MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8

Thread: ufc 253

  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default ufc 253

    iemand gekeken? vond er mooie potten bij zitten. Ook weer een nieuwe lhw kampioen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Ik was vrij zeker dat Błachowicz ging winnen. Die kerel is echt gevaarlijk. Zou het overigens ook niet redden tegen JBJ.
    Ik was erg onder de indruk van Adesanya zeg. Hij is in principe niet geraakt. Adesanya is the real deal, mocht iemand nog getwijfeld hebben.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Ik was vrij zeker dat Błachowicz ging winnen. Die kerel is echt gevaarlijk. Zou het overigens ook niet redden tegen JBJ.
    Ik was erg onder de indruk van Adesanya zeg. Hij is in principe niet geraakt. Adesanya is the real deal, mocht iemand nog getwijfeld hebben.
    Adesanya’s stand-up Fight IQ is hoog. Dat komt door zijn achtergrond als kickbokser/muaythai. Je zit dat Costa daar geen kaas van gegeten heeft als iemand intelligent op afstand gaat vechten.

  5. #5
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Adesanya’s stand-up Fight IQ is hoog. Dat komt door zijn achtergrond als kickbokser/muaythai. Je zit dat Costa daar geen kaas van gegeten heeft als iemand intelligent op afstand gaat vechten.
    Dat blijkt, inderdaad. Maar het is erg knap hoe Adesanya de transitie naar het MMA heeft gemaakt. Er zijn genoeg kickboksers die dat niet hebben gered. Door de druk van eventuele takedowns en de kleinere handschoenen, is het echt een ander spelletje. Maar dat doet 'Izzy' echt heel goed.
    Maar toch had ik van een blackbelt ju-jitsu een iets handigere tactiek verwacht. Of een plan b. Dat leek er niet te zijn.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Hoe komt dat Blachowicz kampioen is en niet Jon Jones?

    Heb ik iets niet gevolgd?

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Jones gaat naar HW en heeft afstand gedaan van zijn belt

  8. #8
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Heb je de borsten van Adesanya gezien? Zijn vrouwetietjes geworden , vol met oestrogeen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •