MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Het manco van de social media strategie van GLORY (MMADNA)

    Leuk uitgezocht. Ik heb het vaker gezegd dat GLORY shit is in het promoten van hun events maar ook hun vechters en vooral de niet kampioenen.

    https://mmadna.nl/het-manco-van-de-s...gie-van-glory/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Leuk artikel en is dat licht is het niet geheel vreemd dat GLORY door het uitvallen van Hari hun eerstvolgende event heeft uitgesteld. Het is lullig voor de andere vechters, maar zonder Hari is het nergens.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Maar toch krijgen ze het wel voor elkaar om nieuwe vechters te contracteren. Er moeten dan toch wel beloftes gedaan worden wat geloofwaardig word geacht door vechter en management.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Maar toch krijgen ze het wel voor elkaar om nieuwe vechters te contracteren. Er moeten dan toch wel beloftes gedaan worden wat geloofwaardig word geacht door vechter en management.
    Aan de andere kant, waar zouden ze anders heen moeten? Verder stellen die contracten toch geen reet voor, herinneren we nog het verhaal dat Hari een contract zou hebben met Enfusion?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Leuk artikel en is dat licht is het niet geheel vreemd dat GLORY door het uitvallen van Hari hun eerstvolgende event heeft uitgesteld. Het is lullig voor de andere vechters, maar zonder Hari is het nergens.
    Fout toch van Glory? In de afgelopen 10 jaar hebben ze zelf geen nieuwe sterren kunnen bouwen. Op Rico na dan, maar die heeft zelf een goed pr-team in de hand genomen.

    Ik verbaas me keer op keer hoe amateuristisch Glory wordt geleid.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Fout toch van Glory? In de afgelopen 10 jaar hebben ze zelf geen nieuwe sterren kunnen bouwen. Op Rico na dan, maar die heeft zelf een goed pr-team in de hand genomen.

    Ik verbaas me keer op keer hoe amateuristisch Glory wordt geleid.
    Waar zijn BB en wat pillenboeren als je ze nodig hebt.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Aan de andere kant, waar zouden ze anders heen moeten? Verder stellen die contracten toch geen reet voor, herinneren we nog het verhaal dat Hari een contract zou hebben met Enfusion?
    'zou hebben'. Hij was/is volgens mij nog steeds persona non grata in Antwerpen vanwege die contractbreuk.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    'zou hebben'. Hij was/is volgens mij nog steeds persona non grata in Antwerpen vanwege die contractbreuk.
    Maar heeft hij en/of zijn management moeten betalen richting Enfusion wegens die contractbreuk? Nogmaals, misschien te kort door de bocht, maar over het algemeen zijn die vechtsportcontracten wassen neuzen.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ze zijn laatst toch in zee gegaan met nieuw bedrijf voor commerciële zaken toch?

  10. #10
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Als je ziet hoe makkelijk zij bijvoorbeeld een Gokhan Saki en een Israël Adesanya hebben laten gaan.. Dan krab je wel even achter je oren.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Fout toch van Glory? In de afgelopen 10 jaar hebben ze zelf geen nieuwe sterren kunnen bouwen. Op Rico na dan, maar die heeft zelf een goed pr-team in de hand genomen.

    Ik verbaas me keer op keer hoe amateuristisch Glory wordt geleid.
    Dat komt door hun vriendjespolitiek visie! Alleen bepaalde sportscholen en vechters hebben daar kansen. De vechters met vechtersharten, die uit achterstandswijken komen of juist ''kleinere sportscholen'' zie je zelden.
    Moesid, Carbin (en hun oud leden met goede scholen) en nog vele andere topscholen hebben fantastische goede vechters die je vaak op kleine gala's ziet vechten. Maar die zullen door hun vriendjespolitiek-visie zelden kansen krijgen bij een Glory.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •