MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 175
  1. #126
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Bennie tegen Rico, wie wint?
    Rico. Ik hoop dat JBS kampioen wordt. Als hij zijn trappen gaat gebruiken......
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

  3. #128
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Mooie post. Mensen kunnen zeggen wat ze willen maar iedereen kijkt bij Badr.Ik keek ook graag naar Tyson maar als persoon was dat ook geen favoriet. Wel bleef ook iedereen naar hem kijken in zijn na dagen. Ik hoop dat Badr nadenkt over zijn komende partijen, zowel fysiek als tactisch . Anders is het weer opgeven.
    Tyson heeft wel een enorme trasformatie ondergaan de laatste jaren.

  4. #129
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    If you’re not humble in this world, then the world will throw humbleness upon you. - Mike Tyson

  5. #130
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou Levi Rigters wel willen zien tegen D'Angelo Marshall.

  6. #131
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Wat is de reden dat de partij Badr - Rico in een no contest eindigde en deze partij in een TKO?

    En het is nu tijd dat Tyrone Spong een comeback maakt!

  7. #132
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Wat is de reden dat de partij Badr - Rico in een no contest eindigde en deze partij in een TKO?

    En het is nu tijd dat Tyrone Spong een comeback maakt!
    Rico vs Badr 1 en 2 zijn officieel TKO.
    Die van Badr vs Hesdy 2 is later een no contest geworden door doping gebruik.

  8. #133
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Rico Verhoeven heeft vanavond bij Peptalk gereageerd op de verliespartij van Badr Hari. De wereldkampioen vindt niet dat je iemands carrière op basis van deze wedstrijd kunt afschrijven en sluit een derde gevecht met Hari niet uit.

    "WE GAAN HET ZIEN"
    Als gevraagd of hij Hari vond tegenvallen, zegt Verhoeven: "Het is niet dat hij tegenviel, maar je zag gewoon de weerbaarheid van Benny. Wij stoppen nooit." Als in de studio wordt gesteld dat een derde wedstrijd met Hari er nu niet meer in zit, neemt Verhoeven het zelfs even voor hem op. "We gaan het zien. Wat ik jammer vind, is dat iedereen nu zegt: 'Badr is klaar, hij is out'. Dat vind ik niet. Ik vind niet dat je iemands hele carrière op basis van zo'n wedstrijd kan afschrijven. De man heeft super prestaties neergezet."

    TIPS
    Aan het begin van de uitzending deelde Verhoeven wel nog een kleine sneer uit naar Hari: "Het was in ieder geval geen walk in the park", doelend op de uitspraken van Hari voorafgaand aan het gevecht. Verder gaf hij nog aan dat hij zijn trainingspartner van een aantal tips heeft voorzien. "Vooral lekker vanaf het begin trappen op zijn armen. In de latere rondes gaat dat zijn tol eisen. En dat heeft het gedaan." Volgens de huidige wereldkampioen won Adegbuyi ook de eerste ronde, ondanks dat Hari altijd snel begint. "Benny wint wel ronde één. In ronde twee wordt hij geraakt. Maar gelukkig krijgt hij bij ons in de gym mee dat je weerbaar moet zijn. Derde ronde komt hij goed terug en maakt er een einde aan."

    https://www.funx.nl/news/sport/87842...vecht-niet-uit

  9. #134
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Wordt wel een vreemd gegeven als het nu opnieuw Benny vs Rico wordt, gezien het nu teamgenoten zijn.

  10. #135
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Als JBS van Rico wint. Dan kan je JBS vs Benny zetten. Rico zou eventueel dan weer tegen Badr kunnen.

    Tegen wie moeten ze Maihienne zetten? Ik vind ook wel dat hij tegen een topper mag vechten, want hij heeft tenslotte van Plazibat gewonnen.

    Of anders weer een 8 mans toernooi met Catinas, Khbabez,Mahiedinne, Plazibat, Rigters, Hari, Rico(als hij verliest), en nog 1.
    Last edited by largo0; 22-12-2020 at 13:52.

  11. #136
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Reacties van Thom Harinck op Twitter:
    Ik had dit voorspeld in een interview voor een Japans blad en het kwam precies zo uit!

    Kijk 4 verlies op een rij en dan steeds zo een grote mond,dan moet je toch eens gaan beseffen dat de top misschien wel over is!

    Thom Harinck.
    https://mobile.twitter.com/chakuriki...03062638002181

    Een jaarlijkse zwaargewicht 8 mans toernooi zo goed zijn voor Glory en voor de sport. Dit hebben de fans vaker al aangegeven op dit forum, sherdog forum en op sociale media. Glory doet er helaas niet veel mee.

  12. #137
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Dit evenement was zonde van mijn 12.99 :/
    ,,,,,
    (>.<)

  13. #138
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Schijnbaar meer dan 100.000 ppv verkocht. Dat is wel een dikke miljoen.

  14. #139
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Schijnbaar meer dan 100.000 ppv verkocht. Dat is wel een dikke miljoen.
    Dat heeft Glory goed gedaan.


  15. #140
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Indrukwekkend aantal.

  16. #141
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Schijnbaar meer dan 100.000 ppv verkocht. Dat is wel een dikke miljoen.
    Zeker, dat zijn mooie cijfers.

  17. #142
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Geloven jullie dat ze 100.000 buys hebben? Zou me verbazen.

    En zelfs als ze die hebben dan maken ze nog verlies. Een flink deel van de opbrengst gaat namelijk naar hun mediapartners (Spike, ranfighting, Sportextea etc.). En voor Hari alleen al betaalden ze 500.000 euro.

  18. #143
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Geloven jullie dat ze 100.000 buys hebben? Zou me verbazen.En zelfs als ze die hebben dan maken ze nog verlies. Een flink deel van de opbrengst gaat namelijk naar hun mediapartners (Spike, ranfighting, Sportextea etc.). En voor Hari alleen al betaalden ze 500.000 euro.
    Geen idee, maar Robbie Timmers is altijd goudeerlijk dus geloof hem op zijn woord. Ben wel benieuwd hoeveel PPV ze gaan halen zonder Badr Hari. Neem aan dat we dat snel gaan weten, want zal het volgende evenement wederom via PPV exclusief zal worden aangeboden?

  19. #144
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Een jaarlijkse zwaargewicht 8 mans toernooi zo goed zijn voor Glory en voor de sport. Dit hebben de fans vaker al aangegeven op dit forum, sherdog forum en op sociale media. Glory doet er helaas niet veel mee.
    Ze hebben wel een hoop zwaargewichten onder contract er bij nu.
    Dus hopelijk dit jaar final 16 verdeeld over 2 toernooien en dan final 8 op 2e kerstdag.

    Het mooiste zou zijn dat ze dat ook in -75 doen. (of een ander stacked gewichtsklasses). Dan dwing je de vechters in 2 klassen en bouw je dat uit.

    Maar dat is vermoedelijk wishfull thinking.

  20. #145
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    811
    vCash
    126000

    Default

    Reacties van Eduardo Irimia:

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-ring-meer-in/

    'Badr Hari stapt nooit de ring meer in'

  21. #146
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Zou het zo zijn dat Badr is verzwakt door COVID? Denk het niet. Qua fysiek leek hij hetzelfde als tegen Rico 2.

    Hij gaat gewoon z’n contract uitvechten en dat zijn als het goed is nog 3 wedstrijden.

  22. #147
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Als het klopt wat RedDawn beweert dat Hari bij Glory per wedstrijd 500.000 euro (!) krijgt dan zie ik hem die andere vier partijen wel door knokken.
    Zes partijen had hij in zijn contract staan de eerste partij was volgens mij tegen Rico 2 voor de titel.
    5 ton is een hoop geld voor een kickbokser die het niet meer laat zien. Zijn Glory record zegt al genoeg. Maar Badr Hari trekt altijd aandacht dat is wat Glory wilt zien.

    Wel zie ik ook Ben Saddik, Marshall, Wilnis ook allemaal winnen van de huidige Hari.
    Hari en Mike moeten gewoon proberen te vechten met andere game plan, 36 jaar oud een hoop kilometers op zijn lichaam, geen top conditie, veel minder incasseringsvermogen, opgegeven moment heeft iedere tegenstander dat wel door. Eerst wat partijen winnen van Mozny, Wrzosek, Tafa etc. Een win record opbouwen in Glory.
    Zien jullie ook dat Badr niet meer die lowkicks snel kan incasseren? Hij blokt ze ook niet meer zoals voorheen.

  23. #148
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    811
    vCash
    126000

    Default

    Marshall en zelfs Wilnis zitten niet in de competitie van Badr. Badr versloeg Rico bijna.


    Misschien kunnen Catinas of Khbabez hem verslaan. Ik hield van Badr tegen Rico en Benny, maar Adegbuyi weerstond de aanvallen. Alle 3 zijn elite. Badr, Benny en Rico...

    Adegbuyi (8-0) tegen Wilnis + Brestovac + Marshall

    Badr zou Marshall moeten bevechten, omdat Rigters zou kunnen falen.

  24. #149
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Zou het zo zijn dat Badr is verzwakt door COVID? Denk het niet. Qua fysiek leek hij hetzelfde als tegen Rico 2.

    Hij gaat gewoon z’n contract uitvechten en dat zijn als het goed is nog 3 wedstrijden.
    Half uurtje lulle bij Dennis en Marloes en al kort ademig, is dat binnen 5 weken weg?

  25. #150
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    811
    vCash
    126000

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •