MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 111

Thread: GLORY failliet?

  1. #51
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Zal me niks verbazen als het gewoon een strategie is om onder de schulden uit te komen die mede door de corona crisis zijn ontstaan. En er een doorstart op de 1 of andere manier zou plaatsvinden. Ik hoop het. Want we gaan echt weer 10 stapprn terug als Glory helemaal verdwijnt

  3. #53
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Zal me niks verbazen als het gewoon een strategie is om onder de schulden uit te komen die mede door de corona crisis zijn ontstaan. En er een doorstart op de 1 of andere manier zou plaatsvinden. Ik hoop het. Want we gaan echt weer 10 stapprn terug als Glory helemaal verdwijnt
    Dat is waar, maar de huidige firma failliet laten gaan om onder een nieuwe naam schuldenvrij verder te kunnen is zo'n slecht idee nog niet. Wel jammer voor de schuldeisers want die kunnen fluiten naar hun centen...
    Last edited by Richelieu; 05-07-2020 at 20:37.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Aan wie is Glory nog geld schuldig? Gelredome?

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Volgens Dave Walsh heeft Glory in de eerste twee jaar er ongeveer 150 miljoen dollar doorheen gedraaid.

    Walsh is de voormalige editor van Liverkick en had goede contacten met de top in Glory.

    Volgens Walsh had Ron Nuquist ook na de verkoop van zijn aandelen nog steeds veel invloed in Glory.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    In 2017 gaf Glory op een verlies te hebben van 97,8 miljoen dollar.

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Heeft Bas Boon al gereageerd?

  8. #58
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Heeft Bas Boon al gereageerd?
    Check vechtsport info op fb, zag iets staan van bb

  9. #59
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ook de vaste lasten van de gebroeders Wilnis moeten betaald worden, ze gaan in augustus buiten Glory vechten.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...weer-in-actie/

  10. #60
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Wat een zooitje zeg!

    Goed dat ze afscheid hebben genomen van de Nederlandse staf. De matchmaking was echt beroerd. We hoeven ook geen medelijden met ze te hebben. Ze hebben hun zakken goed kunnen vullen.

    Misschien wordt het wat. Maar waarschijnlijker is Andurand nog meer geld kwijt raakt aan deze bodemloze put.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Wie weet dat het positief kan uitpakken zonder de Nederlandse staf. Ik ben dan wel benieuwd wie match making gaat doen?
    Wat ik had gelezen via MMADNA is dat de mede eigenaar Scott Rudmann de CEO functie gaat overnemen.

    Rico vs Badr 3.. ik hoop het niet.
    Kunnen ze beter een 4 man zwaargewicht toernooi houden met Rico, Badr, JBS en Benny er in.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...3-gevecht-aan/

  13. #63
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Wat een zooitje zeg!

    Goed dat ze afscheid hebben genomen van de Nederlandse staf. De matchmaking was echt beroerd. We hoeven ook geen medelijden met ze te hebben. Ze hebben hun zakken goed kunnen vullen.
    Zeker denk overigens dubbelop, want het gros van de vechters uit NL stond ook onder contract van die lui die er nu uitgegooid zijn. Dus naast de inkomsten als consultant/ZZP'er hebben ze nog wel hun procenten per vechter gepakt Ben benieuwd hoe daar mee om word gegaan als GLORY een doorstart maakt en de schulden netjes zijn betaald...

  14. #64
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ik hoop dat ze doorstarten met een aantal verbeteringen. Het was niet perfect maar ik ging er graag naartoe als het in de buurt is

  15. #65
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zeker denk overigens dubbelop, want het gros van de vechters uit NL stond ook onder contract van die lui die er nu uitgegooid zijn. Dus naast de inkomsten als consultant/ZZP'er hebben ze nog wel hun procenten per vechter gepakt Ben benieuwd hoe daar mee om word gegaan als GLORY een doorstart maakt en de schulden netjes zijn betaald...
    Dus GLORY eigenaren Pierre Andurand en Scott Rudmann zijn tijdens de Corona pandemie wakker geworden en zien dat ze al een tijd worden belazerd door de Dutchies?
    Wie weet stopt het gym kartel ook gelijk bij GLORY.. krijgt iedereen die het verdiend een kans en laten ze vechters zoals bijv Israel Adesanya en Joe Schilling niet gaan terwijl ze juist dit soort vechters nodig hebben.

    Volgens vechtsport info is er nieuwe eigenaar maar Scott Rudmann was altijd een mede eigenaar geweest, het is gewoon andere constructie.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...naar-zet-door/

  16. #66
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ik hoop dat ze doorstarten met een aantal verbeteringen. Het was niet perfect maar ik ging er graag naartoe als het in de buurt is
    Ik hoop het ook, geen zin om alleen naar Enfusion en ONE te kijken.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Volgens MMA DNA proberen ze met die vage constructie onder de schulden uit te komen. Maar Andurand en Rudmann zijn zelf toch veruit de grootste schuldeisers?

    Welke mensen kunnen met deze constructie dan fluiten naar hun geld?

  18. #68
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik begrijp nog steeds niet waarom kickboksen in USA niet aanslaat. Als in de UFC de partij naar de grond gaat loopt iedereen gelijk boe te roepen.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik begrijp nog steeds niet waarom kickboksen in USA niet aanslaat. Als in de UFC de partij naar de grond gaat loopt iedereen gelijk boe te roepen.
    Zal toch met het niveau te maken hebben. Er zijn te weinig goede Amerikaanse kickboksers.

    En als je het niveau bekijkt van Glory in het geheel zie ik ook een groot gat met de UFC.

    Ik heb wel eens het idee dat Glory kampioenen het zomaar kunnen verliezen van UFC kampioenen op kickboksregels.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Dat denk ik dus ook. Het is van een laag niveau.

    Ze hebben ook geen aansprekende vechters op Hari en Verhoeven na. Ook is de matchmaking niet aantrekkelijk.

  21. #71
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ik zie ook op Twitter veel vragen over hoe t zit met de schuldeisers. Maar dit gebeurt toch zo vaak met een doorstart oid, helaas krijg je zeden nog iets.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Rudmann zit nu op de Maladieven lekker vakantie te vieren. Die lacht zich dood om de schuldeisers die hij te slim af is.

  23. #73
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Volgens MMA DNA proberen ze met die vage constructie onder de schulden uit te komen. Maar Andurand en Rudmann zijn zelf toch veruit de grootste schuldeisers?

    Welke mensen kunnen met deze constructie dan fluiten naar hun geld?
    Dat kunnen er zoveel zijn als er 2,5 miljoen in NL aan schuld staat; achterstallige huur van panden, catering van de evenementen, allerlei ZZP'ers etc

  24. #74
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Volgens MMA DNA proberen ze met die vage constructie onder de schulden uit te komen. Maar Andurand en Rudmann zijn zelf toch veruit de grootste schuldeisers?

    Welke mensen kunnen met deze constructie dan fluiten naar hun geld?
    Als outsider hebben we geen idee van wat voor constructies dat er spelen. Het kan zijn dat zij geld hebben verstrekt onder bepaalde voorwaarden: naam als onderpand of contracten met vechters als onderpand bijvoorbeeld. Dat betekent dat als de lening niet terug wordt betaald de rechten bij Andurand en Rudmann blijven. Het kan ook zijn dat ze een rechtspersoon laten failleren, waar alleen verplichtingen/ cq schulden aanwezig zijn, terwijl de rechtspersoon met de bezittingen/ vorderingen ( inclusief de verstrekte gelden door A en R) buiten schot blijft daardoor. Er zijn veel mogelijkheden, die heus wel benut zijn door hun juridische sdviseurs.

  25. #75
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Volgens vechtsport info blijft die Andurand nog steeds de Eindbaas bij GLORY 2.0
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ry-kickboxing/

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •