MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 12 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 291
  1. #76
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Wordt dus een 4 mans toernooi met Rico, Gerges, Rigters en Khbabez.
    Ja ik zie het. Ze lijken naar ons te luisteren.

    Complimenten aan Glory.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Dikkk,word het toch nog leuk.

  3. #78
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Toernooi maken ipv Rico vs JBS is een mooie switch van Glory geweest.Maar triest dat ze Gerges hiervoor uit de poeder hebben moeten halen. Is het zo magertjes, die HW divisie bij Glory?
    It's okay to be white

  4. #79
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Wat mij betreft is plan B beter dan de oorspronkelijke wedstrijd, heel dik gedaan!!

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Toernooi maken ipv Rico vs JBS is een mooie switch van Glory geweest.Maar triest dat ze Gerges hiervoor uit de poeder hebben moeten halen. Is het zo magertjes, die HW divisie bij Glory?
    Zeker triest.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Betere oplossing dan een losse titelpartij tegen Gerges.

  7. #82
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Het 4-mans toernooi zal niet voor de titel zijn. Wel heeft GLORY de Heavyweight Tournament World Champion in het leven geroepen voor de winnaar. Zowel de halve finale als de finale zullen op 1 avond plaatsvinden. Voor Tarik Khbabez wordt het zijn debuut voor GLORY. Hij zou in eerste instantie vechten tegen Antonio Plazibat. Deze moest echter geblesseerd afmelden. Levi Rigters won onlangs tijdens GLORY 76 een 4-mans toernooi waarin hij tweemaal via een KO won tegen respectievelijk Marciano Bhagwandass en Nordine Mahieddine.
    https://mmadna.nl/rico-verhoeven-hes...mans-toernooi/

  8. #83
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Mijn laatste beetje respect dat ik voor Rico had, is compleet verdwenen toen die lafaard Hesdy ging uitdagen. Hesdy is al 2x onderuit gegaan in zijn prime. En nu is hij afgetakeld en met een flinke bak ringroest helemaal kansloos. Als het geen Tarik, Levi of Benny gaat worden, zou ik zwaar teleurgesteld zijn.
    Hesdy is geen eens vechter van GLORY, waarom zou je die van stal halen, terwijl je een flinke bak zwaargewichten achter de hand hebt.
    Rico is een lafaard, hij wil de titel niet verdedigen.

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Rico is een lafaard, hij wil de titel niet verdedigen.
    Onze Roemeen is weer aan het raaskallen.

  10. #85
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Thumbs down

    Helaas is het waar, en hij wil zijn zoals Hoost en Aerts. Khbabez en Rigters zijn niet Ben Saddik.
    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ja ik zie het. Ze lijken naar ons te luisteren.
    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Complimenten aan Glory.
    En de inzet? Er wordt geen titel toegekend en de kampioen vecht.
    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Tarik was bij One een major contender. Dat kan je gewoon hypen.
    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Ik sluit me hier volledig bij aan. Wat een lachwekkend slap gedoe dit. Al is het een politiek spel achter de schermen, dan nog zou Rico dit niet moeten willen en voor iemand moeten gaan in de Glory rankings. (een hongerige & fitte knokker)
    Rico had tegen Khbabez moeten vechten om de titel. Mijns inziens.
    Last edited by arjenvos; 20-01-2021 at 20:40.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Dit is toch wel veel interessanter dan een titel gevecht. Mmm ,toch een kaartje kopen.

  12. #87
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Die Cedric Doumbe moet echt naar Hollywood.. de nieuwe martial arts Eddie Murphy.
    https://www.facebook.com/26744813000...38193/?app=fbl

  13. #88
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Echt niet grappig!

    Last edited by arjenvos; 20-01-2021 at 22:15.

  14. #89
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Al dat gezeik over onwaardige tegenstanders voor Rico, voor mij persoonlijk onbegrijpelijk. Dit is een last-minute vervanging en absoluut een goede oplossing. Rico heeft toch blijkbaar een groot aanhang aan haters die alles over hem bekritiseren. Getuigt van weinig respect voor een absolute topatleet. Akkoord hij heeft niet de meest attractieve stijl, maar op het einde van de dag wint hij toch al zijn partijen. Dat is hetgene dat telt.

    Ook dat steeds opnieuw verwijzen naar de K1 tijden... Vermoeiend. Die tijden zijn nu eenmaal voorbij. Ik ben er zelf niet van overtuigd dat het niveau toen hoger lag. Er werd toen meer naar de KO gezocht, terwijl men nu strategischer vecht. Tijden veranderen en sporten evolueren.

  15. #90
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Al dat gezeik over onwaardige tegenstanders voor Rico, voor mij persoonlijk onbegrijpelijk. Dit is een last-minute vervanging en absoluut een goede oplossing. Rico heeft toch blijkbaar een groot aanhang aan haters die alles over hem bekritiseren. Getuigt van weinig respect voor een absolute topatleet. Akkoord hij heeft niet de meest attractieve stijl, maar op het einde van de dag wint hij toch al zijn partijen. Dat is hetgene dat telt.

    Ook dat steeds opnieuw verwijzen naar de K1 tijden... Vermoeiend. Die tijden zijn nu eenmaal voorbij. Ik ben er zelf niet van overtuigd dat het niveau toen hoger lag. Er werd toen meer naar de KO gezocht, terwijl men nu strategischer vecht. Tijden veranderen en sporten evolueren.
    Dit toernooi is zeker een goede vervanging, maar het stoort mij echt dat Gerges van stal gehaald word, Is geen GLORY vechter, Heeft al jaren niks gepresteerd, en GLORY heeft een stal vol zwaargewichten die ze hiervoor passeren, puur alleen omdat Gerges een keer "fuck Rico" geroepen heeft op een persconferentie. Maar goed, al met al, ik ga de PPV zeker kopen, want Rigters vs Tark vind ik ook een knalpartij. en de rest van de kaart is ook gewoon hoogstaand.


    Dus wil zeer GLORY niet bashen, want ze zetten na alle tegenslagen wel een dijk van een kaart neer, en die blessure van Jamal kan je natuurijk niemand verwijten!!

  16. #91
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Helaas is het waar, en hij wil zijn zoals Hoost en Aerts. Khbabez en Rigters zijn niet Ben Saddik.En de inzet? Er wordt geen titel toegekend en de kampioen vecht.Rico had tegen Khbabez moeten vechten om de titel. Mijns inziens.
    Op grond waarvan?!

    Khabez komt van een verliespartij (KO) en kan je met de beste wil van de wereld niet als een contender zien. Heeft alleen maar van subtoppers gewonnen.

    Ik ben geen fan van Verhoeven maar in deze heeft hij groot gelijk.

  17. #92
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Rico lijkt zo'n aardige gozer maar hij heeft in de kleuterklas toch van aardig wat kinderen de knikkers afgepakt als ik de haat hier zo zie.

    Dit is toch verreweg het slimste om te doen ? Glory is op sterven na dood. Dus heb je een hoofdpartij nodig met een beetje hype. En dan kunnen die andere jongens laten zien dat ze het waard zijn een titelpartij te krijgen. Dat er hier gasten zijn die de nieuwe jongens al hebben zien knokken op een kermis in Roemenië is niet zo relevant voor de gemiddelde tv kijker.

    De gemiddelde zwaargewicht Glory partij kennende beuken ze zo'n 30 seconden op elkaar in en daarna staan ze uitgeput tegen elkaar aan te leunen. Laat ze eerst maar eens laten zien dat ze überhaupt een partij op vol gas af kunnen maken.

  18. #93
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Op grond waarvan?!

    Khabez komt van een verliespartij (KO) en kan je met de beste wil van de wereld niet als een contender zien. Heeft alleen maar van subtoppers gewonnen.

    Ik ben geen fan van Verhoeven maar in deze heeft hij groot gelijk.
    Laten we die laatste winpartij van Gerges tegen die belgische C-klasser als winst meerekenen. Daarvoor heeft Gerges verloren van Hari op punten en Brestovac op KO.
    Gerges is 4-6 in zijn laatste 10 partijen. (en nog 2x verloren in het MMA ook). Dan zie ik Tarik toch echt als grotere kanshebber, een man die een goede reeks neergezet heeft, en alleen tegen de huidige ONE kampioen onderuit gegaan is.

  19. #94
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Ik mag hopen dat team Pereira al in het vliegtuig zit?

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Ik mag hopen dat team Pereira al in het vliegtuig zit?
    Ja inderdaad, komt hij het land nog wel in?

  21. #96
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Laten we die laatste winpartij van Gerges tegen die belgische C-klasser als winst meerekenen. Daarvoor heeft Gerges verloren van Hari op punten en Brestovac op KO.
    Gerges is 4-6 in zijn laatste 10 partijen. (en nog 2x verloren in het MMA ook). Dan zie ik Tarik toch echt als grotere kanshebber, een man die een goede reeks neergezet heeft, en alleen tegen de huidige ONE kampioen onderuit gegaan is.
    Je hoort mij niet zeggen dat Gerges een titelkandidaat is. Nog minder dan Khabez inderdaad.

    Goede oplossing zo, ben benieuwd wat Richters gaat doen.

  22. #97
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    1. Quote Originally Posted by RedDawn View Post
      Ja inderdaad, komt hij het land nog wel in?


    Hoezo?

  23. #98
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post

    Ook dat steeds opnieuw verwijzen naar de K1 tijden... Vermoeiend. Die tijden zijn nu eenmaal voorbij. Ik ben er zelf niet van overtuigd dat het niveau toen hoger lag. Er werd toen meer naar de KO gezocht, terwijl men nu strategischer vecht. Tijden veranderen en sporten evolueren.
    Het is precies omgekeerd: er werd in de K1 tijd veel strategischer gevochten. Moest ook wel als je meerdere partijen op een avond moest draaien. Vooral bij Mike's gym (de Badr-era) ging alles juist om de KO en het liefst zo snel en hard mogelijk.

    In de tijd van Hoost, Aerts, Bonjasky, Ignashov, Filho, Feitosa zaten technisch gezien gewoon hele mooie partijen tussen. Het is echt niet voor niks dat men zo vaak refereert aan die tijd.

    Ik hoop dat Glory het licht heeft gezien mbt toernooien met HW's. Dat is iets speciaals in het kickboksen en zou terug moeten komen. Kwalificaties, GP's alles erop en eraan.

  24. #99
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vond de oude K1 zeker niet beter qua niveau. Daar liepen me ook een partijtje koekenbakkers tussen hoor. Natuurlijk een paar enorme toppers.
    Alleen het concept was prachtig, zoveel markante figuren, goede vechters en verschillende nationaliteiten. Volle stadions, zat gewoon enorm veel in.

    Glory en zeker Rico is veel tactischer, dat zie je in veel sporten terug, de tactiek wordt steeds bepalender. Ik had echt wel verwacht dat Rico na zijn partij tegen JBS wat meer respect zou krijgen. Maar de mens heeft nou eenmaal zijn of haar vooringenomen mening. En daar wijkt men vrijwel nooit van af.

  25. #100
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post

    Hoezo?
    Onze onbevreesde leider heeft gister een inreisverbod uit de UK en Zuid Amerika ingevoerd.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •