MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 12 FirstFirst ... 789101112 LastLast
Results 251 to 275 of 291
  1. #251
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat ik niet begrijp: als het een veredeld sparpartijtje is voor Rico waarom slaat hij die gasten dan niet volle bak knock-out ?
    Hij heeft een KO ratio van niks voor zo'n grote sterke kerel.

    Hij snapt toch zelf ook wel dat mensen spektakel willen ? Hij ziet kickboksen meer als schaken zegt hij zelf steeds. Maar het is ook even spectaculair.
    Snap ik ook niet. Zelfs het grote publiek vindt het nu saai worden.

    Ik ben wel benieuwd naar de PPV cijfers.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Prent je even in dat Rico exact hetzelfde weegt als Ngannou, met denk ik minstens een zelfde fysiek in spiermassa..... En dan Rico zijn KO ratio.
    Ik snap dat je de wedstrijd ingaat a la een schaakpartij, maar damn als je de kans krijgt ros je met zijn fysiek toch zonder moeite de koppen van een tegenstander af.
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  3. #253
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ton View Post
    Prent je even in dat Rico exact hetzelfde weegt als Ngannou, met denk ik minstens een zelfde fysiek in spiermassa..... En dan Rico zijn KO ratio.
    Ik snap dat je de wedstrijd ingaat a la een schaakpartij, maar damn als je de kans krijgt ros je met zijn fysiek toch zonder moeite de koppen van een tegenstander af.

    Hij heeft geen knock-out in z'n handen, Ngannou wel. Dat is aangeboren.

    Hij kan hooguit voor een TKO gaan.

  4. #254
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Gister de ppv gekocht en ik was zeer tevreden met de stream. Zaten leuke potten tussen. Had die Rus zijn titel wel willen laten behouden. Mijn inziens had hij dat wel verdiend. Ook rigters had van mij mogen winnen. Tsrek krijg je er volgens mij niet via zijn kop uit. Net als sefo. Die moet je ook gewoon low kicken tot hij omgaat. Rico deed dit direct al netjes. Betreft Rico zijn vechtstijl. Hij mag wel wat meer voor de krill, maar hij is tactisch zeer goed. Sinds 2015 heeft hij 14 keer gevochten en 8 keer op tko of ko gewonnen. Hij kan er in principe ook niets aan doen dat zijn laatste tegenstanders, al dan niet door Rico's toedoen, opgeven.

  5. #255
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Grote baas Pierre niet blij met de uitslag van Vakhitov vs Pereira.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-alex-pereira/

  6. #256
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ik vrees dat glory het niet lang meer gaat volhouden . die ppv zal ook wel tegenvallen

  7. #257
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Vanavond Badr bij Humberto tan 22:00

  8. #258
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Vakhitov is bestolen. Abena had ook moeten winnen. Voor de rest was het een leuke gala. Rico heeft weer eens laten zien dat hij totaal geen kracht heeft in zijn stoten.

  9. #259
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Remy en Engels praten blijft iets bijzonders.

    Wel een goed event verder, zeker in deze tijd

  10. #260
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Vakhitov is bestolen. Abena had ook moeten winnen. Voor de rest was het een leuke gala. Rico heeft weer eens laten zien dat hij totaal geen kracht heeft in zijn stoten.
    Gelukkig kon hij dat wel compenseren met zijn binnenkant lowkicks...

  11. #261
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Of Hesdy. Glory heeft nog een hoop te doen. - Stream werkt steeds niet- Zou überhaupt al fijn zijn als de vechters ook knokken alsof de hele wereld kijkt.- Die tenenkrommende herhalingen van die persconferentie beef.
    Exact, dat hele verhaal met Hesdy is zo nep als het maar zijn kan. Hij heeft in ieder geval bereikt wat hij wilde; een partij en dus wat centen. Rico kwam fris in de finale terwijl Tarik al in puin lag. Iedereen blij. We hebben hier vaak in het verleden kritiek gehad op Mr. Robbie T, en al blijft hij zo glad als een aal, is het toch zeer noemenswaardig dat GLORY dit überhaupt heeft geflikt. Ja, bij lange na niet alle partijen waren top en er mocht wel meer echt geknokt worden (buiten Tarik om), de stream had problemen etc etc.....maar dat ze hun nek uitsteken en het proberen verdient wel veel respect in deze COVID periode!

  12. #262
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Exact, dat hele verhaal met Hesdy is zo nep als het maar zijn kan. Hij heeft in ieder geval bereikt wat hij wilde; een partij en dus wat centen. Rico kwam fris in de finale terwijl Tarik al in puin lag. Iedereen blij. We hebben hier vaak in het verleden kritiek gehad op Mr. Robbie T, en al blijft hij zo glad als een aal, is het toch zeer noemenswaardig dat GLORY dit überhaupt heeft geflikt. Ja, bij lange na niet alle partijen waren top en er mocht wel meer echt geknokt worden (buiten Tarik om), de stream had problemen etc etc.....maar dat ze hun nek uitsteken en het proberen verdient wel veel respect in deze COVID periode!
    Ik had liever 2 losse partijen gezien dan het mini-toernooi: Rico vs. Tarik en Rigters vs. Gerges. Dan had je een fitte Tarik gehad tegen Rico.

  13. #263
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Vond het een goed event! Was gewoon echt even iets waar ik naar uit keek en dat is al heel wat in deze tijdne.

    Al was ik het niet eens met de uitslag was de Vakhitov Pereira partij m'n favoriet.

    Rico deed wat hij al 7 jaar doet en mijn stijl zal het nooit worden - maar een Tarik in top conditie zie ik niet leiden to een ander resultaat. Hoop dat Tarik snel weer een pot draait, leuke stijl.

  14. #264
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond de uitslag van Vakhitov vs Pereira geen verkeerde beslissing, het was heel erg close maar het zijn ook twee totaal verschillende vechtstijlen tegen over elkaar. Mooie technische wedstrijd.
    Vakhitov deed het zeker goed voor iemand die het bij zijn laatste titel verdedigingen tegen Ilunga en Abena minder scherp was als normaal door zijn veel voorkomende hand blessure.
    Er zal zeker een rematch komen tussen Pereira en Vakhitov.

    In de tussentijd zou ik wel nog wel Pereira vs Wisse willen zien voor de middleweight titel.

  15. #265
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Vakhitov is bestolen. Abena had ook moeten winnen. Voor de rest was het een leuke gala. Rico heeft weer eens laten zien dat hij totaal geen kracht heeft in zijn stoten.
    Bestolen niet. Het was close en dan kan het kwartje beide kanten opvallen,. Als een vechter echt overduidelijk gewonnen heeft en dan de jurybeslissing in zijn nadeel ziet uitvallen, dan word je bestolen, Maar als de vechters zo dicht bij elkaar liggen, is het gewoon een kwestie van pech hebben.

  16. #266
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Bestolen niet. Het was close en dan kan het kwartje beide kanten opvallen,. Als een vechter echt overduidelijk gewonnen heeft en dan de jurybeslissing in zijn nadeel ziet uitvallen, dan word je bestolen, Maar als de vechters zo dicht bij elkaar liggen, is het gewoon een kwestie van pech hebben.

    Als het close is heeft de regerende kampioen het voordeel. Het kwartje hoort dan dus niet richting de uitdager te vallen.

    De jury heeft met de uitslag van Tavares-Abena al laten zien dat ze er geen reet van snappen.

  17. #267
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    De eerste titelpartij tussen Holzken vs Doumbe was ook volgens de juryleden een split decision voor Doumbe.. we hebben gezien hoe Doumbe de WW divisie domineert.
    Laat ze maar een rematch houden tussen Pereira vs Vakhitov. Ik denk dat de fans, Pierre en zijn Russische vrouw het ook wel willen zien gebeuren.

    Tavares heeft een cadeautje gekregen. Helaas voor Abena en Mike Gym.

  18. #268
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Als het close is heeft de regerende kampioen het voordeel. Het kwartje hoort dan dus niet richting de uitdager te vallen.

    De jury heeft met de uitslag van Tavares-Abena al laten zien dat ze er geen reet van snappen.
    Deze partij had gewoon een extra ronde moeten hebben. Ze moeten gewoon weer terug naar het K1 systeem. Als er geen duidelijke winnaar is gewoon nog een extra ronde knokken. Zeker als er voor een titel of toernooi gevochten moet worden.

  19. #269
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Als het close is heeft de regerende kampioen het voordeel. Het kwartje hoort dan dus niet richting de uitdager te vallen.
    Dat vind ik altijd een rare regel. Met een gelijkspelletje ben je toch geen echte kampioen ? Zowel de oude als de nieuw niet.
    Gewoon een draw en titel vacant. Als niemand de beste is dan hangt de titel boven de partijen.

  20. #270
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Als het close is heeft de regerende kampioen het voordeel. Het kwartje hoort dan dus niet richting de uitdager te vallen.

    De jury heeft met de uitslag van Tavares-Abena al laten zien dat ze er geen reet van snappen.
    Helemaal eens

  21. #271
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Dat is eenprima idee een extra ronde

  22. #272
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Tarik haalt het fris en monter momenteel nog niet van Rico denk ik. Hij heeft nog wel wat jaren te gaan, dus kan nog groeien.

    Tarik vs. Mahieddine lijkt me een knal match-up. Beide explosieve en technische vechters.

  23. #273
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Tarik Khbabez vs. Nourdine Mahieddine hebben in 2018 nog gevochten in Melvin Manhoef's WFL Final 16. Was een mooie knalpartij.

    Khbabez vs Plazibat zou ik wel willen zien.

  24. #274
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Dat wist niet. Eens bekijken ;-)

  25. #275
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Tarik haalt het fris en monter momenteel nog niet van Rico denk ik. Hij heeft nog wel wat jaren te gaan, dus kan nog groeien.

    Tarik vs. Mahieddine lijkt me een knal match-up. Beide explosieve en technische vechters.
    Volgens mij kan hij beter naar -95kg. Hij is te klein voor dit gewicht.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •