MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default Gegard Mousasi weer kampioen.

    Hij weet toch weer de winst te pakken. Vond hem op de grond niet zo aggresief als voorheen, maar toch mooi uitgevochten. De trappen van Lima op het onderbeen is toch een geweldig wapen. Ik zelf vind dat je deze volop moet trainen als MMA vechter.De traditionele lowkick helemaal vervangen door deze lage trappen .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik vind het niet zo'n mooi gevecht. Mousasi was controlerend op het gebied van worstelen, waarbij de trainingen met Kops waarschijnlijk goed terecht zijn gekomen. Helaas miste ik een beetje vuur op het gebied van striking.
    Dat gezegd hebbende, mousasi is toch echt wel een topper. Als je ziet wat die man bereikt heeft en hij is gewoon altijd in Nederland wezen trainen daar waar vele anderen dachten dat ze in het buitenland beter terecht kunnen. Geweldig uithangbord voor onze sport. Als vechter en persoon. De titel is hem gegund!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Super blij met deze overwinning van Mousasi, weer een NL champ bij een grote MMA organisatie.
    Slim en Berekend gevochten tegen Lima die ook een echte topper is.


    Leuk linkje naar de grote Amerikaanse broedersite

    https://forums.sherdog.com/threads/m...st-11.4143929/
    Last edited by amilster; 30-10-2020 at 13:56.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  5. #5
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Hij weet toch weer de winst te pakken. Vond hem op de grond niet zo aggresief als voorheen, maar toch mooi uitgevochten. De trappen van Lima op het onderbeen is toch een geweldig wapen. Ik zelf vind dat je deze volop moet trainen als MMA vechter.De traditionele lowkick helemaal vervangen door deze lage trappen .
    Lijkt me handig als je het alle twee traint.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Belt is weer terug. Wat is de volgende stap voor Mousasi? Terug naar de UFC, waar hij eigenlijk hoort?

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Belt is weer terug. Wat is de volgende stap voor Mousasi? Terug naar de UFC, waar hij eigenlijk hoort?
    Nee, verwacht ik niet. Contract uitvechten en slim investeren verwacht ik. Niet teveel schade meer proberen op te lopen.
    Slimme gast.

    Ik hoop uiteraard van wel. Of een uitstapje naar LHW.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    #BringTheMooseBack
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •