MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default Mousid stopt met fulltime lesgeven.

    Quote Originally Posted by Mousid
    Beste mensen,.Bij deze wil ik jullie mededelen dat ik per januari 2021 zal stoppen met het begeleiden, trainen en coachen van wedstrijdvechters. Ik kijk terug op 40 mooie jaren in de kickbokswereld, waarvan 30 jaar als trainer en coach. Ik heb in deze tijd veel vechters kunnen opleiden tot kampioenen, zowel Nederlands, Europees als Wereldkampioen. Ik heb veel goede en mooie herinneringen aan deze tijd, maar ook veel leerpunten en momenten waarbij niet alles volgens plan verliep

    Ik heb in de afgelopen jaren meerdere jongeren van de straat kunnen houden en hen op het goede pad gekregen. Ik heb veel mensen mogen leren kennen in deze periode met allemaal een eigen verhaal. Zo ben ik ook erg trots op meerdere van mijn oude vechters, die inmiddels zelf kickbokstrainers zijn en een eigen sportschool draaiende houden in Nederland en het buitenland. Keep up the good work!.

    Ondanks ik zelf stop, zal ik niet helemaal verdwijnen. Ik blijf zelf op de achtergrond en geef het stokje door aan mijn zoon Jaouad Akhamrane.

    In de afgelopen jaren heb ik hem klaar gestoomd om de sportschool over te kunnen nemen. Ik ben trots op hem en hoe hij te werk gaat met zijn jeugdvechters, die blij zijn met hem als trainer. Ik zal er zijn en blijven en natuurlijk helpen waar nodig..Zelf ga ik mij meer focussen op personal trainingen, seminars en mijn familie. Wellicht zal ik ook 1 à 2 keer per week lessen blijven geven. Zoals de uitdrukking luidt, is er helaas een tijd van komen en gaan!.Ik wens alle trainers en vechters in de kickbokswereld het beste toe. Veel plezier en maak er het beste van!

    Groet,
    Mousid Akhamrane
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Top trainer uit de oude garde. Vele kampioenen voortgebracht.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •