo lang in een klem leggen tot ze stikken.
    Ah, het verdraaien van woorden is begonnen. Heb ik gezegd dan dat het de bedoeling is dat politie mensen in hun rug of lang in een klem tot ze stikken moeten zetten?

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Het gaat niet om de keren dat de politie gepast geweld gebruikt.
    De keren? Je doet net alsof buitensporig politiegeweld de norm is en handelen volgens juiste proporties uitzonderingen zijn.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    1. Nee niet iedereen in Amerika is stiekem racist. Velen zijn het niet en velen zijn het openlijk. Ongetwijfeld zullen er ook stiekeme tussen zitten.

    2. Je geeft aan voor segregatie op identiteit te zijn en in eerdere posts ook dat je vindt dat je mensen mag weigeren om bij je in de buurt te komen wonen, als hun identiet jou niet aan staat. Je hebt ook al laten blijken dat ethniciteit een belangrijk onderdeel van identiet is volgens jou. Vandaar mijn conclusie.

    3. https://www.hamiltonproject.org/char...iminal_justice
    https://www.ussc.gov/research/resear...ces-sentencing

    Jij doet alsof het gebruik van buitensporig geweld bij hoge uitozndering wordt toegepast door de Amerikaanse politie. Ik stel dat het geen los staande incidenten zijn waar het instituut politie niets mee te maken heeft, of niks aan kan doen.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    velen zijn het openlijk. Ongetwijfeld zullen er ook stiekeme tussen zitten..
    Hoeveel zijn dat dan openlijk en hoeveel stiekem?

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    2. Je geeft aan voor segregatie op identiteit te zijn en in eerdere posts ook dat je vindt dat je mensen mag weigeren om bij je in de buurt te komen wonen, als hun identiet jou niet aan staat..
    Ja, klopt. Wat is daar mis mee? Moet een homogene gemeenschap gedwongen worden om niet meer homogeen te zijn?

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Je hebt ook al laten blijken dat ethniciteit een belangrijk onderdeel van identiet is volgens jou. Vandaar mijn conclusie..
    Nee, dat zei ik niet. Etniciteit kan één van fundamenten zijn waar een identiteit om draait. Voor sommige identiteiten is etniciteit helemaal niet belangrijk (bv Islam).

    Dus nogmaals, waar is je bewijs dat ik voor racisme ben?

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    https://www.hamiltonproject.org/char...iminal_justice
    https://www.ussc.gov/research/resear...ces-sentencing

    Jij doet alsof het gebruik van buitensporig geweld bij hoge uitozndering wordt toegepast door de Amerikaanse politie. Ik stel dat het geen los staande incidenten zijn waar het instituut politie niets mee te maken heeft, of niks aan kan doen.
    Ok dus je claimt dat buitensporig geweld juist de norm is en dat proportioneel geweld uitzonderlijk is bij de Amerikaanse politie, klopt dat?

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Guys, waar hebben we het over? Waarom praten over een storm in een glas water. Politiegeweld/politieracisme behoort écht niet tot de grootste problemen in onze maatschappij. Het komt niet eens in de buurt! Misschien zou het beter zijn om niet teveel neo marxistische materiaal te beluisteren. Denk dat sommige teveel zijn beinvloed door deze George Floyd hype.

    #BlackFathersMatter
    Ben ik helemaal met je eens. Maar tegenwoordig wordt alles gefilmd en handig even het begin weggehaald. Hierdoor wordt steeds het beeld verspreidt dat de politie te ver gaat. Met zo een camera heb je bewijs. Ben vaak zat door de politie aangehouden. Vooral vroeger toen ik jong was en met lang haar op mijn rug in een grote afgetrapte hoerensloep rond reedt. Maar omdat ik altijd gewoon normaal antwoord gaf nooit problemen gehad.

    Mijn bovenstaande idee is meer om zo voor te zorgen de politie normaal zijn werk kan doen. Nu kun je als agent amper wat doen of er is wel weer een gemanipuleerd filmpje op internet.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •