MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 12 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 291
  1. #101
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Onze onbevreesde leider heeft gister een inreisverbod uit de UK en Zuid Amerika ingevoerd.
    En terecht, dichtgooien tot het onder controle is anders zitten we volgend jaar nog steeds in deze shit. Ik ben er we klaar mee. Dus dus maar even geen Pereira
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk voor topsporters uitzondering

  3. #103
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    En terecht, dichtgooien tot het onder controle is anders zitten we volgend jaar nog steeds in deze shit. Ik ben er we klaar mee. Dus dus maar even geen Pereira
    Deze discussie wil ik best met jevoeren, maar dan prive. :-)

  4. #104
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk toch deze discussies! Dat maakt het toch zo mooi. Mooiste sport ter wereld, niet allen de partijen maar ook alles er om heen. Ik kan niet wachten tot de aanstaande Glory! Osu!

  5. #105
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Rico Verhoeven: Ik draag het hele kingdom op me
    https://youtu.be/a74hiLkQ4Pc

  6. #106
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Verhoeven zette vrijdag bij een digitale persconferentie openlijk zijn vraagtekens bij de blessure van Ben Saddik. De Belg meldde zich tien dagen voor het titelgevecht in Ahoy af met een hernia. "Het lijkt me echt heel sterk dat je je even vertilt. Kort voor een wedstrijd ben je topfit, dan ga je echt niet zomaar door je rug", zei Verhoeven.

    "Zeker in de laatste weken voor een gevecht ga ik niet meer met allemaal gewichten lopen zeulen. Dat doe je op een eerder moment in je voorbereiding. Daarom kan ik bijna niet geloven dat hij echt geblesseerd is", legde Verhoeven uit. "Maar misschien doet hij het anders. Ik hoop dat hij ervan geleerd heeft."

    Ben Saddik dwong voor de coronapandemie met sterke prestaties een tweede titelgevecht af in het zwaargewicht van GLORY, nadat hij in 2017 een eerder duel met Verhoeven had verloren. Dat was een zeer beladen confrontatie, vooral omdat de Belg bij de staredown naar de titelhouder spuugde.

    Verhoeven weet niet of er na de late afmelding van Ben Saddik in de toekomst alsnog een onderling gevecht zal komen. "Natuurlijk hadden de fans deze wedstrijd graag gezien. Misschien komt die er ooit nog, misschien ook niet. Het zal aan hem liggen."

    "Ben Saddik is er in ieder geval aan gewend om lang op een gevecht te moeten wachten", stipte Verhoeven fijntjes aan. "Hij is een keer geschorst geweest wegens natrappen tegen Gerges en hij is een keer geschorst geweest wegens doping. Nu is hij weer geblesseerd, zo is het altijd wel wat met hem."

    https://www.google.nl/amp/s/www.nu.n...ben-saddik.amp

    Ben Saddik geschorst voor doping volgens Rico? Wanneer is dit gebeurt, kan mij hier niks van herinneren?

  7. #107
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zou Ben Saddik een blessure faken? Hij wacht al zo lang op dit gevecht. Verhoeven mag zeker blij zijn met Gerges, want dat is geen partij voor hem. Khbabez is andere koek.

    Bij het lezen van het artikel moest ik toch even glimlachen, maar voelde ook plaatsvervangende schaamte. Zelfs op de kleuterschool zie je dit gedrag niet. Dit bewijst dat het met "sport" niets te maken heeft.
    Last edited by arjenvos; 23-01-2021 at 02:05.

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Verhoeven zette vrijdag bij een digitale persconferentie openlijk zijn vraagtekens bij de blessure van Ben Saddik. De Belg meldde zich tien dagen voor het titelgevecht in Ahoy af met een hernia. "Het lijkt me echt heel sterk dat je je even vertilt. Kort voor een wedstrijd ben je topfit, dan ga je echt niet zomaar door je rug", zei Verhoeven.

    "Zeker in de laatste weken voor een gevecht ga ik niet meer met allemaal gewichten lopen zeulen. Dat doe je op een eerder moment in je voorbereiding. Daarom kan ik bijna niet geloven dat hij echt geblesseerd is", legde Verhoeven uit. "Maar misschien doet hij het anders. Ik hoop dat hij ervan geleerd heeft."

    Ben Saddik dwong voor de coronapandemie met sterke prestaties een tweede titelgevecht af in het zwaargewicht van GLORY, nadat hij in 2017 een eerder duel met Verhoeven had verloren. Dat was een zeer beladen confrontatie, vooral omdat de Belg bij de staredown naar de titelhouder spuugde.

    Verhoeven weet niet of er na de late afmelding van Ben Saddik in de toekomst alsnog een onderling gevecht zal komen. "Natuurlijk hadden de fans deze wedstrijd graag gezien. Misschien komt die er ooit nog, misschien ook niet. Het zal aan hem liggen."

    "Ben Saddik is er in ieder geval aan gewend om lang op een gevecht te moeten wachten", stipte Verhoeven fijntjes aan. "Hij is een keer geschorst geweest wegens natrappen tegen Gerges en hij is een keer geschorst geweest wegens doping. Nu is hij weer geblesseerd, zo is het altijd wel wat met hem."

    https://www.google.nl/amp/s/www.nu.n...ben-saddik.amp

    Ben Saddik geschorst voor doping volgens Rico? Wanneer is dit gebeurt, kan mij hier niks van herinneren?
    Glory brengt vaker niet naar buiten wanneer een vechter is betrapt op doping.

  9. #109
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Rico begint steeds meer zijn ware gezicht te laten zien . van sympathieke hardwerkende atleet , ideale schoonzoon naar kwal .

  10. #110
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Is Jamal nou door zijn rug gegaan (Spit) of heeft hij een acute rug hernia gekregen?

  11. #111
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    https://www.round1network.com/news/2...addik.html2014 was Jamal geschorst door Glory wegens doping. Hij heeft volgens mij zelf altijd volgehouden dat het door zijn medicijnen kwam.

  12. #112
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    https://www.round1network.com/news/2...addik.html2014 was Jamal geschorst door Glory wegens doping. Hij heeft volgens mij zelf altijd volgehouden dat het door zijn medicijnen kwam.

    Ik heb dat nooit gehoord
    En als dat wel zo is , dan is rico echt een rat
    Eerst zeggen dat hij zijn blessure faked en dan over anabolen beginnen .
    heb trouwens ook sterk vermoeden dat hij zelf kuurt

  13. #113
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Al dat gezeik over onwaardige tegenstanders voor Rico, voor mij persoonlijk onbegrijpelijk. Dit is een last-minute vervanging en absoluut een goede oplossing. Rico heeft toch blijkbaar een groot aanhang aan haters die alles over hem bekritiseren. Getuigt van weinig respect voor een absolute topatleet. Akkoord hij heeft niet de meest attractieve stijl, maar op het einde van de dag wint hij toch al zijn partijen. Dat is hetgene dat telt.

    Ook dat steeds opnieuw verwijzen naar de K1 tijden... Vermoeiend. Die tijden zijn nu eenmaal voorbij. Ik ben er zelf niet van overtuigd dat het niveau toen hoger lag. Er werd toen meer naar de KO gezocht, terwijl men nu strategischer vecht. Tijden veranderen en sporten evolueren.
    Jij hebt duidelijk geen verstand van kickboksen. Ga alsjeblieft naar voetbalzone ofzo en bespaar ons jouw onzin. Als jij niet inziet dat de K1 een veel hoger niveau had dan de clowns van nu dan ben je ook een clown

  14. #114
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Glory brengt vaker niet naar buiten wanneer een vechter is betrapt op doping.
    Alleen als het Hemmers is.
    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Ik heb dat nooit gehoord En als dat wel zo is , dan is rico echt een rat Eerst zeggen dat hij zijn blessure faked en dan over anabolen beginnen . heb trouwens ook sterk vermoeden dat hij zelf kuurt
    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Jij hebt duidelijk geen verstand van kickboksen. Ga alsjeblieft naar voetbalzone ofzo en bespaar ons jouw onzin. Als jij niet inziet dat de K1 een veel hoger niveau had dan de clowns van nu dan ben je ook een clown
    Jamal speelt vals. Je bent maar twee Marokkanen.

  15. #115
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Wie is de volgende?


    Hari (geschorst)
    Lazaar (geschorst)
    Ben Saddik (mogelijk geschorst)

    Marokkanen zijn niet zo goed meer. Het is niet zo?

  16. #116
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Alleen als het Hemmers is.Jamal speelt vals. Je bent maar twee Marokkanen.

    Wat lul jij allemaal

  17. #117
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik vond de oude K1 zeker niet beter qua niveau. Daar liepen me ook een partijtje koekenbakkers tussen hoor. Natuurlijk een paar enorme toppers.
    Alleen het concept was prachtig, zoveel markante figuren, goede vechters en verschillende nationaliteiten. Volle stadions, zat gewoon enorm veel in.

    Glory en zeker Rico is veel tactischer, dat zie je in veel sporten terug, de tactiek wordt steeds bepalender. Ik had echt wel verwacht dat Rico na zijn partij tegen JBS wat meer respect zou krijgen. Maar de mens heeft nou eenmaal zijn of haar vooringenomen mening. En daar wijkt men vrijwel nooit van af.
    Jammer idd dat de Japanners op een gegeven moment ook freaks zoals Sapp en Akebono op de card plaatsten, maar doet niks af aan de top partijen die er toen waren. Rico vecht tactisch? Vind het wel meevallen hoor. Hij komt niet in de buurt van een Hoost als het om tactisch vechten gaat. Partijen als Bonjasky vs Ignashov, Hoost vs LeBanner pfoe, dat was echt wel een niveautje hoor.

  18. #118
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Of het nivo hoger was zullen we nooit weten, dat de top veel breder was toen, is een feit.

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Jammer idd dat de Japanners op een gegeven moment ook freaks zoals Sapp en Akebono op de card plaatsten, maar doet niks af aan de top partijen die er toen waren. Rico vecht tactisch? Vind het wel meevallen hoor. Hij komt niet in de buurt van een Hoost als het om tactisch vechten gaat. Partijen als Bonjasky vs Ignashov, Hoost vs LeBanner pfoe, dat was echt wel een niveautje hoor.
    De partij tussen Sapp en Akebono leverde K-1 wel enorme kijkcijfers op. Er keken 54 miljoen Japanners naar de wedstrijd!

  20. #120
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    IK heb het even nagezocht maar die schorsing was niet voor doping maar Ben Saddik deed een Badr'tje bij Hesdy.
    https://www.sherdog.com/news/news/Gl...spension-72193

    Ook hier uitgebreid besproken. http://www.mixfight.nl/forum/showthr...te-ronde/page2


    Dus dit is dan niet waar Rico op doelt. Maar ik kan me herinneren dat het over een schildklier medicijn ging waar hij een vrijstelling voor aan had moeten vragen.

  21. #121
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Bromios voor het uitzoeken.
    DQ schorsing tegen Gerges was wel bekend bij mij en medicatie tegen zijn schildklier waar Jamal kanker heeft is toch geen dopinggebruik?

    Rico is duidelijk gefrustreerd dat zijn titel verdediging niet doorgaat, maar ik begrijp niet waarom Rico dit soort dingen erbij haalt bij een persconferentie voor een 4 man toernooi zonder deelname van Jamal. Was trouwens ook een dodelijke saaie persconferentie.

    Las op FB dat Gerges eigenlijk ergens in april mocht vechten voor de vacant HW Enfusion titel. Best wel snel na 1 winpartij in Enfusion tegen die onbekende c klasser uit België.
    Gerges maakt nauwelijks kans maken om te winnen van Rico. Hopelijk zien we geen levende bokszak tegen Rico.
    Traint Hesdy Gerges momenteel nog bij Mousid Gym?
    De knalpartij van Levi Rigters vs Tarik Khbabez is voor mij veel meer interessanter om te zien.

  22. #122
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Traint Hesdy Gerges momenteel nog bij Mousid Gym?
    Nee dat is niet het geval.
    Met sportieve groet,
    Pavani

  23. #123
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het zou bij Ben Saddik gaan om de wedstrijd in 2015 in Las Vegas tegen Anderson Braddock Silva.
    Aldus iemand op Sherdog. Glory maakt alleen geen schorsingen bekend.

    Dit komt van de site van de nevada athletic commission:
    ANDERSON MANAEL DA SILVAHuntington Beach, CA----- vs. -----JAMAL BEN SADDIKBorgerhout, Antwerp, BelgiumRESULTS CHANGED TO A NO DECISION PERNAC 467.850 (6) fromBen Saddik won by TKO 2:55 of the 3rd round.PER COMMISSION MEETING OF 11/30/153 08/26/8610/03/90236.5295Suspend DaSilva until 09/07/15No contact until 08/29/15Suspend Ben Saddik until 08/08/2016 minimum oruntil fine of $6,650 plus legal fees is paid. Mustsubmit clean drugs tests for steroids and diuretics at30, 10 and 3 days before next fight in Nevada.Referee: Steve Mazzagatti


    http://boxing.nv.gov/uploadedFiles/b...15-09-14AG.pdf

    http://boxing.nv.gov/uploadedfiles/b...15-11-30AG.pdf

  24. #124
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Goed uitgezocht!

  25. #125
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Glory maakt alleen geen schorsingen bekend.
    Hari, Gerges, Brestovac, of Machado waren niet van Hemmers gym. Rico http://boxing.nv.gov/uploadedFiles/b...KB_REVISED.pdf
    Last edited by arjenvos; 25-01-2021 at 14:20.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •