MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default UFC 252: Miocic vs Cormier 3

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Dit is een beste leuke card. Vooral miocic vs cormier en dos santos vs rozenstruik kijk ik naar uit.
    Ik hoop dat Miocic en Rozenstruik gaan winnen

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Junior beukt die rozenstruik de hele kooi door. Is een one trick pony die toevallig in de laatste seconden alistair weet te raken, na 5 rondes gedomineerd te zijn. Ook zijn vervolg tegen nganou was niet echt een succes

  5. #5
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Junior beukt die rozenstruik de hele kooi door. Is een one trick pony die toevallig in de laatste seconden alistair weet te raken, na 5 rondes gedomineerd te zijn. Ook zijn vervolg tegen nganou was niet echt een succes
    Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Rozenstruik heeft ook wel een hele goede kickbox record. En daardoor
    denk ik dat hij ook wel meer wapens heeft dan Dos Santos.
    Het zal denk ik ook wel niet naar de grond gaan dat gevecht
    Ik verwacht toch wel een overwinning voor Rozenstruik

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Net zijn kickboks record bekeken op wiki. Zo indrukwekkend is dat niet. Weinig grote namen in zijn lijst en verloren van Michael Duut. Vond zijn reactie tegen de storm van nganou veelzeggend. Moet toegeven dat ik een goed geschoolde nl kickbokser zo'n fout niet zie maken. Maar goed, verschil van mening houdt deze site levend. We zullen het zien. Ik ga voor junior met een mooie tko

  7. #7
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    verloren van Michael Duut.
    6 jaar geleden, niet echt een top partij, daarnaast waar is Duut nu?

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Klopt en geen idee waar Duut is. Het ging mij vooral over zijn kickboks record. Ook daarna niet echt grote namen verslagen. Verder schrijft Goofy dat rozenstruik meer wapens heeft, maar junior heeft ook nog een zwarte band in bjj. Welke wapens mis ik dan bij rozenstruik?

  9. #9
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Klopt en geen idee waar Duut is. Het ging mij vooral over zijn kickboks record. Ook daarna niet echt grote namen verslagen. Verder schrijft Goofy dat rozenstruik meer wapens heeft, maar junior heeft ook nog een zwarte band in bjj. Welke wapens mis ik dan bij rozenstruik?
    Dos Santos kan wel een zwarte band bjj hebben, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem door ooit iets mee heb zien doen in de octagon. Hij is voornamelijk bezig met boksen.
    Rozenstruik maakt volgens mij dan ook wel meer combinatie van zowel stoten als trappen.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Klopt en geen idee waar Duut is. Het ging mij vooral over zijn kickboks record. Ook daarna niet echt grote namen verslagen. Verder schrijft Goofy dat rozenstruik meer wapens heeft, maar junior heeft ook nog een zwarte band in bjj. Welke wapens mis ik dan bij rozenstruik?
    Ben het verder met je eens.. Ging mij om de Duut quote die vind ik niet echte relevant.

    JDS zou moeten winnen op basis van skills maar JDS is soms ook niet opgewassen tegen standup geweld.

    die NNGANOU match was teleurstellend, maar ik zie vaker dat high level kickboxers een rare defence hebben op dat soort aanvallen. Wil niet zeggen dat Struve high level kick boxer is, maar hij gaat ook nooit in zn dekking staan, maar gooit zn hoofd naar achter, open voor overhands.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    We gaan het zien. Zondagochtend weten we het

  12. #12
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Ben het verder met je eens.. Ging mij om de Duut quote die vind ik niet echte relevant.

    JDS zou moeten winnen op basis van skills maar JDS is soms ook niet opgewassen tegen standup geweld.

    die NNGANOU match was teleurstellend, maar ik zie vaker dat high level kickboxers een rare defence hebben op dat soort aanvallen. Wil niet zeggen dat Struve high level kick boxer is, maar hij gaat ook nooit in zn dekking staan, maar gooit zn hoofd naar achter, open voor overhands.

    Niks vreemds aan die defense, Rozenstruik is als kickbokser gewend aan grote handschoenen.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    En verder? Kijk persoonlijk wel uit naar pichel tegen Miller en vind die o'malley wel goed

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Gezien? Kunnen we spoileren?

  15. #15
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Rozenstruik heeft gewonnen maar vond het totaal niet sterk overkomen. Snap ook niet waarom hij geen lowkicks gaf als kickbokser .Ik bedoel, mooier dan dit kan een tegenstander niet staan.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Vind rozenstruik vooral onzeker overkomen. Vocht totaal niet. Heeft gewoon een goede klap over zich en daar redt hij zich tot nu toe mee, maar overall verre van kanpioensmateriaal. Maar uiteindelijk wel wins achter zijn naam staan tegen overeen en dos Santos en dat kan ook niet iedereen zeggen

  17. #17
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Het was natuurlijk ook wel logisch na zijn vorige partij dat hij wat onzeker was. JDS is ook iemand die het met 1 stoot kan beslissen. Wel lekker voor hem dat die weer gewonnen heeft.

  18. #18
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Rozenstruik heeft lekkere poeiers in z’n handen. Maar hij moet zeker nog groeien om tot kampioens materiaal te behoren.

  19. #19
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Rozenstruik heeft lekkere poeiers in z’n handen. Maar hij moet zeker nog groeien om tot kampioens materiaal te behoren.
    Mensen wel negatief over rozenstruik. Vind hem al goede mma vechter, die al snel tot absolute top behoort. Enig verliespartij tegen Ngannou,maar goed die ramt iedereen eruit.
    Zie rozenstruik wel een keer voor de titel gaan

  20. #20
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Mensen wel negatief over rozenstruik. Vind hem al goede mma vechter, die al snel tot absolute top behoort. Enig verliespartij tegen Ngannou,maar goed die ramt iedereen eruit.
    Zie rozenstruik wel een keer voor de titel gaan
    Mja, de zwaargewichten hebben nu niet bepaald het breedste scala aan topvechters binnen de UFC. Stipe en Cormier worden al oud. Ngannou en Blaydes zijn dan de volgende in de rij. Daarna krijg je Lewis. Leuke vechter, maar absoluut geen kampioenskandidaat.
    Rozenstruik kan zich daarom inderdaad zo de top 3/5 inmeppen. Maar dan? Zowel tegen Ngannou als Blaydes gaat hij het afleggen. En van Stipe wint hij ook niet.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Junior beukt die rozenstruik de hele kooi door. Is een one trick pony die toevallig in de laatste seconden alistair weet te raken, na 5 rondes gedomineerd te zijn. Ook zijn vervolg tegen nganou was niet echt een succes
    Haha grappig om dit terug te lezen.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Dat vond ik zelf ook wel eerlijk gezegd. Zit er vaker naast dan dat ik het goed heb. Maar goed, zonder stellige meningen en posts wordt het ook een saaie boel. In ieder geval een pagina vol met reacties

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •