MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 175
  1. #101
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Elke reactie hier snijdt hout.

    Dan vraag ik me af he, van welke twee dingen is het moeilijker terug te komen?

    -Out cold gaan hoe Alistair paar keer is gegaan maar zich ontzettend knap terug op niveau heeft geknokt door een andere stijl te hanteren. Duidelijk geleerd van zijn fouten op een harde manier. Toont karakter en is realistisch.

    -Bij Badr is het zo dat hij niet out cold is geslagen maar wel een harde mentaal klap heeft gekregen door geen leeuwenhart te tonen. Hoewel hij gevaarlijk blijft, weten tegenstanders gewoon dat hij makkelijk opgeeft en fysiek een manco heeft. Elke zwaargewicht is veel groter dan hem.

    Ik denk dat je beter out cold geslagen kan worden(niet gezond) maar dan moet er 1000 procent verandering komen in je stijl. Dat was ook gebeurd toen Badr outcold ging tegen Peter Graham door die thunderkick die zijn kaak op 4 plekken had gebroken.

    Hoe dan ook, de partijen van Badr blijven vermakelijk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    @largo0
    Badr kan dit huidige niveau niet meer aan. Jij als Badr fan moet daar ook realistisch in zijn.
    Je kan Alistair Overeem zijn werk mentaliteit niet vergelijken met Badr Hari, een Ali leert van zijn fouten. Die Badr is ook nog respectloos tegen over zijn tegenstanders en is na die partij in 2012 tegen Gokhan Saki alleen maar slechter geworden.
    Tijdens de partij tegen Benny leek ook Badr niet echt te luisteren naar Big Mike.

    Laat Badr met pensioen gaan of laten hem zijn contract afmaken tegen vechters zoals Junior Tafa en Mo Abdellah. De Glory HW belt zit er niet meer in.

    __________________________________________

    Badr Hari heeft zaterdagavond zijn neus gebroken in het kickboksgevecht met Benjamin Adegbuyi. De zwaargewicht verloor door een technische knock-out in de derde ronde.

    In de eerste twee rondes in Rotterdam had Hari het overwicht, maar één rake klap van Adegbuyi aan het begin van de derde ronde veranderde alles.

    Hari ging eerst voor acht seconden neer. De Amsterdammer, die onder Marokkaanse vlag vecht, hervatte daarna de strijd. Maar al snel bleek hij niet verder te kunnen.

    Hari's trainer Mike Passenier bevestigt zondagmiddag in gesprek met NU.nl dat Hari een gebroken neus heeft opgelopen. Vanwege zijn blessure verscheen Hari zaterdagavond niet meer bij de media.

    Hari gaat zich beraden op toekomst

    Hari zei in de aanloop naar het gevecht nog dat hij zijn zinnen in 2021 op de wereldtitel van GLORY had gezet. Het is nog onduidelijk of daar na de nederlaag tegen Adegbuyi verandering in komt.

    "We nemen nu eerst even rust en gaan ons dan beraden. We zullen overleggen met GLORY, dan komt het wel weer goed", zegt Passenier.

    De laatste zege van Hari dateert alweer van 2015. Sindsdien moest hij tweemaal geblesseerd opgeven tegen Rico Verhoeven en wist hij wel te winnen van Hesdy Gerges, maar die partij werd ongeldig verklaard omdat beide kickboksers positief testten op doping. De nederlaag tegen Adegbuyi was de zestiende verliespartij in 123 optredens.

    Op 30 januari staat het volgende evenement van GLORY op het programma, waarbij wereldkampioen Verhoeven en Jamal Ben Saddik strijden om de titel in het zwaargewicht.

    https://www.nu.nl/sport-overig/60978...-toekomst.html

  3. #103
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Een kritisch vechtsport info artikel over het 4 mans toernooi van Glory.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...rman-toernooi/

  4. #104
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    @largo0
    Badr kan dit huidige niveau niet meer aan.
    Ah ok. Dus Badr geeft champ Rico een pak slaag en 2 knockdowns, tot de blessure. Maar Badr kan het huidige niveau niet meer aan.

    Dus Badr slaat Adegbuyi in ronde 2 bijna knockout, en geeft hem een knockdown. Maar Badr kan het huidige niveau niet meer aan.

    Ahaa. Heel logisch.

    Vind dat men hier veel te negatief is over het niveau van Badr.

  5. #105
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Jij hoort zeker ook bij de Badr Army?

    Sinds 2016 heeft Badr 3 verlies partijen en een no contest tegen een Hesdy die al tijd op is.

    De laatste partij tegen Rico, kwamen die lowkicks en inside lowkicks aan van Rico in derde ronde en de tank van Badr begon op te raken.. dan maar beter opgegeven met zogenaamde enkelblessure dan later ergens in vierde of vijfde ronde knock out gaan tegen Rico.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Video met Gay Gay Boske die Badr aan het begluren is vlak voor de wedstrijd:

    Last edited by Richelieu; 20-12-2020 at 20:07.

  7. #107
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    De laatste partij tegen Rico, kwamen die lowkicks en inside lowkicks aan van Rico in derde ronde en de tank van Badr begon op te raken.. dan maar beter opgegeven met zogenaamde enkelblessure dan later ergens in vierde of vijfde ronde knock out gaan tegen Rico.
    Ok Eindbaas.

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Denken jullie dat dit Badrs laatste gevecht is?

    Hij heeft nog drie gevechten staan en hij verdient bij Glory zo'n 500.000 euro per gevecht. Dat geld kan jij toch niet laten liggen?

  9. #109
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Tegen wie moeten ze hem nu zetten dan.

  10. #110
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    D'Angelo Marshall lijkt met dit moment wel gevaarlijk voor 'm.
    It's okay to be white

  11. #111
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Wel genoten van Plazibat vs Mahadinne zeg.
    Alleen die finale was zo voorbij.

  12. #112
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Ah ok. Dus Badr geeft champ Rico een pak slaag en 2 knockdowns, tot de blessure. Maar Badr kan het huidige niveau niet meer aan.Dus Badr slaat Adegbuyi in ronde 2 bijna knockout, en geeft hem een knockdown. Maar Badr kan het huidige niveau niet meer aan.Ahaa. Heel logisch.Vind dat men hier veel te negatief is over het niveau van Badr.
    Rico had het gevecht moeten verliezen, maar Adegbuyi zag er veel beter uit dan Badr en vernederde de Marokkaan. Misschien verliest Rico van Ben Saddik en zal Hari zijn pensioenwedstrijd vechten.Persoonlijk wil ik dat Katinas met iemand vecht. Grote puncher.

  13. #113
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Ah ok. Dus Badr geeft champ Rico een pak slaag en 2 knockdowns, tot de blessure. Maar Badr kan het huidige niveau niet meer aan.

    Dus Badr slaat Adegbuyi in ronde 2 bijna knockout, en geeft hem een knockdown. Maar Badr kan het huidige niveau niet meer aan.

    Ahaa. Heel logisch.

    Vind dat men hier veel te negatief is over het niveau van Badr.
    Heeft weinig met z'n technische vaardigheden te maken als wel met z'n vechtintelligentie.

    Als je op die leeftijd nog niet weet wanneer je een partij beter kan uitvechten ipv om en om te gaan rossen is er weinig hoop meer.

    Gelukkig kan hij bij z'n "fans" weinig fout doen al verliest hij nog twintig keer op die manier.

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Badr Army lijkt ook af te haken:

    Last edited by Richelieu; 20-12-2020 at 20:07.

  15. #115
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    De haat zit diep.

  16. #116
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Ah ok. Dus Badr geeft champ Rico een pak slaag en 2 knockdowns, tot de blessure. Maar Badr kan het huidige niveau niet meer aan.

    Dus Badr slaat Adegbuyi in ronde 2 bijna knockout, en geeft hem een knockdown. Maar Badr kan het huidige niveau niet meer aan.

    Ahaa. Heel logisch.

    Vind dat men hier veel te negatief is over het niveau van Badr.
    Kan die redenatie ook moeilijk volgen, maar sommige Badr fanboys zullen altijd blind blijven.

  17. #117
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Bennie tegen Rico, wie wint?

  18. #118
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    De haat zit diep.

    Hoe treurig moet het zijn als je je identiteit moet ontlenen aan een mentaal labiele kickbokser op leeftijd. Elke keer als hij neer gaat gaan z'n fanboys ook een beetje neer.

    Zie boven...

  19. #119
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

  20. #120
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Een aantal zullen het ontkennen, maar Badr doet wat met iedereen die van kickboksen houdt, links om rechts om.

  21. #121
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Hoe treurig moet het zijn als je je identiteit moet ontlenen aan een mentaal labiele kickbokser op leeftijd. Elke keer als hij neer gaat gaan z'n fanboys ook een beetje neer.

    Zie boven...
    Laat ik duidelijk zijn. Als persoon vind ik Badr een kwal. De dingen die hij heeft gedaan, het leed dat hij anderen heeft bezorgd. Gespleten persoonlijkheid. Kan heel charmant en humoristisch zijn. Maar ook in een split-second omslaan en de meest vreselijke dingen doen.

    Hij maakt wel verbeteringen naarmate hij ouder wordt, vind ik. Zie je ook in Videoland-docu van hem. Hoe leuk hij met z’n kids omgaat. En momenteel alleen nog maar vecht voor hen, om hun financiële toekomst veilig te stellen. (Overigens wel teleurstellend, als hij Adegbuyi na de wedstrijd geen handje wilde geven om te feliciteren.)

    Mijn punt is dat zijn prestatieniveau niet zo slecht is, als sommigen hier doen vermoeden. Er wordt gezegd dat hij er he-le-maal niks meer van kan. Dat hij niet meer met de top in Glory mee kan. Ik heb 2 competitieve, leuke, laatste wedstrijden gezien met uitgedeelde knockdowns. Wedstrijden die ook de andere kant op hadden kunnen vallen.

    Ik denk dat velen zo’n pesthekel aan hem hebben (als persoon terecht), dat ze zijn sportprestaties niet meer objectief kunnen beoordelen. Ik probeer dat te scheiden.

    Dat wil niet zeggen dat ik meteen een fanboy ben. Verre van. Als mens walgelijk geweest. Als kickboxer kan hem nog wél waarderen.

  22. #122
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Laat ik duidelijk zijn. Als persoon vind ik Badr een kwal. De dingen die hij heeft gedaan, het leed dat hij anderen heeft bezorgd. Gespleten persoonlijkheid. Kan heel charmant en humoristisch zijn. Maar ook in een split-second omslaan en de meest vreselijke dingen doen.

    Hij maakt wel verbeteringen naarmate hij ouder wordt, vind ik. Zie je ook in Videoland-docu van hem. Hoe leuk hij met z’n kids omgaat. En momenteel alleen nog maar vecht voor hen, om hun financiële toekomst veilig te stellen. (Overigens wel teleurstellend, als hij Adegbuyi na de wedstrijd geen handje wilde geven om te feliciteren.)

    Mijn punt is dat zijn prestatieniveau niet zo slecht is, als sommigen hier doen vermoeden. Er wordt gezegd dat hij er he-le-maal niks meer van kan. Dat hij niet meer met de top in Glory mee kan. Ik heb 2 competitieve, leuke, laatste wedstrijden gezien met uitgedeelde knockdowns. Wedstrijden die ook de andere kant op hadden kunnen vallen.

    Ik denk dat velen zo’n pesthekel aan hem hebben (als persoon terecht), dat ze zijn sportprestaties niet meer objectief kunnen beoordelen. Ik probeer dat te scheiden.

    Dat wil niet zeggen dat ik meteen een fanboy ben. Verre van. Als mens walgelijk geweest. Als kickboxer kan hem nog wél waarderen.
    Goeie reactie. Hij kan nog best mee, maar dat zegt meer over het huidige niveau van de zwaargewichten dan over de vorm van Badr. Het probleem voor mij is dat ik Badr als absolute topper heb zien vechten tegen andere historische topvechters en dat wat ik nu zie daar weinig meer op lijkt. Maar misschien word ik wel gewoon oud.

  23. #123
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Goeie reactie. Hij kan nog best mee, maar dat zegt meer over het huidige niveau van de zwaargewichten dan over de vorm van Badr. Het probleem voor mij is dat ik Badr als absolute topper heb zien vechten tegen andere historische topvechters en dat wat ik nu zie daar weinig meer op lijkt. Maar misschien word ik wel gewoon oud.
    Haha, heel herkenbaar.

  24. #124
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Laat ik duidelijk zijn. Als persoon vind ik Badr een kwal. De dingen die hij heeft gedaan, het leed dat hij anderen heeft bezorgd. Gespleten persoonlijkheid. Kan heel charmant en humoristisch zijn. Maar ook in een split-second omslaan en de meest vreselijke dingen doen.Hij maakt wel verbeteringen naarmate hij ouder wordt, vind ik. Zie je ook in Videoland-docu van hem. Hoe leuk hij met z’n kids omgaat. En momenteel alleen nog maar vecht voor hen, om hun financiële toekomst veilig te stellen. (Overigens wel teleurstellend, als hij Adegbuyi na de wedstrijd geen handje wilde geven om te feliciteren.)Mijn punt is dat zijn prestatieniveau niet zo slecht is, als sommigen hier doen vermoeden. Er wordt gezegd dat hij er he-le-maal niks meer van kan. Dat hij niet meer met de top in Glory mee kan. Ik heb 2 competitieve, leuke, laatste wedstrijden gezien met uitgedeelde knockdowns. Wedstrijden die ook de andere kant op hadden kunnen vallen.Ik denk dat velen zo’n pesthekel aan hem hebben (als persoon terecht), dat ze zijn sportprestaties niet meer objectief kunnen beoordelen. Ik probeer dat te scheiden. Dat wil niet zeggen dat ik meteen een fanboy ben. Verre van. Als mens walgelijk geweest. Als kickboxer kan hem nog wél waarderen.
    Dat heb ik geprobeerd uit te leggen. Zijn hele carrière is Badr al net niet. Hij denkt elke keer maar weer dat hij aan een sprint mee doet terwijl het meestal een middellange afstand is. En als je keer op keer je trainer bijna hoort smeken of hij de wedstrijd uit wil tikken en hij vervolgens wild maaiend verder gaat dan moet je je toch bij jezelf afvragen of je wel de topper bent die je denkt dat je bent. En Mike wel de coach die hij denkt dat hij is want die slijpt het er bij de training ook niet in. Om het even uit de pro/anti Badr hoek te halen. Kijk naar Stefan Struve. Gast heeft ontiegelijk veel talent maar op het moment dat de bel gaat hoort hij niks meer en is alles vergeten. Het enige wat hij hoeft te doen is jabben en dan haalt hij de helft van zijn partijen al binnen. Maar 0,0% coachbaar. En het is niet dat je Bob niet hoort of zo. Die hoor ik hier in Nederland nog als hij in Vegas naast de ring staat.En dat is voor allebei eeuwig zonde.
    Last edited by Bromios; 21-12-2020 at 14:10.

  25. #125
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Laat ik duidelijk zijn. Als persoon vind ik Badr een kwal. De dingen die hij heeft gedaan, het leed dat hij anderen heeft bezorgd. Gespleten persoonlijkheid. Kan heel charmant en humoristisch zijn. Maar ook in een split-second omslaan en de meest vreselijke dingen doen.

    Hij maakt wel verbeteringen naarmate hij ouder wordt, vind ik. Zie je ook in Videoland-docu van hem. Hoe leuk hij met z’n kids omgaat. En momenteel alleen nog maar vecht voor hen, om hun financiële toekomst veilig te stellen. (Overigens wel teleurstellend, als hij Adegbuyi na de wedstrijd geen handje wilde geven om te feliciteren.)

    Mijn punt is dat zijn prestatieniveau niet zo slecht is, als sommigen hier doen vermoeden. Er wordt gezegd dat hij er he-le-maal niks meer van kan. Dat hij niet meer met de top in Glory mee kan. Ik heb 2 competitieve, leuke, laatste wedstrijden gezien met uitgedeelde knockdowns. Wedstrijden die ook de andere kant op hadden kunnen vallen.

    Ik denk dat velen zo’n pesthekel aan hem hebben (als persoon terecht), dat ze zijn sportprestaties niet meer objectief kunnen beoordelen. Ik probeer dat te scheiden.

    Dat wil niet zeggen dat ik meteen een fanboy ben. Verre van. Als mens walgelijk geweest. Als kickboxer kan hem nog wél waarderen.
    Mooie post. Mensen kunnen zeggen wat ze willen maar iedereen kijkt bij Badr.
    Ik keek ook graag naar Tyson maar als persoon was dat ook geen favoriet. Wel bleef ook iedereen naar hem kijken in zijn na dagen.

    Ik hoop dat Badr nadenkt over zijn komende partijen, zowel fysiek als tactisch . Anders is het weer opgeven.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •