MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 175
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default GLORY 76: Hari vs Adegbuyi & Doumbe vs Groenhart (7-11)

    Badr vs. Benny and Rubber Match Title Fight Headline New GLORY 76 Event
    Sunday, Sep 13 2020 by GLORY Press Office

    GLORY announces that GLORY 76 has been moved and will now take place on Saturday, November 7. The event will be headlined by the long-awaited fight between Badr Hari and Benjamin Adegbuyi and co-headlined by the rubber match title fight between Cédric Doumbé and Murthel Groenhart.

    Badr vs. Benny

    Badr Hari (106-14, 92 KO) will make his return to the GLORY ring for the first time since December’s record-setting GLORY: COLLISION 2 event, where a crowd of 31,000 watched him come within touching distance of seizing the belt against heavyweight champion Rico Verhoeven. Hari will face two-time GLORY heavyweight title challenger and three-time winner of GLORY Heavyweight Tournament Winner, Benjamin Adegbuyi (34-6, 19 KO), who currently occupies the #2 position in the heavyweight rankings. Adegbuyi will step up to take on the toughest challenge of his career.

    Rubber Match Title Fight

    In the co-main event, the world welterweight championship will be on the line when reigning champion Cédric Doumbé (73-6-1, 43 KO, fighting out of France) and interim champion Murthel Groenhart (68-24-3, 39 KO, fighting out of The Netherlands) finally meet for one of the most awaited trilogy matches in kickboxing. Doumbé and Groenhart have a storied history and each hold a win over the other. The winner of their GLORY 76 showdown will walk away not only with the world championship but also as the winner of their trilogy series.

    The event will take place in a studio location in Holland, closed to the public, and will be produced with only essential personnel in attendance. Full distribution and fight card details will be shared with fans in the coming weeks.

    GLORY decided to move the two previously scheduled GLORY events at Haangar 2 in Katwijk aan Zee to a studio event due to continuing concerns over COVID-19. The well-being of athletes, partners and staff remains the number one priority for the organization. GLORY will continue to collaborate closely with local government authorities to host a GLORY event with a live audience in the near future.

    Visit the GLORY website and social media – Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter, YouTube and TikTok – for more information and content on GLORY and the upcoming GLORY 76 event.
    http://glorykickboxing.com/news/badr...6-d9426cfcec61

    Ik ben benieuwd welke tv zender het gaat uitzenden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    In ieder geval geen mensen de ring in na de wedstrijden....progress.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    797
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    In ieder geval geen mensen de ring in na de wedstrijden....progress.
    haha, das zeker waar.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Gaat waarschijnlijk ppv worden.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Gaat waarschijnlijk ppv worden.
    Das wel balen, maar die wil men toch wel gaan zien.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    524
    vCash
    111758

    Default

    Ja heb er geen probleem mee om te betalen voor een stream als er goede potten zijn. Met veel plezier die van Enfusion bekeken afgelopen weekend ook. Als er weer een super fight en main card is zou ik het wel fijn vinden als ze apart en gecombineerd beschikbaar zijn, in totaal ga ik er niet meer dan twee tientjes aan uitgeven.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Dat Ppv gaat niet werken in Nederland. Men gaat toch kijken via een gratis stream met of zonder Badr. Als ze proberen om wat sponsoren aan te trekken en het live uitzenden op een tv kanaal zoals Rtl 7 of Ziggo dan zal dat meer kijkers aan trekken dan dat hele ppv wat de Nederlandse kijkers niet gewend zijn.

  9. #9
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    RTL 7 moet hun slag slaan. Een klein zender maar wel voor mannen. Zo kunnen ze ook concurreren met Veronica die dan UFC heeft zoals dat gaat met het voetbal Champions League vs Europa League.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Rtl 7 is een leuke zender voor vechtsport, dat ppv gaat echt niet werken.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Rtl 7 is een leuke zender voor vechtsport, dat ppv gaat echt niet werken.
    Klopt, maar als men geen partner heeft om het op uit te zenden....

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Main Card

    Badr Hari (MOR) vs. Benjamin Adegbuyi (ROM)
    Gevecht Zwaargewicht

    Semi-Final Bout A Winner vs. Semi-Final Bout B Winner
    Finale Toernooi Zwaargewicht

    Cédric Doumbé (FRA) (C) vs. Murthel Groenhart (NED) (iC)
    Kampioenschapsgevecht Weltergewicht (170 lbs / 77 kg)

    Antonio Plazibat (CRO) vs. Nordine Mahieddine (FRA)
    Toernooi Zwaargewicht, Halve Finale gevecht B

    Arkadiusz Wrzosek (POL) vs. Levi Rigters (NED)
    Toernooi Zwaargewicht, Halve Finale gevecht A

    Preliminary Card

    Jos van Belzen (NED) vs. Damian Johansen (NED)
    Gevecht Lichtgewicht (154 lbs / 70 kg)

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Hier heb ik wel 12,95 eurp PPV voor over. Wat jullie? Ik zag op Instagram veel reacties van mensen die er nog geen losse euro voor over hebben....

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    524
    vCash
    111758

    Default

    Ik zeker wel, hoop dat de stream een solide kwaliteit heeft. Verder zou ik het tof vinden als ze wat met preliminaire potten toevoegen. Ten eerste voor Nederlands talent wat staat te trappelen maar het is ook commercieel slim om met wat gratis opwarm potten publiek naar de betaalde stream te trekken.

  15. #15
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Hier heb ik wel 12,95 eurp PPV voor over. Wat jullie? Ik zag op Instagram veel reacties van mensen die er nog geen losse euro voor over hebben....
    Voor dat geld zou ik het wel op de televisie willen zien, zoals je op Fox een losse wedstrijd kan inkopen. Maar zo werkt het hier natuurlijk niet.
    Maar de meesten zullen het vermoedelijk niet doen. We hebben hier nu eenmaal geen PPV-cultuur.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Gatekeeper Jafharr Wilnis vervangt die lange Arkadiusz Wrzosek. Rigters vs Wilnis.
    Begrijp ook niet waarom ze Plazibat vs Maheddiene hebben gematcht die hebben vorige jaar nog tegen elkaar gevochten.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Badr test positief op Corona. Partij gaat niet door.
    https://www.ad.nl/vechtsport/badr-ha...teld~a98c9482/

  18. #18
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Respectloos om voor een vechter het evenement uit te stellen richting andere vechters.
    Barcelona speelt vanavond niet want Messi is geblesseerd.
    Om commerciele redenen kan het niet zijn, want ze betalen hun kosten/leveranciers toch niet.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Met de kanttekening uiteraard dat de geruchten kloppen, dat het hele gala nu niet doorgaat. Anders heb ik niets gezegd.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Met de kanttekening uiteraard dat de geruchten kloppen, dat het hele gala nu niet doorgaat. Anders heb ik niets gezegd.

    Uitgesteld naar wat ik hoorde, locatie schijnt ook een probleem te zijn met de strengere regels.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Ze zouden zonder publiek doen en dat kan gewoon in Duitsland.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Tsja,tot nu toe alles wazig bij Glory. Ik geloof ook niet ze vertrouwen winnen bij grote sponsors op deze manier.

  23. #23
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    797
    vCash
    126000

    Default




  24. #24
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    797
    vCash
    126000

    Default

    KO.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Ze zouden zonder publiek doen en dat kan gewoon in Duitsland.
    Klopt, maar als je grote PPV kanon, en dat is Badr toch wel, uitvalt snap ik goed dat GLORY deze beslissing neemt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •