MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.671
    vCash
    126000

    Default

    Management van Rigters wordt gedaan door de eigenaar van Enfusion Edwin van Os. Ik neem aan dat Edwin meer weet over de huidige situatie van Glory dat hij zijn Enfusion zwaargewicht kampioen uitleent aan Glory.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    531
    vCash
    111758

    Default

    Nog geen seconde bij stil gestaan maar hier heb je wel echt een goed punt natuurlijk. Ik hoop dat het uiteindelijk goed komt en het op de lange termijn een verbetering zal zijn.

  3. #28
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Arjenvos heeft gelijk.

    El Bouni tikte paar jaar geleden echt een hoogniveau. Die had allang bij Glory moeten zitten. Jammer dat hij bij one een contract heeft getekend om met MMA handschoenen te vechten.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.671
    vCash
    126000

    Default

    Ik had ook graag El Bouni willen zien knokken in Glory. Hij had die Roel Mannaart ook goed verslagen in K1. Klopt Largo0.

    Onne weet jij wanneer Ibrahim weer moet vechten in ONE. Las op vechtsport info dat ONE binnenkort naar Europa gaat komen.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Benieuwd hoe ONE zijn afspraken met de vechters gaat nakomen. Iedereen tekenen is makkelijk, maar wil je dat allemaal nakomen mag je straks wel 50 gala's per jaar doen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •