MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Enfusion HW kampioen Levi Rigters naar GLORY

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Erg overschat

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Goede vechter met veel potentie, maar komt vaak niet opdagen.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Vreemde keuze.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Vreemde keuze.
    Het verhaal gaat rond dat Glory zich alleen nog maar op de zwaargewichten wil gaan richten. Weet je daar meer van?

  6. #6
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Edwin van Os: Rigters a "Future Star" https://kickboxingz.com/edwin-van-os...-glory-signing

  7. #7
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Snap de stap naar Glory niet in deze tijd. Dan zal je wel een contract hebben met een goed escape plan er in. En natuurlijk zullen er een aantal sterke beloftes gedaan zijn voor in de toekomst. Glory is dus 100% niet van plan om te stoppen en dus volop bezig in onderhandelingen. Hoop op een sterk en goed eerste Gala.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ook een roemeense HW naar Glory.
    Meer focus op de zwaardere gasten?

  9. #9
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Wat ik een beetje heb via via heb gehoord in de wandelgangen is dat ze het oude K1 idee nieuw leven willen inblazen dus ook weer met een HW grandprix. Vanuit daar uit de organisatie opnieuw te laten groeien. Of het waar is weet ik niet, maar dat is wat ik in ieder geval te horen heb gekregen.

  10. #10
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Maar ze hebben leuke divisies. De 77 kg moeten ze absoluut houden.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Maar ze hebben leuke divisies. De 77 kg moeten ze absoluut houden.
    Zou in principe gewoon kunnen. De weg naar het toernooi moet ook gevuld worden;p

  12. #12
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Erg overschat
    Arjen, leg uit..? Waarom is deze jongen volgens jou overschat? Ben erg benieuwd.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Arjen, leg uit..? Waarom is deze jongen volgens jou overschat? Ben erg benieuwd.


  14. #14
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Arjen, leg uit..? Waarom is deze jongen volgens jou overschat? Ben erg benieuwd.
    Ik denk dat hij de verkeerde woordkeuze gebruikt. Bedoeld onderschat denk ik.Toch??

  15. #15
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Ik denk dat hij de verkeerde woordkeuze gebruikt. Bedoeld onderschat denk ik.Toch??
    Overschat

  16. #16
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Tja, die 2 video's die je post zijn wellicht niet absolute top. Maar noem mij 1 vechter die op jeugdige leeftijd niet onbesuisd, wild of niet gefocust (ga zo maar door) in de ring heeft gestaan. Ik verwacht dat je zo de video van Levi vs Red Cairo hier post

  17. #17
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    We gaan het vanzelf zien bij Glory toch?

  18. #18
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Arjae, ik had je al niet hoog zitten, maar je neemt nu namen in je mond die ver boven jouw pet gaan.
    Mag ik vragen wat jouw achtergrond is, behalve Roemenen promoten, waarin je keer op keer finaal onderuit bent gegaan?

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Goede kickbokser die Levi, jonge gast nog en hij heeft een trainer die hem goed begeleid. Hij mist nog wel de ervaring om tegen betere zwaargewichten te staan maar dat gaat wel komen.

    Hij hoort bij de nieuwe generatie zwaargewichten zoals Kryklia, Plazibat, Manaart, Kwasi, El Bouni.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Goede kickbokser die Levi, jonge gast nog en hij heeft een trainer die hem goed begeleid. Hij mist nog wel de ervaring om tegen betere zwaargewichten te staan maar dat gaat wel komen.

    Hij hoort bij de nieuwe generatie zwaargewichten zoals Kryklia, Plazibat, Manaart, Kwasi, El Bouni.
    Rigters en zelfs Mannart worden overschat. Niet indrukwekkend tegen lage oppositie.. El Bouni en armere Maslobojev hebben Roel gesloopt.

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Arjae, ik had je al niet hoog zitten, maar je neemt nu namen in je mond die ver boven jouw pet gaan.
    Mag ik vragen wat jouw achtergrond is, behalve Roemenen promoten, waarin je keer op keer finaal onderuit bent gegaan?
    Plazibat, El Bouni en Kwasi stonden tegenover grote tegenstanders in Roemenië. Rigters is niet eens indrukwekkend tegen Suisse en Susano.

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Ik verwacht dat je zo de video van Levi vs Red Cairo hier post
    Redouan was oud en met "pensioen" na dat gevecht.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Plazibat verloor van Mannart, maar hij is verbeterd. Roel bracht zichzelf ook in verlegenheid in Glory. Ik weet niet zeker of Kwasi het niveau van El Bouni is, maar hij won een belangrijk toernooi in Roemenië. Ik denk dat hij nog steeds Rigters verslaat. Levi is traag en heeft een slechte conditie. We praten later wel. Dangelo Marshall was jonger toen hij Stoforidis in Superkombat sloopte. Morosanu en Silva vernietigden de Griek. Dus waar hebben we het over? Nieuwe Glory-ster? Ongetest Enfusion-product... Het probleem is niet dat hij met niemand anders heeft gevochten, maar dat hij er in verschillende gevechten slecht uitzag! En Muhammed Balli is veel erger. Donovan Wisse doet het goed in Glory.
    Last edited by arjenvos; 02-09-2020 at 16:23.

  22. #22
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zijn El Bouni en Fabio Kwasi niet in Glory? Omdat ze niet de juiste agent hadden. Ze vochten in Roemenië, samen met Plazibat en anderen (Khbabez en Kryklia ook), tegen beter geplaatste tegenstanders. Laten we Rigters en zelfs Mannart in Glory bekijken. Glory wil niet de beste atleten aantrekken.

    Glory moest Plazibat uit Roemenië kopen, niet van K-1.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Kwasi zat toch bij Mike, dan moet je wel bij Glory kunnen komen?

  24. #24
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Al was die partij van Levi tegen Suise was wel echt om te janken: het is hem gegund. Op dit moment maak ik me meer zorgen om wat er van Glory moet komen dan van hem

  25. #25
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Over enfusion gesproken, zie dat vice niet meer bestaat op tv. Dus geen evenementen meer op tv?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •