MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 12 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 291
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default GLORY 77: Rico Verhoeven vs Jamal Ben Saddik 3, Artem Vakhitov vs Alex Pereira (30-1)




    BREAKING: One of the most anticipated fights in kickboxing history will go down January 30 at #GLORY77.

    Alex Pereira looks to become undisputed champion in two weight classes when he battles Artem Vakhitov

    for the Light Heavyweight title!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Deze week wordt er meer bekend gemaakt welke wedstrijden op deze vechtkaart er gaan komen.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...InYPSUJFjrccKM

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Dit gaat een knalpartij worden!! Vuurwerk!


  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default


  5. #5
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Great card

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Great card
    Zeker, Rico vs Ben Saddik is er wel eentje om naar uit te kijken.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    GLORY 77: Zes kampioenen en vier titelgevechten op één avond
    Tuesday, Jan 05 2021 by GLORY Press Office

    GLORY 77
    Zaterdag 30 januari 2021

    Main Card

    Rico Verhoeven (NED) (C) vs. Jamal Ben Saddik (MOR)
    Wereldtitelgevecht Zwaargewicht

    Artem Vakhitov (RUS) (C) vs. Alex Pereira (BRA) (iC)
    Wereldtitelgevecht Licht Zwaargewicht (209 lbs / 95 kg)

    Cédric Doumbé (FRA) (C) vs. Murthel Groenhart (NED) (iC)
    Wereldtitelgevecht Weltergewicht (170 lbs / 77 kg)

    Tiffany Van Soest (USA) (C) vs. Aline Pereira (BRA)
    Wereldtitelgevecht Super Bantamgewicht (122 lbs / 55,3 kg)

    Luis Tavares (NED) vs Donegi Abena (SUR)
    Gevecht Licht Zwaargewicht (209 lbs / 95 kg)

    Antonio Plazibat (CRO) vs Tarik Khbabez (MOR)
    Gevecht Zwaargewicht

    Preliminary Card

    Raul Catinas (ROM) vs. Martin Pacas (SLO)
    Gevecht Zwaargewicht

    Itay Gershon (ISR) vs Guerric Billet (FRA)
    Gevecht Lichtgewicht (154 lbs / 70 kg)

    GLORY trapt het nieuwe jaar af met een uitzonderlijke fight card voor GLORY 77: zes kampioenen en vier titelgevechten, allemaal op één avond. 30 januari 2021 gaat de geschiedenisboeken in als opnieuw een sensationele GLORY-avond.

    Het hoofdevenement van GLORY 77 is een van de meest langverwachte trilogiewedstrijden in de vechtsport: GLORY-kampioen Zwaargewicht Rico Verhoeven (56-10-0, 17 KO, Nederland) neemt het voor de derde keer op tegen zijn uitdager en nummer 1 op de ranglijst Jamal Ben Saddik ( 35-7-0, 28 KO, Marokko).

    In de klasse Licht Zwaargewicht staat het onbetwiste GLORY-kampioenschap op het spel als titelverdediger Artem Vakhitov (21-5-0, 8 KO, Rusland) en interim-kampioen Alex Pereira (32-6-0, 21 KO, Brazilië) het tegen elkaar opnemen. Pereira, momenteel kampioen Middengewicht, heeft de kans om de boeken in te gaan als de eerste kampioen in de geschiedenis van GLORY in twee gewichtsklassen tegelijkertijd.

    Regerend kampioen Cédric Doumbé (73-6-1, 43 KO, Frankrijk), die zijn titel onlangs nog succesvol verdedigde tijdens GLORY 76, staat eindelijk tegenover interim-kampioen Murthel Groenhart (69-24-3, 40 KO, Nederland) in dit spannende wereldtitelgevecht Weltergewicht.

    Ten slotte verdedigt kampioen Super Bantamgewicht Tiffany Van Soest (21-4-1, 6 KO, Verenigde Staten) haar nieuwe GLORY-riem voor het eerst tegen Aline Pereira (6-1-0, 1 KO, Brazilië).

    Kijk via GLORY of Spike

    GLORY bouwt door aan de toekomst van de sport en maakt GLORY 77 opnieuw beschikbaar via pay-per-view. In Nederland is het eerste GLORY-evenement van 2021 exclusief te zien via de website van Spike of GLORY voor € 19,99.

    Meer details over de GLORY 77 Fight Card

    De GLORY 77 Fight Card is compleet met twee extra gevechten. Zwaargewicht Antonio Plazibat (18-3-0, 11 KO, Kroatië) staat tegenover GLORY nieuwkomer Zwaargewicht Tarik Khbabez (46-6-1, 26 KO, Marokko).

    De nummer 2 op de Licht Zwaargewicht ranglijst Luis Tavares (62-8-0, 22 KO, Nederland) is erop uit zijn derde overwinning op rij veilig te stellen tegen Donegi Abena (24-7-0, 6 KO, Suriname), nr. 4 op de ranglijst.

    Preliminary evenement

    Nieuwkomers in de GLORY-Zwaargewicht klasse Raul Catinas (41-6-0, 33 KO, Roemenië) en Martin Pacas (42-10-0, 10 KO, Slowakije) strijden om hun eerste overwinning in de GLORY-ring. Ten slotte is het Franse Lichtgewicht Guerric Billet (32-4-0, 14 KO, Frankrijk) erop uit zijn tweede opeenvolgende GLORY-overwinning veilig te stellen in een face-off met de nummer 5 op de ranglijst, Itay Gershon (17-5-0, 6 KO, Israël).

    https://www.glorykickboxing.com/news...e-50ad8490755d

    Dikke vechtkaart!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Goede matchmaking!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Absoluut!

  10. #10
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Alleen die dames partij is minder. Hoop dat er geen blessure gevallen komen.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik was wel wat kritisch over de huidige matchmaker van GLORY Robbie Timmers betreft dat 4 man Ramon Dekker toernooi op GLORY 76 wat speciaal gemaakt is voor Levi Rigters om te winnen. Ik had gewoon willen zien dat Levi de Enfusion HW champ een sterke tegenstander had dan een Marciano Bhagwandass die daar niks te zoeken had. Er was ook geen reserve partij voor dat toernooi.

    Maar Robbie heeft het goed gemaakt met deze vechtkaart!

    Rico vs Jamal
    60/40 voor Rico, ik vind Rico toch wel de betere kickbokser die zijn top conditie en trappen beter gebruikt in zijn wedstrijden.
    Stel dat Jamal deze titelpartij wint, hij heeft mij ook geweldig verrast met de winst van het 8 man toernooi in 2018, dan zal het goed voor kickboksen zijn dat er een andere kampioen er is en ik zie zelfs de Badr Army massaal overlopen naar Jamal.
    Ieder geval de winnaar van deze partij zal tegen Benjamin Adegbuyi moeten knokken.

    Vakhitov vs Pereira.
    Artem Vakhitov is al enige tijd de kampioen van de light heavyweight.. maar kampt al jaren met een hand blessure, paar keer daarvoor onder het mes gegaan.
    Het blijft een zwakke plek voor Artem Vakhitov dat zie je ook terug in zijn laatste partijen.
    Alex Pereira is goed op dreef de laatste tijd met zijn knockout win partijen en ik zie Pereira deze partij domineren en zelfs Vakhitov eruit slaan. Dan zal Alex Pereira twee gouden gordels hebben in het MW en LHW.

    Doumbe vs Groenhart
    Cedric maakt Murthel al enige tijd belachelijk via social media. Dat zal Murthel wel motiveren om extra zijn best te doen voor deze partij.
    Toch zie ik Murthel het wel lastig krijgen, hjij heeft een andere trainer en dan gelijk voor de titel tegen een tegenstander die je totaal niet mag waar je al een verleden mee hebt... Cedric is in zijn laatste partijen vooral voor de knock out gegaan, wordt wel slordig in zijn spel met zijn kroeghoeken, maar sloeg paar grote namen in het welterweight eruit.
    Ik ga toch voor Cedric Doumbe.

    Tavares vs Abena.
    Lastige partij, 50-50. Kan beide kanten op gaan. Het staat momenteel 1-0 voor Abena, maar Abena komt van twee verliespartijen van Vakhitov en Pereira.
    Tavares zijn eerste partijen waren minder in Glory bij de partij tegen Michael Duut en Stephane Susperregui pakte hij zijn oude vorm weer terug.

    Plazibat vs Khababez
    Tarik pakt deze partij, Tarik is de betere beuker wel minder technisch dan Plazibat en zal een goed debuut willen maken in GLORY en Plazibat komt zelf van een harde partij tegen Nordine Mahieddine. Gaat een beukpartij worden.

    Tiffany van Soest vs Alinae Pererira.
    Ik hoop dat de hype Tiffany van Soest verliest, GLORY wou haar zou graag kampioen maken voor de Amerikaanse markt.
    Alinae Pereira wint via knock out.

    Catinas vs Pacas.
    Raul Catinas heeft al vijf jaar niet gevochten en de 2 meter lange Martin Pacas is in de tussentijd altijd actief geweest, win partijen tegen Ismael Lazaar en Tarik Khbabez.
    Pacas wint deze partij.


  12. #12
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Topcard. Hopelijk geen blessures en een goed werkende ppv. Gezien Corona mensen toch thuis zitten, kan dit voor Glory normen wel eens een ppv bommetje worden. Ik kijk er alvast naar uit

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Weet ik niet. Ze hebben de prijs van de PPV behoorlijk opgeschroefd.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Dat had ik nog niet gezien. Veel te hoge prijs om de modale fan aan te trekken. Een kleine verhoging naar 15 EUR had ik nog oké gevonden, maar dit vind ik geen verstandige beslissing.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Maar ze moeten wel de prijs omhoog gooien anders komen ze niet uit de kosten.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Hieruit blijkt wel weer dat we aardig verwend zijn en bijv voor ufc ppv niet hoeven te betalen.

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Persoonlijk zou ik een tientje meer ook nog redelijk vinden voor een fight card zoals deze.

    Ten eerste gun ik glory hun success en daarnaast is dit het enige entertainment wat er nu is waar ik van hou en wat nu wel beschikbaar is.

  18. #18
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik was wel wat kritisch over de huidige matchmaker van GLORY Robbie Timmers betreft dat 4 man Ramon Dekker toernooi op GLORY 76 wat speciaal gemaakt is voor Levi Rigters om te winnen. Ik had gewoon willen zien dat Levi de Enfusion HW champ een sterke tegenstander had dan een Marciano Bhagwandass die daar niks te zoeken had. Er was ook geen reserve partij voor dat toernooi.

    Maar Robbie heeft het goed gemaakt met deze vechtkaart!

    Rico vs Jamal
    60/40 voor Rico, ik vind Rico toch wel de betere kickbokser die zijn top conditie en trappen beter gebruikt in zijn wedstrijden.
    Stel dat Jamal deze titelpartij wint, hij heeft mij ook geweldig verrast met de winst van het 8 man toernooi in 2018, dan zal het goed voor kickboksen zijn dat er een andere kampioen er is en ik zie zelfs de Badr Army massaal overlopen naar Jamal.
    Ieder geval de winnaar van deze partij zal tegen Benjamin Adegbuyi moeten knokken.

    Vakhitov vs Pereira.
    Artem Vakhitov is al enige tijd de kampioen van de light heavyweight.. maar kampt al jaren met een hand blessure, paar keer daarvoor onder het mes gegaan.
    Het blijft een zwakke plek voor Artem Vakhitov dat zie je ook terug in zijn laatste partijen.
    Alex Pereira is goed op dreef de laatste tijd met zijn knockout win partijen en ik zie Pereira deze partij domineren en zelfs Vakhitov eruit slaan. Dan zal Alex Pereira twee gouden gordels hebben in het MW en LHW.

    Doumbe vs Groenhart
    Cedric maakt Murthel al enige tijd belachelijk via social media. Dat zal Murthel wel motiveren om extra zijn best te doen voor deze partij.
    Toch zie ik Murthel het wel lastig krijgen, hjij heeft een andere trainer en dan gelijk voor de titel tegen een tegenstander die je totaal niet mag waar je al een verleden mee hebt... Cedric is in zijn laatste partijen vooral voor de knock out gegaan, wordt wel slordig in zijn spel met zijn kroeghoeken, maar sloeg paar grote namen in het welterweight eruit.
    Ik ga toch voor Cedric Doumbe.

    Tavares vs Abena.
    Lastige partij, 50-50. Kan beide kanten op gaan. Het staat momenteel 1-0 voor Abena, maar Abena komt van twee verliespartijen van Vakhitov en Pereira.
    Tavares zijn eerste partijen waren minder in Glory bij de partij tegen Michael Duut en Stephane Susperregui pakte hij zijn oude vorm weer terug.

    Plazibat vs Khababez
    Tarik pakt deze partij, Tarik is de betere beuker wel minder technisch dan Plazibat en zal een goed debuut willen maken in GLORY en Plazibat komt zelf van een harde partij tegen Nordine Mahieddine. Gaat een beukpartij worden.

    Tiffany van Soest vs Alinae Pererira.
    Ik hoop dat de hype Tiffany van Soest verliest, GLORY wou haar zou graag kampioen maken voor de Amerikaanse markt.
    Alinae Pereira wint via knock out.

    Catinas vs Pacas.
    Raul Catinas heeft al vijf jaar niet gevochten en de 2 meter lange Martin Pacas is in de tussentijd altijd actief geweest, win partijen tegen Ismael Lazaar en Tarik Khbabez.
    Pacas wint deze partij.

    https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net...81&oe=601CCD9C
    Met alle respect naar de matchmaker, maar zo moeilijk is het toch niet om deze partijen neer te zetten. Dit is toch allemaal vrij logisch?

  19. #19
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Met alle respect naar de matchmaker, maar zo moeilijk is het toch niet om deze partijen neer te zetten. Dit is toch allemaal vrij logisch?
    Eens, vooral mooi dat ze op dezelfde kaart staan.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Met alle respect naar de matchmaker, maar zo moeilijk is het toch niet om deze partijen neer te zetten. Dit is toch allemaal vrij logisch?
    Zeker, maar Cor Hemmers is het 8 jaar niet gelukt.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Precies RedDawn.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Flink duurder geworden. In plaats van 12 nu naar 19euro. De vorige keer had ik betaald en keken me collega's allemaal gratis. Het was overal te vinden.Daar trap deze jongen niet meer in.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Procentueel een aardige verhoging. Ik denk ook dat dit afschrikt bij het 'normale' volk, die iets minder met deze sport hebben dan wij. Maar ik als liefhebber moet er toch niet aan denken om een uur van te voren heel het internet af te struinen voor een gratis stream zonder zekerheid van goed beeld en geluid. Dan maar via Fite , dan weet je zeker dat het goed is. Kom op man, zoveel mooie partijen. Maar goed, ieder voor zich he?

  24. #24
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Procentueel een aardige verhoging. Ik denk ook dat dit afschrikt bij het 'normale' volk, die iets minder met deze sport hebben dan wij. Maar ik als liefhebber moet er toch niet aan denken om een uur van te voren heel het internet af te struinen voor een gratis stream zonder zekerheid van goed beeld en geluid. Dan maar via Fite , dan weet je zeker dat het goed is. Kom op man, zoveel mooie partijen. Maar goed, ieder voor zich he?

    En God voor ons allen.

  25. #25
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Paar leuke partijen op de kaart zeg 👌🏻

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •