MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 111

Thread: GLORY failliet?

  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Er speelt sowieso wel iets. Die Ceo van hun die uit het niets is opgestapt had ook niemand zien aankomen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    UFC kan nu zn slag slaan en een nieuw vorm van kickboxen maken. Kickboxen met kleine MMA handschoentjes, veel leuker joh.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    UFC kan nu zn slag slaan en een nieuw vorm van kickboxen maken. Kickboxen met kleine MMA handschoentjes, veel leuker joh.
    Zou idd wel eens kunnen. Veel mensen blijven toch klagen wanneer er (teveel) op de grond gevochten word. Zoals bij die pot van Blades.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf het vreemd vinden dat men in de USA gaat klagen wanneer er ( teveel ) op de grond wordt gevochten en dat ze liever het staand gevecht willen zien.
    Tijdens menig Glory gala in de USA, met wereldtoppers, zitten er hooguit anderhalf man en een paardekop.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Ik blijf het vreemd vinden dat men in de USA gaat klagen wanneer er ( teveel ) op de grond wordt gevochten en dat ze liever het staand gevecht willen zien.
    Tijdens menig Glory gala in de USA, met wereldtoppers, zitten er hooguit anderhalf man en een paardekop.
    Misschien helpt het met MMA handschoenen ipv grote handschoenen. Dus dan is er meer sprake van hoofd en lichaam bewegen.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @Kippeborst
    Ze deden naar mijn mening te weinig aan goede promotie bij de Amerikaanse events en de USA vechtkaarten werden met de jaren steeds minder vergeleken met die van Europa, tel erbij dat ze maar geen goede tv deal konden krijgen in de states, dan begrijp ik wel dat er te weinig mensen op afkwamen.
    Hopelijk gaan ze niet failliet zou zonde zijn voor de kickboks sport dan zie ik liever ook dat UFC het overneemt.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Pierre Andurand heeft de afgelopen maanden flink gecasht met z'n olie hedge funds (hij zag in januari wel het gevaar van het Covid-19 virus) het lijkt me dan stug dat Glory nu failliet zou zijn of in de komende tijd om gaat vallen. Pierre laat z'n kickboks-speeltje echt niet zomaar los.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Ja, dan is het inderdaad logisch. Zonder goede promo kun je wel inpakken.
    Nee, ik hoop ook niet dat ze omvallen.
    Toch een begrip.
    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    @Kippeborst
    Ze deden naar mijn mening te weinig aan goede promotie bij de Amerikaanse events en de USA vechtkaarten werden met de jaren steeds minder vergeleken met die van Europa, tel erbij dat ze maar geen goede tv deal konden krijgen in de states, dan begrijp ik wel dat er te weinig mensen op afkwamen.
    Hopelijk gaan ze niet failliet zou zonde zijn voor de kickboks sport dan zie ik liever ook dat UFC het overneemt.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Pierre Andurand heeft de afgelopen maanden flink gecasht met z'n olie hedge funds (hij zag in januari wel het gevaar van het Covid-19 virus) het lijkt me dan stug dat Glory nu failliet zou zijn of in de komende tijd om gaat vallen. Pierre laat z'n kickboks-speeltje echt niet zomaar los.
    De Frans van Seumeren van het kickboksen....

  10. #35
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Pierre Andurand is wel een topper voor het kickboxen 👍 Blij dat ie zoveel investeert in de sport.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Zeker een topper voor het kickboksen.
    Leuke leesvoer.
    https://www.ft.com/content/551c8ffb-...f-e04ada94a6e9

  12. #37
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Nu ook op insta van tjinmma, kantoor in NL zou gesloten zijn, Daalders en Hemmers ontslagen.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt er op dat Pierre de stekker eruit gaat trekken.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Glory heeft faillissement aangevraagd.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  16. #41
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Zit pas 2/3 jaar in t kickboksen, kan wel janken.
    Helaas ook te jong voor de mooie k1 momenten

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Bas Boon voorspelde een paar maanden geleden nog een gouden toekomst voor Glory. Het zou een miljardenbedrijf worden:

    http://basboon.com/?p=7105

  18. #43
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Bas Boon voorspelde een paar maanden geleden nog een gouden toekomst voor Glory. Het zou een miljardenbedrijf worden:

    http://basboon.com/?p=7105

    Doctorandus Bas Boon zit er altijd naast. Als Bas iets voorspelt, weet je dat dat juist niet gaat gebeuren.

    Al z’n eigen geld zal inmiddels ook wel leeggetrokken zijn door die piepjonge thaise ladyboy van hem.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het kickboksen zelf is gewoon niet meer populair. Het heeft een leuke tijdperk gehad met jongens die volop voor de KO vochten en een leuke vechtstijl hadden.

    Maar zodra de evolutie begon(voornamelijk door Petrosyan) werd het een saaie tikkertje gedoe. Dat wil niemand zien. Vooral niet van onbekende nobody's. Waar zijn de sterren naast Badr en Rico? Nergens.

    Kickboksen is dood. Het zal nooit meer zo populair worden als voorheen.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het kickboksen zelf is gewoon niet meer populair. Het heeft een leuke tijdperk gehad met jongens die volop voor de KO vochten en een leuke vechtstijl hadden.

    Maar zodra de evolutie begon(voornamelijk door Petrosyan) werd het een saaie tikkertje gedoe. Dat wil niemand zien. Vooral niet van onbekende nobody's. Waar zijn de sterren naast Badr en Rico? Nergens.

    Kickboksen is dood. Het zal nooit meer zo populair worden als voorheen.
    Ik ben bang dat je gelijk hebt.

  21. #46
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Het is alleen jammer dat ze net voet aan de grond hebben op tv(Veronica) Zo kan het grotere publiek er naar kijken.

    Kickboksen zal blijven, echter heb je wel supersterren nodig.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    https://www.ad.nl/vechtsport/toekoms...rona~a887612c/

    Vreemde constructie met Cor Hemmers.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Nog ff her en der nagevraagd, antwoord:
    "de schulden worden gestald bij GSI"
    "doorstart onder een nieuwe naam"
    "Corona-crisis een goed moment om schoon schip te maken"
    "Robbie Timmers vervangt Daalder"

    "Andurand gaat verder met een afgeslankte organisatie maar wacht nog even voordat de Corona-maatregelen echt versoepeld zijn om een deugelijk business-plan op te kunnen stellen"

  25. #50
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Nog ff her en der nagevraagd, antwoord:
    "de schulden worden gestald bij GSI"
    "doorstart onder een nieuwe naam"
    "Corona-crisis een goed moment om schoon schip te maken"
    "Robbie Timmers vervangt Daalder"

    "Andurand gaat verder met een afgeslankte organisatie maar wacht nog even voordat de Corona-maatregelen echt versoepeld zijn om een deugelijk business-plan op te kunnen stellen"
    Dat is wel vreemd. Daalder en Timmers zijn toch zaken partners in Koh Samui?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •